oh oke als je dan van de 28 uit gaat zou je mss donderdag moeten worden!
want dta heb ik ook:D
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
snippie schreef:oh oke als je dan van de 28 uit gaat zou je mss donderdag moeten worden!
want dta heb ik ook:D
beuker83 schreef:@Tessa: Iedere zwangere ervaart het anders, dus je kunt niet echt zeggen je moet dit of dat hebben, want anders ben je niet zwanger. Snap je. Je hebt wel bepaalde dingen waar meerdere zwangere vrouwen last van hebben en dat zijn dan wel beginverschijnselen.
Nou 'k zal voor je duimen zeg.
Xoinbe schreef:Die was gisteren als ik van 28 dagen uitga.
Voel me ook niet echt anders nu. Na mijn ovulatie wel, maar nu niet echt meer. Daarom dacht ik dat ik niet zwanger was....
XX
snippie schreef:jah grappig he:D! en als je daar op klikt laat hij alles in een ovu kalender zien:D!
Xoinbe schreef:Oei... Ik heb net getest...
Met een kruidvat test. Ik had de test uitgevoerd en ben toen weggelopen, dacht, nou dat is toch niets! Dus toen had ik de stopwatch gezet en toen precies na 5 minuten ff snel gekeken, nee, zie je toch niets. Na een halve minuut keek ik eens goed, en toen zag ik echt heeeeel vaag, een 2e streep! In het licht van de lamp zag ik hem pas echt goed.
Maar nu... Staat er op de verpakking dat je na exact 5 minuten moet lezen en dattie daarna niet meer geldig is. Ik ben helemaal aan het trillen, want ik keek de eerste keer echt heel snel! Waarom heb ik hem toen niet gezien??? Beeeh... Nu weet ik dus eigenlijk niet of het echt zo is....
Wie heeft nog raad? Kan het testresultaat na een halve minuut positief worden?
XX
jamilah79 schreef:@Tessa: dat van die warme handen zou ik maar met een korrel zout nemen. Ik ben een koukleum eerste klas en heb nog steeds de halve dag steenkoude handen.
@Xoinbe: spannend meid. misschien als je ongi niet komt toch nog een testje doen over paar dagen.
liefs Jamilah
Tessa1981 schreef:
Ik ben ook een mega koukleum, heb ook steeds koude handen maar nu heb ik het BLOEDHeet en onwijs warme handen :? :? :?
Steeds als ik hier iets vertel op het forum dat ik iets wel heb dan verdwijnt het spontaan en als ik zeg dat ik het niet heb krijg ik het spontaan.
beuker83 schreef:Zeg dan dat je niet zwanger bent, mischien ben je het dan spontaan deze ronde wel
jamilah79 schreef:Ach, als het je eidag is, dan maakt je lichaam echt wel genoeg nieuw slijm aan wanneer je uit bad komt hoor. Alleen het slijm wat bij je schaamstreek zit zal weg spoelen, maar het badwater gaat echt je vagina niet in hoor, dus maak je niet te druk daarom. T zijn naar mijn idee fabeltjes.
liefs
jamilah79 schreef:Hey Xoinbe,
Verder hoop ik dat je een superfijne kerst hebt. Lijkt me heel moeilijk als op zo'n dag een geliefd persoon jarig was en er niet meer is. Maar nu hebben jullie wel iets moois te vieren en je broer zal in gedachten bij jullie zijn en trots zijn op zijn zusje die een kindje draagt!
snippie schreef:he meid wat balen zeg!!!! hoe kunnen ze dat nou doen!!!!
echt sommige mensen!!!
nou meis succes!
jamilah79 schreef:Hey Jessy: wat klote zeg idd. Ik kan je wel vertellen dat mannen rare wezens zijn en idd soms net kleuters. Als ik er nog aan denk dat me vriend eerst geen relatie met me wilde(hij was totaal niet verliefd zei ie 😉 ) en toen we eenmaal wel een relatie hadden zei dat ie nooit meer samen wilde wonen met iemand, zeker geen 2e kind wilde(zie nu het resultaat, zwanger!). Hij was zelfs degene die mij smeekte om met de pil te stoppen. En pas na een jaar heb ik aan dat verzoek voldaan. Mannen zijn soms echt bang om bepaalde dingen op te geven. En ik denk ook dat je mannetje misschien wel heel erg geschrokken is van het feit dat je snel zwanger was, maar ook snel daarna een miskraam kreeg. Dat gaat ze ook niet in de koude kleren zitten. Maar goed dat je even goed gezegd heb hoe je er over denkt en wat je voelt. En idd, 33 is zeker geen 23 meer. Hij zou nu ondertussen volwassen moeten zijn. Bindingsangst is ook iets heel vervelends. Maar het komt wel goed meid. Je bent niet de enige die deze problemen heeft. En gelukkig kan je hier goed je ei kwijt!
Sterkte meid en kop op he!
Liefs Jamilah