beuker83 schreef:@linda: Mijn vader had een verhoogde bloeddruk en de hartslag was niet goed. Nu moet hij wachten op een mri scan. Dan gaan ze verder kijken.
We hebben het huis van mijn schoonvader geerfd. Die is vorig jaar overleden. Daar zijn we sinds april al aan het verbouwen. Nieuwe kozijnen, vloer, plafond, badkamer, wc en noem maar op. Nu wonen we er al sinds mei dit jaar en toen moest er nog veel gebeuren, maar we hebben heel lang op de kozijnen moeten wachten. En nu ze er eindelijk in zitten moeten er nog 2 vervangen worden ivm beschadiging en mijn tuindeuren en kozijn zijn beschadigd en in de verkeerde kleur. Dus al met al het liep een beetje tegen. Maar we gaan verder met klussen in huis. Er zijn nog veel kleine dingen die gedaan moeten worden, maar ik wil ook niet te veel gestresst raken, we doen gewoon rusten elke dag wat, en dan komt het vanzelf wel klaar.
Heerlijk is dat afleiding, meestal ga ik dan naar een vriendin toe ofzo. Even gedachten opzij zetten he.
Groetjes miranda
Jeeteje, jullie hebben ook geen makkelijke tijd achter de rug. Leuk een nieuw huis om te verbouwen maar de manier waarop is een stuk minder leuk! Was je schoonvader ziek, of was het heel plotseling. (Als ik te persoonlijk wordt moet je het zeggen hoor!)
Hopen dat dat met je vader niets ernstig is. Je hebt nog geen idee wanneer hij voor mri kan?
Wij hebben verleden jaar november de sleutel van ons huis gekregen en zijn een half jaar flink aan het verbouwen geweest. Ook van alles gedaan. Nou ja, mijn vriend dan. Hij zit in de bouw dus weet hoe alles moet. Het was een lang half jaar maar als ik nu op de bank zit ben ik erg trots op wat we gedaan hebben.
Precies, haast heeft geen zin. Het moet wel leuk blijven. En er blijfen altijd wel klussen te doen in en rondom het huis.
Weten vriendin van jou dat je bezig bent om zwanger te raken? Of lekker afleiding wat er niets mee te maken heeft?
Groetjes