Ik geloof dat ik weer een paar pagina's heb om bij te lezen ...
@ Bibi, dus toch maar lekker die rok gekocht ... Goedzo meid!
@ Tweety, ik weet niet wat je gemist hebt over mijn huis maar ik zal het proberen (kort) te herhalen.
We waren bezig met de aankoop van een nieuwbouwwoning, maar de verkoop is door de verkopende partij stopgezet omdat ze de woningen waarschijnlijk aan een belegger gaan verkopen.
Nu mijn man ontslag heeft gekregen komt dat wel goed uit want dan zouden we toch geen nieuwe hypotheek krijgen.
En als hij een andere baan krijgt is de kans behoorlijk groot dat dit in de Randstad wordt en dan zullen we op termijn toch wel die kant op willen verhuizen denk ik.
Nu al wel hier in huis dingen aan het opruimen en alvast wat verkoop foto's aan het maken ... is handig als we straks willen verhuizen kunnen we het dan snel te koop zetten.
De foto's staan online
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... 73/Woning/ Ik heb de foto's van jouw keuken ook gezien. mooi hoor. Zelfde kleuren als onze keuken volgens mij.
@ Juffie, dat afleiding zoeken herken ik wel een beetje hoor.
Dat had ik vlak na de curettage. Toen wilde ik ineens een vakantie boeken en duikspullen kopen en allemaal leuke dingen om het verdriet naar de achtergrond te verdringen.
Maar dat verdriet kwam er bij mij gewoon dwars doorheen. Missie dus niet geheel geslaagd. Maar straks wel lekker op vakantie over 2,5 week.
volgens mij heb je ook een leuk weekend gehad met je nichtje!
@ Nettie, fijn dat je nu alweer een eisprong hebt.
Hier volgens mij nog steeds geen eisprong gehad.
Temp was vanmorgen weer heel laag (36.4) ... en ovutest laat nog steeds een licht streepje zien :|
Lekker hoor een vaatwasser. Ik kan echt niet zonder ... hier ook een gigantische hekel aan afwassen.
@ 1981, ik hoop dat het gelukt is met de foto ... dan kom ik hem zo wel tegen.
Leuk he je jurk weer even aan ... nog een paar weekjes dan mag je hem de hele dag aan.
@ Rakker, ik weet het even niet meer hoor. Misschien waren die draden nog van sperma van het klussen van de dag ervoor? Kan dat eigenlijk?
Ik ben a.s. vrijdag jarig. We hopen dat we vrijdag dubbel feest kunnen vieren, want donderdag heeft manlief het soll.gesprek bij het bedrijf waar hij wel graag wil werken.
Leuk dat jullie en nichtje krijgen. Hoever is je schoonzusje nu?
@ Tweety, succes morgen bij je echo. Ik hoop op nog meer goed nieuws van jou.
@ Yvonne, (helaas) welkom hie rop het topic.
Ik hoop dat je nu na deze miskraam sneller zwanger bent en dat je niet weer 2,5 jaar hoeft te wachten.
En dat je in het begin heel veel over miskramen en het daarna weer zwanger worden wilt lezen is niet raar hoor.
Ik vind het heel herkenbaar.
@ Rakker, gewoon vanavond nog even klussen hoor als manlief terug is.
Niet geschoten is zeker weten mis!
@ Jazzy, netjes hoor ... 32 dagen na je curettage weer ongi.
Ik ben morgen 4 weken na mijn curettage en heb volgens mij nog niet eens een eisprong gehad.
@ 1981, mooi hoor zowel je jurk als je haar aan de achterzijde.
@ Bibi, ik begrijp je helemaal. Ik heb dat vaak als ik in het lijstje met "mijn eigen berichten" het topic "uitgerekend in december" tegenkom.
Dan denk ik, mijn decembermaand gaat er heel anders uitzien dan dat ik vorige maand nog dacht.
@ Rakker, ik ben het helemaal eens met je idee. Gewoon nu alvast afspreken en na de zomer nog een keer.
Ik kan nog alle weekenden zoals je op het lijstje kunt zien.
En ik kan ook op alle zondagen hoor als dat voor Bibi (en evt. anderen) beter uitkomt. 😉
Ik hoop dat we tegen die tijd nog een auto van de baas hebben, dan kan ik ook met de auto komen en evt. zelfs meiden uit de omgeving van Apeldoorn meenemen.
HIER, vandaag naar Rotterdam geweest. Mijn broertje is jarig.
Hij heeft het bij mijn zusje thuis gevierd omdat dat iets ruimer is en handiger met de tweeling.
Dus weer heerlijk met de knulletjes geknuffeld. Flesjes gegeven en luiers verschoond.
Deze week komt mijn zusje bij mijn moeder logeren dus zal ik de jongens ook wel weer wat meer zien denk ik.