jah erg vervelend en het vrevelende is ook nog dat vandaag volgends de kalender mijn innesteling moest zijn!
ik word gewoon ongi volgende week!
snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
sanel schreef:@jynthe. Het ging zo goed vanmiddag....... 😢 😢 😢 Nu ben ik weer zo beroerd als wat. We waren vanmiddag even boodschappen doen en zak zowat in elkaar in de winkel!!!!!!!! Gelukkig had ik de kar nog vast. Ik zit nu op de bank met een deken over me heen want ik heb het heel koud. Volgens mij heb ik koorts. Ik heb ook het idee dat elk moment in elkaar zak. Nu ik dit zit te typen zit ik gewoon te huilen. Ik ben zo bang dat het fout gaat.... We gaan zo lekker eten misschien dat ik daar wat van opknap.
vj schreef:nienke, dat had ik ook een opgeblazen buik! ik ben nu sinds 19 juli niet meer ongi geweest!
Maar heb nu primolut. morgen laatste dag. als het goed is wordt ik tussen zondag en dinsdag ongi, maar dat is dan ook geen echte ongi. maar een ontrekkings bloeding!
ik hoop voor ons samen dat we snel gewoon ongi worden! of zwanger zijn natuurlijk!!
sanel schreef:@jynthe. Het ging zo goed vanmiddag....... 😢 😢 😢 Nu ben ik weer zo beroerd als wat. We waren vanmiddag even boodschappen doen en zak zowat in elkaar in de winkel!!!!!!!! Gelukkig had ik de kar nog vast. Ik zit nu op de bank met een deken over me heen want ik heb het heel koud. Volgens mij heb ik koorts. Ik heb ook het idee dat elk moment in elkaar zak. Nu ik dit zit te typen zit ik gewoon te huilen. Ik ben zo bang dat het fout gaat.... We gaan zo lekker eten misschien dat ik daar wat van opknap.
french schreef:Hey meiden,
Nog wat bijzonders gebeurd hier de laatste dagen?
Ik ben niet meer zo vaak hier te vinden op het forum.
Zal afentoe nog even meelezen.
Zit op het moment een beetje met mezelf in de knoop, voel me depri.
Kan bij alles zo in tranen uit barsten, kan nergens meer om lachen en mopper alleen maar op mijn man. Wat mijn man weer het huis doet ontvluchten en daardoor onstaan er weer spanningen tussen ons.
Ben van mijn roze wolk afgevallen en schaam me om het te zeggen maar ben op het moment niet happy met mijn zwanger zijn. Niet dat ik wil dat het verkeerd gaat maar voel me niet lekker in mijn velletje.
Ben down en voel me down, zit hier met de tranen over mijn wangen te typen. Voel me gewoon erg klote en dat is niet goed.
Afgesproken met mijn man dat we de echo van woensdag afwachten en ik anders langs verloskundige of huisarts ga, want ben nu gewoon depri. Wat me niet goed lijkt.
Zou hartstikke blij moeten zijn en constant met een smile moeten lopen, maar ik kan het niet. Zou heel graag willen maar voel me gewoon belabberd en niet vrolijk.
Sorry meiden ga dus even aan mezelf werken nu, en zal afentoe nog online zijn.
Iedereen strekte met wachten, testen en klussen. En de dames die zwanger zijn hoop dat alles goed gaat.
liefs
french schreef:Hey meiden,
Nog wat bijzonders gebeurd hier de laatste dagen?
Ik ben niet meer zo vaak hier te vinden op het forum.
Zal afentoe nog even meelezen.
Zit op het moment een beetje met mezelf in de knoop, voel me depri.
Kan bij alles zo in tranen uit barsten, kan nergens meer om lachen en mopper alleen maar op mijn man. Wat mijn man weer het huis doet ontvluchten en daardoor onstaan er weer spanningen tussen ons.
Ben van mijn roze wolk afgevallen en schaam me om het te zeggen maar ben op het moment niet happy met mijn zwanger zijn. Niet dat ik wil dat het verkeerd gaat maar voel me niet lekker in mijn velletje.
Ben down en voel me down, zit hier met de tranen over mijn wangen te typen. Voel me gewoon erg klote en dat is niet goed.
Afgesproken met mijn man dat we de echo van woensdag afwachten en ik anders langs verloskundige of huisarts ga, want ben nu gewoon depri. Wat me niet goed lijkt.
Zou hartstikke blij moeten zijn en constant met een smile moeten lopen, maar ik kan het niet. Zou heel graag willen maar voel me gewoon belabberd en niet vrolijk.
Sorry meiden ga dus even aan mezelf werken nu, en zal afentoe nog online zijn.
Iedereen strekte met wachten, testen en klussen. En de dames die zwanger zijn hoop dat alles goed gaat.
liefs
snippie schreef:@L.NDA veel plezier met klussen he 😉 !buiten dta het voor ene goed doel is,is het ook nog eens lekker 😉 .
liefs snippie
snippie schreef:
@antoinet fijn zeg dat je op de goede dagen geklust hebt.
jah ook wel spannend alleen vertouw ik er niet echt meer op.voor jouw is het spannender
ga er vanuit dat ik niet bij de JUni moeders kom.Ook al zou ik graag willen.
liefs snippie
ikwilgraageenkindje schreef:hoi allemaal
ben nieuw hier en net uitgenodigt om me te kletsen. ben nu 2 weken overtijd en nog niet ongi. 2 testen gedaan niet zwanger. pfff. dan gaan we maar voor ronde 11 maarja wel eerst ongi worde lijkt me. heb wel buikpijn enz maarja dat had ik 2 weken terug ook al. maar ja ben niet de enigste
ikwilgraageenkindje schreef:hoi allemaal
ben nieuw hier en net uitgenodigt om me te kletsen. ben nu 2 weken overtijd en nog niet ongi. 2 testen gedaan niet zwanger. pfff. dan gaan we maar voor ronde 11 maarja wel eerst ongi worde lijkt me. heb wel buikpijn enz maarja dat had ik 2 weken terug ook al. maar ja ben niet de enigste
vj schreef:mijn huisarts vertelde dat je inderdaad een ongesteldheid over kan slaan.
Hopelijk komt hij bij jullie snel weer op gang!
(bij mij hoop ik het ook! haha)
ben net wezen zwemmen! laat die ongi maar komen!
French wat fijn dat je je weer iets beter voeld en dat je mannetje extra lief voor je is!!
Voor je kinderkamer heb je nog tijd zat!!!