@tessa,
Wat ontzettend spannend, meid. Ik snap je helemaal. Het is bijna 12uur. Heb je al iets gehoord?
L.NDAOud lidBerichten: 661Lid sinds: 1 januari 2005
beuker83 schreef:@antoinet: Goed van je dat je mee doet aan moeders voor moeders.
Ik had in het topic uitgerekend mei/juni er ook al wat over getypt.
Goed van je hoor.
beuker83 schreef:Wat baal ik soms van hyves zeg. Nu lees ik weer dat een zusje van een oude klasgenoot van mij die notabene 16 jaar is zwanger is. Woont nog bij mamsie. Wat kan ik mij toch ergeren aan zulke verhalen :cry:
antoinet schreef:beuker83 schreef:@antoinet: Goed van je dat je mee doet aan moeders voor moeders.
Ik had in het topic uitgerekend mei/juni er ook al wat over getypt.
Goed van je hoor.
volgens mij had ik ook op datsstukje toen gereageerd dat ik mee ga doen. maar weet het niet helemaal zeker meer of ik heb gereageerd.
ik vind het gewoon een fijn idee dat ik zoveel mensen ermee kan helpen en het is maar een kleine moeite om je urine op te vangen als je thuis bent.
ik heb in mijn nabije omgeving wel veel meegemaakt met mensen die moeilijk zwanger kunnen raken of mensen die veel miskramen hebben gehad. dus besef gewoon heel goed dat het niet valzelf spreken is om makkelijk zwanger te worden. en ik heb gewoon zelf het geluk dat ik snel zwanger ben geraakt en ik gun het andere mensen ook zo ontzettend om dit mee te maken.
ik kan nu zelf ongeveer 10 weken urine inleveren. ik zou daar ongeveer 2 a 3 echtparen mee kunnen helepn. mooie gedachte vind ik dat!
L.NDA schreef:@Tessa,
Suc6 in het ZH. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
@Beuker,
Ik begrijp dat dat K. verhalen zijn! Hoe gaat het?
beuker83 schreef:Ik hoop ook dat ik snel mag volgen. Er zijn in mijn familie al veer voor mij gegaan. Mijn schoonzus met haar 1e zoontje, ze is nu hoogzwanger van de 2e, Mijn zus met haar 2e zoontje, een vriendin van me met haar zoontje. En dan krijg je telkens te horen nu kom jij he, of staat je goed zo. En daar baal ik dan ook zo van. Dan heb ik zoiets van je moest eens weten.
antoinet schreef:french ik ga inderdaad maar proberen om een cracker mee te nemen naar boven 's avonds en die dan opeten 's morgens voordat ik uit bed ga. hoop dat het werkt.
wacht het maar geduldig af.
is bij jouw de misselijkheid helemaal weg?
french schreef:antoinet schreef:french ik ga inderdaad maar proberen om een cracker mee te nemen naar boven 's avonds en die dan opeten 's morgens voordat ik uit bed ga. hoop dat het werkt.
wacht het maar geduldig af.
is bij jouw de misselijkheid helemaal weg?
Ja bij mij is het weg, heel afentoe nog een vlaag. Maar voel me nu kiplekker. Alleen wat vermoeider na een werkdag, maar verder eigenlijk niks op het moment.
Hoop dat het niet te erg wordt bij je.
snippie schreef:dag dames!
ik ga richting me bedje!
slaap lekker voor straks!
liefs snippie
beuker83 schreef:@jamilah: Dankjewel, ik hoop het ook.
Je kunt al meendoen aan MVM vanaf de dag dat je weet dat je zwanger bent. Je kunt je via internet aanmelden en daar staat ook verdere informatie.
jamilah79 schreef:Ja antoinet, dat klopt wat je zegt hoor. Je kan je vanaf dag 1 aanmelden, maar echt inzamelen is vanaf week 6.
jamilah79 schreef:Goedenmorgen meid,fijn dag je goed geslapen hebt en nu minder misselijk ben 😊
Ik denk dat je moet proberen om er niet zoveel bij na moet denken,anders gaat het denk helemaal mis 😢
Heb jij nooit dat je denkt en het gevoel hebt dat je zwanger bent en als je een test wil doen en gaat doen dat het dan negatief is en je menstruatie komt?
Ik had dat wel...
Maar vandaag is de 5e dag van mijn menstruatie en nog een paar dagen,dan begin van de 2e ronde pas.
Groetjes Kim
snippie schreef:@tessa wat vervelend zeg!!!!ik kan het goed voorstellen dat je nu even van de kaart bent!
bah zeg wat naar!
KNUFFEL voor jouw!!!
elmootje21 schreef:hoi meiden.
@tessa dat is echt klote om te horen dat zei zwanger is he? terwijl ze eerst een abortus heeft laten plegen en nu weer bijna abortus wou laten plegen. en terwijl het bij jouw niet zo makkelijk gaat.
ik duim echt voor je dat de test vrijdag positief is.
elmootje21 schreef:@Destiny83
ik had vandaag de ha aan de dokter,en die zei dat ik moest wachten.
en als ik na het weekend nog niet ongi was,kon ik wel urine komen brengen om het te laten testen.
blijkbaar heeft ze niet in de gaten dat ik in onzekerheid zit.
maar goed.
misschien dat ik morgen of ik overmorgen wel weer test.
hou jullie op de hoogte.
ik ga zo naar de winkel
liefs.
snippie schreef:hallo dames
was ik weer!ben niet echt uit gerust maarjah!
voel me al de hele dag belabberd.heb ook al overgegeven!zou wel griepje zijn.
@antoinet wat fijn dat het al iets beter met je lijkt te gaan!
liefs snippie