hallo dames!
erg grappig me katje licht plots half op me schouders en borsten is daar niet meer weg te slaan!zit hier dus gewoon met een kat boven op me te typen. 😉
liefs snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
snippie schreef:@sanel ik zat zo inspanning!maar wat goed zeg dat alles goed was!
geniet er lekker van meissie 😃
kuss!!!
snippie schreef:Hallo iedereen,
ik ga lekker me bedje in!
slaap lekker voor straks!
liefs snippie
jamilah79 schreef:Voel me k*t!!!
Sorry , maar ben vanmorgen bij de tandarts geweest voor vullen en me mond doet nu nog zeer. Waren ook 3 gaatjes en de pijn zakt niet, en paracetamolletje mag ook al niet volgens de assistente van de dokter. De rugpijn die ik momenteel heb is ook niet erg prettig, dus zit effe in een dippie.
Ga lekker effe douchen en dan me bedje in, morgen een blaasonderzoek, ook niet echt iets waar ik op zit te wachten nu. De tranen lopen over me wangen hier. Slaap bar slecht, elke keer wakker en waarom???
Het enige positieve is dat me kat elke keer bij me komt liggen slapen, maar na een uur is ze het weer zat en dribbelt ze weer over me heen. Nou ja, t is vandaag mijn dag niet en zie erg op tegen dat onderzoek morgen, maar goed, dan hebben we het maar gehad.
@Antoinet: goed dat je besloten hebt thuis te blijven meid, denk aan je zelf en aan die kleine.
@tessa: wat klote zeg, hoop dat je ha je morgen meer duidelijkheid kan geven over hoe en wat...
@eva: cool hoor, wou dat ik al zo ver was, maar helaas, nog paar weken wachten 😞
Aan alle anderen die ik vergeten ben : sorry!!!! Moest zoveel bijlezen. Kon niet bij mijn ouders op het forum gaan. Me moeder weet het nl wel dat ik zwanger ben maar me pa nog niet, die moet nog effe wachten...dus wilde niet het risico lopen dat hij toevallig ineens achter me zou staan, 😉
liefs,
french schreef:@jamilah je mag gewoon paracetamol gebruiken hoor als je zwanger bent. Alleen idd niet teveel. Ik heb rugklachten waarvoor ik normaal diclofenac gebruik, dat mag nu niet dus gebruik ik paracetamol als ik er veel last van heb.
@Sanel fijn dat de echo goed was, nu lekker genieten He !!
Tessa1981 schreef:Goedemorgen meiden,
Net bij de Dokter geweest!! Mn vriend heeft doorverwijzing sperma onderzoek gekregen en ik receptje Primolut.
Mag ik alleen pas over 10 dagen mee beginnen... En tot die tijd safe sex. Als ik over 10 dagen nog niet ongi ben dan eerst weer zwangerschapstest doen en als die negatief is dan de medicijnen. 3keer per dag,10 dagen lang....
Het kan namelijk zo zijn (volgens de HA) dat ik pas 2 wkn geleden mn ei heb gehad of zelfs vorige week... Dat er een verstopping in 1 van mn eileiders zit waardoor ik zo'n lange cyclus heb..
Nou spannend allemaal weer..
Voel me opzich wel redelijk. Onwijs last van mn borsten. Af en toe een krampje maar nog steeds niet het gevoel dat de 😈 😈 😈 eraan komen...
L.NDA schreef:Tessa1981 schreef:Goedemorgen meiden,
Net bij de Dokter geweest!! Mn vriend heeft doorverwijzing sperma onderzoek gekregen en ik receptje Primolut.
Mag ik alleen pas over 10 dagen mee beginnen... En tot die tijd safe sex. Als ik over 10 dagen nog niet ongi ben dan eerst weer zwangerschapstest doen en als die negatief is dan de medicijnen. 3keer per dag,10 dagen lang....
Het kan namelijk zo zijn (volgens de HA) dat ik pas 2 wkn geleden mn ei heb gehad of zelfs vorige week... Dat er een verstopping in 1 van mn eileiders zit waardoor ik zo'n lange cyclus heb..
Voel me opzich wel redelijk. Onwijs last van mn borsten. Af en toe een krampje maar nog steeds niet het gevoel dat de 😈 😈 😈 eraan komen...
Hé Tessa,
Je vriend ook een onderzoek? Waarom doen ze dat ook meteen? Nou, ja weet je wel meteen of alles goed zit!
Sterkte meid. Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten.
beuker83 schreef:@Tessa: Mooi dat je ongi doorkomt zeg. Nu hoef je in iedergeval niet 10 dagen weer te wachten. Fijn meis.. En net wat snippie zegt: raar zeggen eigenlijk, maar je kunt weer verder. Nu maar hopen dat je cyclus weer regelmatig wordt
snippie schreef:@tessa wat fijn zeg dat je ongi komt!(klinkt raar om te zeggen)
maar dan heb je idd eindelijk rust.
ik hoop zo dat je hier na eindleijk een duidelijke cyclus krijgt
Kus snippie
@tessa wat fijn zeg dat je ongi komt!(klinkt raar om te zeggen)
maar dan heb je idd eindelijk rust.
ik hoop zo dat je hier na eindleijk een duidelijke cyclus krijgt
Kus snippie
mariekebr1 schreef:@ VJ: Heb je normaalgesproken niet meer honger voordat je ongesteld wordt? Ikkewel! Daar is de choloda bekend om he????
