Meiden, het was zaterdag een leuke wedstrijd he? :oops: ik heb alleen het doelpunt gezien.
Was ineens zo moe dat ik tijdens de wedstrijd op de bank heb liggen slapen :oops:
Gelukkig werd ik wakker van het commentaar zodat ik nog wel het doelpunt kon zien.
Maar volgens mij heb ik niet veel gemist of wel?
Ik was dus echt heel erg moe zaterdag ... daarom ook even iets minder op het forum geweest de afgelopen dagen.
Gisteren zijn we toch naar mijn schoonouders geweest.
Vooraf even mijn schoonzusje en zwager gebeld zodat we konden afspreken dat we er ongeveer tegelijk waren.
Hun ook verteld van de actie van mijn schoonmoeder ... en zij reageerden net als wij.
Mijn schoonmoeder heeft het er dus helemaal niet meer over gehad gisteren ... geen woord :shock: Snap je dat nou?
Nu lekker de koffers ingepakt ... tenminste zo goed als ... moeten nog een paar shirtjes uit de droger bij en een stuk kaas (voor één van de Nederlandse duikgidsen).
Net bij de audicien speciale oordopjes gehaald voor het duiken.
Ik gebruik normaal pillen om makkelijker te kunnen klaren, maar die durf ik nu niet te gebruiken omdat ik niet weet of ik al een eisprong heb gehad of niet.
En volgens de gyn kon ik die medicijnen beter niet gebruiken als ik probeerde zwanger te worden.
Ik merk wel dat ik de afgelopen dagen weer veel afscheiding heb ... dus wie weet.
Morgen vertrekken we ... dus als ik hier niet of weinig ben ... dan weten jullie hoe het komt.
Ik zal ook nog even bijlezen en waar nodig reageren, maar ik probeer het kort te houden.
@ Juffie, heel veel sterkte donderdag!!!
Hoe gaat het nu met je nek? Ik hoop dat het beter gaat zodat donderdag door kan gaan.
@ Nettie, leuke kinderkamer-meubeltjes ... ik hoop voor je dat je ze inderdaad snel kunt gebruiken.
@ Geit, jammer dat je ongi bent geworden. Maar nieuwe ronde ... nieuwe kansen (toch?)
Wel lekker hoor dat je cyclus alweer zo snel op gang is na de curettage.
@ Yvonne, voor onze mannen is het ook onzeker hoor ... maar die laten het misschien wat minder merken.
Maar ik weet dat mijn man ook elke keer weer teleurgesteld is als ik ongi ben geworden. Hij wil echt net zo graag als ik.
@ Wendyl, en hebben jullie dat eitje even goed van zaadjes voorzien?
@ Anne* Hoe is je wedstrijd zondag gegaan?
En daarna lekker uitgewaaid in Scheveningen?
@ Trix, wat fijn dat je je weer zo goed voelt.
@ Puttenaar, en heb je je ei "gelegd"?
Vervelend als je vrienden van niets weten en zulke opmerkingen maken.
Knap dat je dan toch kunt blijven lachen.
@ Bibi, inderdaad bijna vakantie en nog steeds geen ei denk ik.
Maar vanmorgen heb ik in een tweede FF-account even de temperaturen van de laatste 3 weken ingevuld en dan laat ie wel in stippellijn een eisprong zien op afgelopen dinsdag.
Alleen mijn temp is en blijft nu toch ongeveer een 0.5 graden onder de temp (na eisprong) in mijn vorige ronde.
Ik zal de linkjes hier ook even neerzetten voor wie ze wil bekijken.
Normale grafiek:
http://www.fertilityfriend.com/home/2da6cfKorte grafiek (laatste 3 weken):
http://www.fertilityfriend.com/home/2f7e72@ Rakker, mijn man klaagt er meestal niet over dat ik op het forum zit hoor.
Hij zit zelf ook vaak (en veel) achter de laptop. Gelukkig hebben we allebei een eigen laptop 😉
@ Geit, ik herken je gevoel van "verloren tijd" helemaal.
Voel hier precies hetzelfde ... en helemaal nu ik nog steeds (voor mijn idee) geen ei heb gehad.
Ik wil gewoon weer verder!!!
@ Nettie, ik ken wel het boek "zwanger worden" van Mariël Croon, maar dat boek dat jij noemt ken ik nog niet.
Misschien maar eens doorbladeren bij de boekhandel.
@ Iris, wij gaan er meteen weer voor ... d.w.z. als ik tenminste een "ei leg".
@ Leeuw, wat fijn dat je weer zwanger bent, maar wat naar dat je weer zo onzeker bent of het goed is of niet.
@ Jannie, leuk hoor dat jullie het nu lekker overal gaan vertellen.
veel plezier ermee.
@ Wendyl, de vorige ronde hebben we het 5 of 6 dagen achter elkaar gedaan en toen was ik zwanger.
Ik weet soms niet meer wat je wel of niet moet geloven hoor.
@ Nettie, ik blijf vrijwel altijd een poosje (min. half uurtje) liggen na de sex.
Meestal gaan we dan een TV-serie kijken samen. Nog even lekker tegen elkaar liggen.
Voordat ik probeerde zwanger te worden ging ik altijd gelijk plassen. Nu doe ik dat voor de sex zodat ik daarna nog rustig kan blijven liggen.
@ Juup, heel veel sterkte morgen!
Hoe is het nu met je kleine grote jongen?
@ 1981, vervelend meis dat je nog steeds niet ongi bent na die medicijnen.
Ik wens je alvast een hele mooie dag toe vrijdag, want ik weet niet of ik hier nog op het forum kom voor die tijd.
@ Bibi, koffers zijn inmiddels ingepakt, daarom inderdaad een beetje stil geweesst.
Maar volgens mij heb ik het met dit hele lange bericht wel weer een beetje goed gemaakt 😃
@ Snoopy, gefeliciteerd met je baan!
Het goede nieuws komt nu snel achter elkaar bij jullie.
Fijn hoor! Geniet maar lekker van alle goede nieuws.
@ Nettie, ik wil niet vervelend doen maar het kan zelfs wel meer dan 6 weken duren.
Volgens mijn gyn kon het tot wel 3 maanden duren na een mk of curettage.
Vervelend is dat he als je niet weet waar je aan toe bent.
@ Juffie, ik hoop dat je donerdag thuis voetbal kunt kijken.
En fijn dat de geluiden over je pleegkindje positief zijn!
Hopen dat hij snel de weekenden bij jullie mag doorbrengen.
@ Tweety, jij ook heel veel sterkte morgen.
@ Wendyl, fijn dat je je ei hebt gehad. Hopen dat de zaadjes je ei ook goed hebben kunnen vinden.
@ Puttenaar, fijn dat je je ei nu hebt (gehad) ... nu weer op het wachtbankje dus.
Succes met wachten.
Heftig hoor een overval meemaken. Wat naar dan dat je het gevoel hebt dat die vrienden dan meer als sensatie je verhaal aanhoren dan om te helpen.
@ Jazzy, ja gaat hard hier he ... ik denk ook elke keer "WOW, wat moet ik weer veel lezen!"
Ik duim met je mee voor een heleboel voorjaarsbabies hier op het topic.
@ Wendyl, vervelend dat dat knobbeltje er nog steeds zit.
Toch maar even een afspraak maken hoor. Daar moeten ze dan maar begrip voor hebben op je werk.
Soms heb je gewoon van die periodes dat je wat meer aan het "dokteren" bent.
@ Snoopy, dikke knuffel meid!
En probeer positief te blijven!!!