1981; ik kon gisteren niet op het forum (oh lee spaar pagina’s verder dat de site gehackt was, duh deze site??das raar)…kon je dus niet op het laatste nippertje nog een keer veel plezier wensen. Maar voor nu; gefeliciteerd mevrouw!! Hoop dat het een droomdag is. Wil graag uitgebreid verslag, hihi Je hebt als laatste op 999 en 1e op 1000 al goed geoefend met de JAAA!! Hoe is het gegaan of hoe gaat het met de clomid?
Jannie; op
http://www.wepboek.nl kan je dit boek ook op een klein tv’tje zien en daarna nog eens met vragen erbij. Soort van begrijpend lezen en luisteren haha. Floddertje vindt het erg leuk (wij hebben alleen andere boeken)Op school hebben we DVD’s van deze prentenboeken. Ik vind het helemaal super. Hoe gaat het verder met jou? Weet je ook hoe met mcm is, misschien via ander topic, ik ben benieuwd.
Wendy; veel plezier morgen met jurk-shoppen!!! Je hebt wel een warme dag uitgekozen, hoop voor je dat er airco is, haha. Al leuke reacties gehad op de pre-trouw-kaarten? En tja das idd opvallend, dat het voor een vast clubje wat langer duurt weer zwanger te raken. Maar ja veel mensen blijven niet zo lang op ‘ons’ topic plakken of gaan weer naar een zwanger of neutraler topic. Gelukkig hebben we een vertrouwde harde kern de (helaas) met regelmaat aangevuld met nieuwe harde kernen en hebben we een oude garde die toch weer zwanger is maar regelmatig mee schrijven, maar ik vind het veel te lang duren voordat ik weer zwanger ben!!! En met mij vele anderen.
Juffie; goed iets van je te lezen!! Veel weg gehaald dus en de boel doorgespoten, hoop dat je nu snel zwanger raakt. Voel je je alweer wat beter? Meid je hebt het achter de rug wat zal dit jou al een opgelucht gevoel geven!!!
Juup; geen steken meer? Voel je je verder oke?
Tweety; hoe ishet met jou
Tam; heftig dat in de zelfde straat mensen iets soortgelijks mee maken. Heb je contact met deze mensen?
Anne* wow fijn meis dat je snel mag ivf-en!! Kom maar op met die ongi!!! Wanneer verwacht je je ongi?
Yvonne; zal een test je nu al geen rust of blijdschap kunnen geven, symptomen klinken goed, toi toi toi
Sandra succes morgen!!
Hier; dag 22, nog steeds buikpijn maar nog steeds geen positieve ovu test. Hopen dat het nu nog ff duurt want vriendlief komt pas maandagavond terug… Ben dus 4 dagen alleenstaand moeder, haha. Buren hebben examen/verjaardagsfeest, si drukke en lawaaierige bedoeling, hoop dat de jonge dame er doorheen slaapt. Nog 1 weekje werken en dan VAKANTIE!!!