ahhhhhhhh.... ik heb geshopt. Heb dat hele setje van mn vriend gekregen 😃 😃 😃 😃 😃 Lieffffffffffff.....
Zelf nog laarzen en wat kleine dingen gekocht...
L.inda;have fun bij Anouk..
Tessa1981Oud lidBerichten: 1.645Lid sinds: 1 januari 2005
draakje27 schreef:hoi hoi
Hier effe snel een bercihtje van mij....weinig nieuws hier lekker druk... net naar de tandarts geweest... gaatje dus verdoofd en geboord en nu een hele dooie rechterkant van me gezicht... en me neus want die is ook mee verdoofd.. voelt niet prettig maar ja.
Was zeker wel geweldig Linda.... anouk!!
gaat naar school....en dan de zooi doen hier in huis want het is echt een bende...
Jessy... inderdaad hier op naar me ei... dus we zullen zien wat de feestdagen ons zullen brengen 😊
nou meiden ik ben weer weg een hele fijne dag en werkse voor degene die aan het werk zijn of moeten
snippie schreef:ikke testen :?: ik ga niet testen want ik wordt gewoon ongi vandaag hoor :oops:
de vraag is alleen wanneer.het laat opzich wachten!
maard e dga heeft nog ene paar uur.
snippie schreef:jah idd.maarjah de :twisted: laten om zich wachten.
meestal ben ik het nu namelijk al.heb nu ook helemaal geen tekenen!
maar ach we gaan het merken!
ik ga lekker prince of persia spelen:D!
fijne dag nog.
kus
draakje27 schreef:zo hehe.... nu eindelijk 5,5 uur later is eindelijk me verdoving uitgewerkt.... ik voel me neus, lip en wang weer!en tessa.... drinken ging dus niet 😊 liep er aan de ene kant gewoon weer uit!! hahaha dus nu eindelijk lekker een glas fris!!
eeij sanel leuk dat je effies komt neuzen... spannend hoor 20 weken echo! wat gaat de tijd dan snel he!!
weet je al wat het word of wil je dat niet weten??
zo net al mn kerstkaarten geschreven en op de post gedaan.... snap nog niet hoe ik aan de 80 kerstkaarten kom.... heb er ook ieder jaar weer zo's pest aan om die dingen te schrijven... ga voor volgend jaar maar stickers maken op de comp.... scheelt een stuk!!
Linda.... en je kerstinkopen gelukt?? zoniet heb je toch een lekker dagje stappen met moeders gehad 😊
Vj... nog 2 daagjes 😊 nee grapje wil je niet gek maken hoor... vind het gewoon spannend hahaha
wat rot he dat je hond dat heeft gedaan... moet je hem maar goed te eten geven he hahaha
hoe moet datnou met je rijbewijs??
Nou ik ga weer even me nichtje en zoontje vermaken.
Een fijne dag nog iedereen!
vj schreef:ff een vraagje over mijn borsten.
zere bosten heb ik nooit! maar nu lijken ze wel veel voller en wat strakker.
als ik er in knijp zijn ze ietsje pietsje gevoelieger. Heb je dit ook als je ongi wordt?
draakje27 schreef:hoi meiden... ales goed met iedereen en lekker van het weekend genoten en nog steeds aan het genieten ?
Hier gaat het zijn gangetje... net weer wezen schaatsen... koste me me rug want waarom zou je recht op je schaatsjes blijven staan als mama je voor kan trekken en duwen... maar weer een hoop lol gehad en daar doe je het voor toch.
Gister bij vrienden koffie wezen drinken en gelijk spellen avond gehouden... waren pas om 2 uur thuis... echt heel lang geleden is dat maar was erg gezellig.
vanavond met een vriendin uit eten... heb er helemaal zin in!!
dus ik ga nog even de was doen en dan ga ik ervandoor
XxX