Jazzy: fijn dat je ongi weer over is! Mooie korte cyclus heb je! Hoop voor jullie dat deze ronde raak is!
Rakker: dat is balen dat je collega ontslag heeft genomen! Hopelijk komt er weer een leuke collega voor terug!
Alweer een jaar bezig, wat gaat dat snel he. Volgend week ben ik ook een jaar gestopt met de pil. Had toen niet gedacht, dat het zo lang zou duren...
Hoe gaat het met de korrels? Werkt het op dit moment goed? Of kan je dat nog niet zeggen?
Jannie: lekker dat je zoontje zo goed heeft geslapen en thuis weer lekker verder slapen...
Gefeliciteerd met je super mooie echo! Wat fijn om die eerste weken achter de rug te hebben! Hoop dat je er nu van kan genieten! Hoop dat de uitslag van de nekplooimeting ook goed is!
Weet niet of ik morgen met die mooie weer achter de computer ga, maar in ieder geval alvast een super vakantie gewenst!!
Juffie: wat goed dat je nog ongi bent geworden! Kan je ook weer verder! Hoop dat je het naar je zin hebt in Duinrell, maar dat zal vast wel! 😊
1981: wat tactisch van je vriendin... maar mensen die het niet mee hebben gemaakt hebben echt geen idee hoe dat is...
Thnx voor je berichtje! Het helpt idd wel om zo'n lijstje te maken, tuurlijk neemt dat het gevoel niet weg dat ik graag een kindje wil, maar toch fijn om iets te hebben als 'backup'.
Ja, dinsdag wordt weer een spannende dag voor ons... Hoop dat ze ziet dat je eisprong is geweest!! Kan het ook zijn dat je ei net op springen staat?
Wat een verhaal van je vriendin en dan ook nog met een kaartje... Voelde zich dus gewoon beledigd, maar goed dat je je daar niet druk om maakt. Moet je ook vooral niet doen hoor!
Maar super gefeliciteerd met je broer! Wat leuk, weer een bruiloft!!
Ik heb trouwens ook een vriendin, die denkt dat ze daggast is, maar dat wordt ze dus niet. We zijn ook heel erg uit elkaar gegroeid en zien elkaar nu 2x per jaar ofzo om ff bij te kletsen, maar na een half uur/uur ben ik wel uitgekletst. Ze begon over de bruiloft en de hele dag en blablabla... Durfde toen niet te zeggen dat ze geen daggast is! 😖 Dus moet nog wel een keer gebeuren. Leuk he, zo'n bruiloft! 😉
Succes met skeeleren! Leuk!
Kruimeltje: hoe is het werken verder gegaan? Viel het je mee/tegen?
Hoop dat de gyn je kan helpen met je ongi!
Bibi: wat maak jij het ontzettend spannend!! Van de week ook al zo vroeg gaan slapen las ik... Ik hoop het zo voor je!!!
Pff en nu nog 2 weken wachten... Het voelt bijna alsof ik zelf over 2 weken mag testen, hahah!
Anne: ik vind het niet stom klinken, dat je het eng vindt. Het is helemaal iets nieuws en je weet niet hoe het werkt, vind het wel logisch dat je het eng vindt! Hoop dat het ivf slaagt!
Maar dat zijn dingen waar je idd niet aan denkt, wanneer je besluit om voor een kindje te gaan... Ik hoop het voor je meis!
Kruimeltje: nog een week... Hoop dat het snel gaat!
Hoop ook dat ze je kunnen helpen met je cyclus/ongi!
Trix: haha klussen in deze hitte is ook niet alles he! Ach ja, voor zo'n kleintje moet je wat he! Succes met klussen! Anders ventilator ernaast zetten!
Hier: het gaat op zich wel goed de laatste dagen.
Vanavond wel over de miskraam en het zwanger worden gehad met mijn vriend, broer + schoonzus, vader en moeder. En uiteindelijk begon ik weer te huilen (natuurlijk...). Word er zelf een beetje moe van, ik huil op dit moment echt om alles! Hoop dat dat zo snel over is!
Mijn broer daarna wel heel lief, of ik me zorgen maak om a.s. dinsdag. Maar eigenlijk doe ik dat helemaal niet...
Van de week iedere avond een rondje gelopen in verschillende wijken hier, om een huis te kopen. We hebben zo'n mooi huis gezien!! Maandag wordt ik teruggebeld om een afspraak te maken voor een bezichtiging! Dit is het huis wat we gaan kijken:
http://www.funda.nl/koop/maarssen/huis-29548743-boomstede-698Wij vinden het echt super en mooi groot ook!
Er is nu een vriend op visite, dus ik ga maar eens gezellig doen! 😊
Fijne avond en een fijn weekend meiden!