@ Juup, even heel beknopt mijn verhaal:
Op 4 mei jl. zagen we op de echo geen hartactie meer.
Twee weken daarvoor hadden we nog een hartje gezien op de echo.
10 mei heb ik een curettage gehad. En nu wacht ik dus op een eisprong/menstruatie na mijn curettage.
De afspraak in het ziekenhuis was een controle-afspraak. Als je het hele verhaal wilt lezen ...
http://baby.slagers.org@ Anne, wat leuk dat jullie (bijna zeker) een ander huis hebben gekocht!
Leuk hoor .. en dan straks lekker je keuken, vloer en badkamer uitzoeken.
Geniet er lekker van ... ik vind het altijd heel leuk om een ander huis aan te kleden.
Duiken is inderdaad heerlijk ontspannend.
Ik zal van de week (of vorige week) ook een stukje op Tv dat gewonde oorlogsveteranen (uit Uruzgan) leerden duiken omdat het zo goed was voor de ontspanning.
Nou dat klopt helemaal hoor ... ik heb ook wel eens gezegd dat ze eigenlijk iedereen die overspannen is of een burn out heeft moeten leren duiken of een paar dagen de Okavangadelta in Afrika (Botswana) moeten sturen.
@ Trix, Jeetje ... wat schrikken is dat. Heel veel sterkte morgen!
@ Tweety, sterkte meis ... vervelend dat je er nu ook koorts bij hebt gekregen.
Ik hoop dat ze je morgen in het ziekenhuis kunnen helpen en dat je niet nog langer hoeft te wachten.
@ Mcm, wat goed dat je het tegen je baas hebt verteld. Meestal is er veel begrip als je dit soort dingen eerlijk verteld.
En rustig aan doen he 😉
Hier heb ik het echt even helemaal gehad.
Mijn man had net mijn schoonmoeder aan de lijn en die durfde te zeggen dat ze teleurgesteld was dat we dit jaar moederdag waren vergeten! :shock:
Heeft ze dan echt geen benul van wat er hier gebeurd is !!!??? 4 mei hadden we de slechte echo (geen hartje meer), 6 mei afspraak in het ziekenhuis waarbij curettage is gepland.
9 mei was moederdag en 10 mei had ik mijn curettage ... mijn hoofd stond dus echt even NIET naar moederdag!!!!!
GEK HE!!!!
Ik ben zo ontzettend BOOS en VERDRIETIG nu.
Mijn man wil zondag nog wel naar zijn ouders omdat het zondag vaderdag is ... maar ik wil mijn schoonmoeder gewoon de eerste weken even HELEMAAL NIET ZIEN!!!
Ligt het nu aan mij dat ik overreageer????
Ik weet het even niet meer hoor.
Sorry, maar ik moet gewoon even mijn hart luchten.
Ik had vanmiddag nog zo gezellig even op het terras gezeten met mijn collega's.
En ik dacht echt dat ik het ergste achter de rug had ... had ook weer zin om na onze vakantie weer aan het werk te gaan.
Maar nu ... ik heb gewoon weer het gevoel dat ik terug bij AF ben. 😞 😢