@ Tessa: Fijn dat je vriend onderzoek gaat doen. Ik hoop dat zijn zaad goed is... dan hoef je daar in ieder geval niet onzeker over te zijn. Duurt nog wel lang hoor voordat je aan de primolut mag. Maar even voor mij... Primolut is dus om een bloeding op te wekken? En je mag het dan nog niet gebruiken omdat eerste 100% zeker moet zijn dat je niet zwanger bent???
Groetjes Marieke
vj schreef:maar naar mijn idee zijn daar de medicijnen niet voor bedoeld snippie.
het werkt netals de pil. zelfde stof zit erin.
dus het is niet gezegt dat ze dan daarna regelmatig is.
Maar dat staat allemaal in de bijsluiter. tessa moet zelf maar lezen wat daarin staat en kijken of ze het wel of niet gebruikt!
Maar het is zonde als je al ontpilt bent en dan weer die stoffen slikt!
maar naar mijn idee zijn daar de medicijnen niet voor bedoeld snippie.
het werkt netals de pil. zelfde stof zit erin.
dus het is niet gezegt dat ze dan daarna regelmatig is.
Maar dat staat allemaal in de bijsluiter. tessa moet zelf maar lezen wat daarin staat en kijken of ze het wel of niet gebruikt!
Maar het is zonde als je al ontpilt bent en dan weer die stoffen slikt!
mariekebr1 schreef:VJ ben je net gestopt met de pil?
want ik ben ook gestopt met de pil en elke maand wel misselijk geweest rond de eisprong en dat heeft ook invloed op je eetlust. Ik heb gehoord dat ontpillen dezelfde verschijnselen kent als een zwangerschap. Ik zeg dit niet omdat ik je wil ontmoedigen maar zag net je banner en herken het wel.
Tessa: Ik zou als ik jou was een telefonisch consult vragen bij de huisarts om te overleggen of je na je ongi nog wel met primolut moet beginnen. Als dit bedoeld is om een onttrekkingsbloeding te krijgen, lijkt het me niet logisch om er nog mee te starten. Maar ja we zijn hier geen arts.
snippie schreef:@Tessa dat is toch wat ik net zei?
liefs snippie
antoinet schreef:french 45 mensen alleen is veel zeg in een verpleeghuis. weet uit ervaring dat je in een verpleeghuis 's nachts drukker bent dan in een verzorgingshuis.
had je nu maar 1 nacht hoeven werken?
geniet van je etentje.
en alvast veel plezier bij marco morgen
antoinet schreef:zijn de hormonen he sanel. ik ben op dit moment erg emotioneel. verschrikkelijk.
ik werk zelf altijd om het weekend, is ook wel eens lastig met afspraken maken.
moest eigenlijk dit weekend ook werken 's avonds.
antoinet schreef:mannen, af en toe kan je ze wel wat aandoen.
zeg mijn mannetje ben rond 20.30 - 21.00 wel thuis, hij is er nu nog niet. gr!!
zeg dan geen tijd denk ik dan altijd.
stuurt hij om 21.00 een sms dat hij er zo aan komt, en hij is hier 10 minuten rijden vandaan, maar dat zo moet ook nog komen.
zo moest even mijn ei kwijt hier.
y schreef:Hallo Dames,
Ik ben net terug van mijn werk en mijn mannetje was nog niet thuis.
Maar kon niet langer wachten om te testen.
2 vette strepen oftewel ZWANGER!!!!
En dat in de 2e ronde.
Had ik echt nooit verwacht.
Mijn mannetje komt zo naar huis en dan vertel ik het hem.
Zit helemaal te trillen achter de pc.
Wie weet bij welke test het blijft staan om te bewaren?
Ik heb nu met een sensitest getest.
volgens mij vervaagd die later.'
Gefeliciteerd!!!!!!! Dat is snel!!! Predictor kun je heel mooi bewaren. Die van mij is ook nog afleesbaar na ruim 5 weken. Kom je ook naar mei/juni forum?
Wordt een nachtje niet slapen denk ik.
Of juist heerlijk dromen.
Ik hou jullie op de hoogte
Y
y schreef:Hallo Dames,
En dat in de 2e ronde.
Y
Hallo Dames,
En dat in de 2e ronde.
Y
snippie schreef:@Tessa blijf het toch raar vinden!
is dit trouwens de langste cyclus ooit?
bah zeg wat zou dat roze afvegzel dan geweest zijn.
wanneer mocht je nou aan die pillen beginnen?
liefs snippie
Tessa1981 schreef:Goedemorgen meiden,
dit had je getypt.
snap het dus niet helemaal
liefs snippie
snippie schreef:Tessa1981 schreef:Goedemorgen meiden,
dit had je getypt.
snap het dus niet helemaal
liefs snippie