@ 1981, jammer van je negatieve test.
@ Tweety, bij mij begon de verwerking ook pas bij de curettage.
Daarvoor was ik natuurlijk wel verdrietig, maar toen kon ik het allemaal nog heel makkelijk relatieveren.
@ Daphne, wat fijn dat je toch weer redelijk snel zwanger bent geraakt en dat nu alles goed gaat.
@ Wendyl (en alle andere die met ideetjes zijn gekomen): we gaan morgen shoppen in Deventer.
Mijn zusje komt op de fiets hier naartoe en dan lopen we naar het station (vlak bij) en dan gaan we met de trein naar Deventer.
Hebben we ook geen last dat we parkeerplek moeten zoeken enzo.
Ik hoop voor je dat je inderdaad deze ronde weer zwanger wordt.
En niet te veel met V.d. Sloot bezig zijn hoor! Is niet fijn als je daar nachtmerries van krijgt.
@ Tweety, je hebt inderdaad een leuke aftelbanner tot je vakantie!
Ik druf bij mij nog geen cyclusbanner neer te zetten. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus en nog steeds geen eisprong.
Dat wordt dus een lange deze keer. Het duurde ook heel lang voordat ik een blanco zwangerschapstest had.
@ Juffie, balen dat je ongi bent geworden. Maar gelukkig genoeg afleiding met de Musical.
Fijn dat het gisteren zo goed is gegaan. Nu vanavond nog een keer schitteren en daarna lekker uitpuffen.
@ Nettie, ik heb ook al redelijk vroeg verteld dat ik zwanger was (ook op hyves).
We hadden een hartje zien kloppen, dus ik ging er echt vanuit dat het goed zou gaan.
Nu weet ik dus dat een kloppend hartje nog geen garantie is.
@ Tweety, mag ik ook op jouw hyves? Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.
Ik ben trouwens
http://lilian73.hyves.nl op hyves.
@ Juffie, ja dat vond ik ook. Normaal doe ik vaak overdag alleen bijlezen en dan 's avonds wat schrijven/reageren.
Maar nu ben ik er tussendoor maar even voor gaan zitten.
@ Tweety, ik herken wat je zegt over dat je ook steun krijgt als mensen weten wat er gebeurd is.
Dat is ook waarom wij achteraf toch heel blij zijn dat we al vroeg hadden verteld dat we zwanger waren.
Nu weten mensen wat er gebeurd is en is er daardoor ook begrip.
Op mijn website heb ik zelfs verteld hoe de curettage is gegaan.
Dat is bij mij onder plaatselijke verdoving gedaan en ik kon daar heel weinig info over vinden toen.
Nu kunnen anderen die er iets over willen lezen op mijn site lezen hoe het in z'n werk gaat bij een curettage.
Het helpt mij om het van me af te schrijven en ik help er anderen mee die mijn ervaring kunnen lezen.
@ Geit, balen van de lekkage zeg. Zou vervelend zijn als je nu weer alles moet verkassen.
@ Anne, gefeliciteerd met je eerste prijs en met de verjaardag van je vriendje!
@ Yvonne, ik heb wel 5 testjes gedaan zelfs. Het duurde bij mij tot 29 dagen na de curettage voordat de test negatief was.
Inderdaad verstandig, anders denk je straks als je overtijd bent en een positieve test ziet ... jippie hoera, terwijl het misschien nog oud HcG is.
@ Wendyl, lekker dat je vakantie hebt genomen ... maar wat balen dat ze er zo moeilijk over doen.
En dat terwijl het voor het eerst in 3 jaar is! Zijn ze wel goed wijs op jouw werk?
@ Jazzy, als het het gevoel hebt dat je op je tenen loopt is het misschien toch verstandig om je alsnog ziek te melden en even tijd voor jezelf te nemen.
Je hebt er niets aan als je maar door blijft lopen en straks een dubbele klap krijgt en nog langer thuis zit.
HIER:
Vandaag weer aan de schoonmaak ... ja ik heb de smaak te pakken geloof ik.
Ik wil het echt een keer weer helemaal schoon en opgeruimd hebben in huis.
Vandaag de ramen gelapt en de gordijnen gewassen. Straks nog even stofzuigen en dan ben ik weer helemaal trots op wat ik vandaag heb gedaan. 😃