hallo ben ik weer:-)
nou ik weet zeker nu dat het een mk is hoor
heb vandaag een zakje slijm verloren!!!
dus dat was het dan!
want dat was hetgene wat ze op de echo gezien had.
en die is er nu wel uit dus geloof niet meer dat er nu nog iets in groeit.
we hebben het naast ons neer kunnen leggen. het gewoon zo moeten zijn tis helaas niet anders
blijft nat. niet leuk en heel erg teleurstellend maar het is goed zo !
winanda schreef:ikkezelf ben je ook heel heftig gaan bloeden en krampen gehad of net als een normale ongi?
ik heb het zelfde als jou ook positieve test en 2 dagen later gaan bloeden ik moet nu woensdag naar de gyn voor een echo. ik heb minder gebloed als anders maar dat was vorige cyclus ook. nu maar 2.5 dagen gebloed 2 dagen erg en 0.5 dage minder en gister heb ik oud bloed verloren. verder nu nog veel last van bandenpijn, zij doet zeer en mn liezen en sinds gister af en toe weer steken in mn buik, maar dat heb ik niet gehad toe ik ongi wrd en die steken in mn buik zijn ook niet erg pijnlijk. heb vorig jaar een mk gehad en kreeg wel heftige krampen. dus zit nu ook in afwachting van een echo.
ik ben heel erg gaan vloeien dus erger als normale ongi!!
en weet je dat er echt heel veel vrouwen zijn die gewoon ongi worden terwijl ze zwanger zijn!
zoals mijn verloskundige vertelde kan het ook zo zijn dat er vrouwen zijn die een inestelling bloeding hebben van 2 dagen
gebeurd niet zo heel vaak maar kan dus wel.
misschien een geruststelling voor jou ....
ik ga voor je duimen voor morgen en hopen dat alles in orde is !
probeer er niet te veel mee bezig te zijn
hoe moeilijk dat ook is geloof mij maar.. het ene moment denk ik (nu dan he) het is niet anders en heb ik er vrede mee en het andere moment kan ik er wel even van ondersteboven zijn.
heel veel suc6 morgen!!! en laat het even horen hoe het afglopen is???
nog een vraagje: weet iemand nu hoe ik een nieuwe banner moet instellen ??
moet ik nu weer gewoon de dag pakken van wanneer ik ongi ben geworden? door die mk ?
ik zou het dus echt niet weten hoe dat nu verder gaat?
ik moet de 17e terug naar de verloskundige! en kan dan al mijn vragen stellen en krijgen we een soort intro over alles !
ze zij dat de dokter gewoon bijna verplicht was om je meteen door te sturen naar hun omdat je daar speciale intros voor hebt over hoe en wat er nu gedaan en niet gedaan moet worden!
dus wel heel raar dat die van mij dat iet heeft gedaan
nou moet ik zeggen dat ik ook een hele rare dokter heb hoor echt nog 1 van de oude stam al ik daar tegen zeg dat ik bier drink valt hij al bijna van zijn stoel whahaha
maar goed
@samantha: Welkom en van harte gefeliciteerd!!!! geniet er lekker van!
@jep: je moet rekenen vanaf de dag dat je laatste menstruatie hebt gehad. tenminste dat vertelde mijn verloskundige 😉
en voor de rest iedereen bedankt voor jullie steun en reacties!!
liefs ikkezelf