anje schreef:Dank je Jynthe. Ze krijgt morgen de uitslag van het eiwitonderzoek, dus ze moet nog een dagje blijven. Heb jij het zelf ook gehad als ik vragen mag?
Eva ik zeg nu toch echtmaar: welkom bij de clup van meimoeders 😃 en Gefeliciteerd natuurlijk
Ultra wat goed zeg! Jij ook welkom en ook alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Ik ben bij verloskundige geweest vandaag, was alleen nog intake gesprek. Ze heeft gevoeld of ze mijn baarmoeder kon voelen en geluisterd of ze het hartje kon horen, maar dit was nog niet horen, erg jammer zeg. Verder hebben we veel info meegekregen en een kaart voor bloedprikken en de echo. Heb meteen gebeld om een afspraak te maken voor de termijnecho en die is 13 oktober. Verder weinig nieuws hier.
Ja maar dat was pas later.....je schoonzus is 26 weken zwanger?
Ik was toen 32 weken zwanger. Tot die tijd had ik echt een superzwangerschap tot ik ineens heel veel vocht vasthield en een hele hoge bloeddruk kreeg en hele dagen hoofdpijn had.
Eerst moest ik om de dag voor controle en al snel iedere dag en toen hebben ze besloten dat ik moest blijven.
Met 37 weken is mijn dochter gehaald....overigens kerngezond 😃
Het heeft wel een tijd geduurd voor dat ik er weer helemaal bovenop was.
Maar gelukkig is alles toen goed afgelopen.
Op mijn relatie na....want hij trok het niet en besloot maar even om er met zijn collega vandoor te gaan.
maargoed....dat is verleden tijd en ben nu supergelukig met mijn aanstaande man;)
Wat een verhaal he hahaha
Ik hoop dat het met je schoonzus goed gaat!
Liefs Jynthe