vj schreef:mdt hoe is het met jou??
Ik heb nog steeds een temp van 36,8 (om 9.30 uur)
en nog geen ongi te bekennen. vanmorgen voelde ik in mijn buik wel een soort plop, soort van luchtbel die omhoogging gevoel. helemaal onderinmijn buik. vreemd.
gisterenavond wel weer 2 stipjes donkergeel iets verloren....
Spannend dus!!!
Zeker spannend bij je! Hoop het voor je dat t raak is! Wel raar van die plop, hihi. Geen idee. Het kan ook dat we nu gewoon veel te veel voelen he. Dingen waar je normaal geen acht op zou slaan, lijken nu ineens 'verschijnselen'. Hoop dat die stipjes donkergeel geen ongi wordt!
Ik heb geen flauw idee wat het bij mij wordt deze ronde. Vorige ronde dacht ik vanalles te voelen en had ik vanaf de eisprong tot ongi zere borsten (niet tepels), de ronden daarvoor ben ik vrij vaak misselijk geweest. Maar had allemaal niks met een zwangerschap te maken dus. Nu voel ik niks. Af en toe een steekje onderin, maar denk niet dat ik daar op moet letten. Gisteraaf wel buikpijn en last van mijn onderrug, maar ook dat kunnen andere dingen zijn.
Tempen ben ik mee gestopt nadat FF de eisprong had bevestigd (2 cyclussen getempt). Ik weet nu dat op dag 14/15/16 mijn eisprong is en die kennis vind ik genoeg. Verder laat ik het los. Ben ook niet van plan om een volgende ronde weer zo intensief te klussen. We kunnen het volgens mij maar beter op z'n beloop laten.
groetjes,
mdtje