@Trix: 'fijn' dat het achter de rug is, hopelijk voel je je snel wat fijner!
@Nettie: ja leuk een foto, ben benieuwd!
@Juup: heftig nachtje gehad zo lees ik. Wat een verhaal zeg met deel 2, dus alsnog ene curretage, wil je veel sterkte wensen meid.
Grrr......op sommige mensen kan je dan ook echt kwaad worden he? Zeker als ze allemaal van die achterlijke vragen gaan lopen stellen.
@Wendyl: als mijn ongi er is, heb ik er meestal niet veel last van, maar weet niet hoe het nu is, aangezien ik op 8 april voor de laatste keer ongi was. Hahaha, mijn moeder vond het ook al een lachertje, maar ja, moet ze toch inlopen en aangezien wij niet in een villa wonen, is buiten toch echt de beste oplossing. Heb natuurlijk wel even mijn spijkerbroek aangedaan, durf de volgende keer niet meer te gaan hoor :oops: 😉 😃
Onze getuigen zijn bij mij mijn broers en bij mijn vriend zijn broer en zus. We hebben wel pennen laten maken, maar vind ze misschien iets te goedkoop overkomen. Wacht ik zal eens een link plaatsen.
Leuk dat jullie je ouders meenemen voor een weekendje weg, wie heeft jouw vriend als getuigen? Enne heb je trouwens alle kaarten al klaar voor de aankonidiging?
Fijn dat het bij de fa zo goed gegaan is en die vrouw zo aardig was, super ook om te weten dat je eitje op springen staat, dan weet je wat je te doen staat 😉 Hoop dat je op je werk lekker zwanger hebt zitten worden en ga zeker hard duimen voor je dat het deze ronde gata gebeuren!!!!
Hier het linkje van de pen die we nu hebben voor de getuigen. Aan de andere kant staan onze namen en het rose wat je ziet, is van onze trouwkaart afkomstig. Vinden jullie hem niet te plastic achtig doen overkomen?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-N6VNE7R8.jpg@Geit: fijn dat alles er beter uitzag dan de vorige keer. En super dat ze je nu zo in de gaten gaan houden!
@Tweety: succes dinsdag.
@anne*: nope nog geen ongi te zien hiero, dus nog even afwachten. Helemaal leuk dat jullie dat huis gekocht hebben, is het nu helemaal definitief!?? Geniet lekker van het uitzoeken van alle nieuwe dingetjes! Leuk!
@Juffie: meid, wat begrijp ik je verhaal goed. En wat leef ik met je mee, ik hoop dat je je niet te alleen voelt, weet verder niet goed hoe ik moet schrijven dat ik aan je denk en dat het helemaal niet erg is dat je het moeilijk vindt om een positieve test te zien, logisch, je wilt ook! Ik hoop dat je je snel were iets beter voelt, beloof je dat je hier alles schrijft wat je denkt en voelt? Wij zijn er voor je! Sterkte meid!
@Kruimeltje: goed dat je een keuze gemaakt hebt betreft vaderdag! Leuk idee van die wijnfles, alleen drinken mijn broers geen wijn, wil je anders even mee kijken naar het linkje wat ik geplaats heb?
@Hier: vandaag de trouwjurk gehaald, helemaal leuk!!!! Ben er erg blij mee. Hij hangt nu bij mijn ouders. Verder ook nog naar de psycholoog geweest, ga na het trouwen nog 1 keer en dan gaan we bespreken of we er nog mee door gaan!
Verder weinig nieuws, net lui bij de snackbar wezen eten, dus even geen prakkie. Ook wel eens lekeker, mijn vriend heeft er op oeten aandringen hoor, ik ben meestal van de gezonde dingen, maar ook wel eens lekker zo.
Ga nu even gtst kijken en dan nog wat drinken met vriendlief en een ander stel.
Iedereen een fijne aaf en een goede wedstrijd morgen!