Voor de klussers zal ik nog even met wat extra ************************************************ gooien.
Dat jullie ze maar mogen vangen en dit toppic snel overbodig mag worden.
boba80Oud lidBerichten: 1.141Lid sinds: 23 maart 2009
Mariekepiek schreef:beetje raar eigenlijk wel dat ik 3 soorten gebruikt hebt deze maand, maar dat komt doordat ik door voorgaande maanden ben gaan twijfelen aan persona. Dat streepjes turen, werd ik ook gek van...vandaar de CB erbij gehaald. Hoewel je als je eenmaal weet hoe die streepjes eruit zien, dat ook prima werkt. Nou ben er eigenlijk klaar mee met dat ge-ovutest.....wil nou zwanger worden...........Ga vandaag en morgen in ieder geval mijn kerel vermoeien 😃 :oops: :mrgreen:
Mariekepiek schreef:ja daar kan ik me wat bij voorstellen....komt wel weer. Arm mannetje van boba! HAHAHA! Hoewel je ook vaak hoort, dat die mannen zelf ook bang zijn.
Mariekepiek schreef:leuk leuk! ik zal het onthouden.
net bij het maart forum een reactie geplaatst. Hoop niet dat het heel verkeerd overkomt of dat ik nu overdrijf, maar word niet goed van de mogelijk begin van een miskraam verhalen
Mariekepiek schreef:ja je hebt gelijk, dat sommige negatief ingesteld zijn en ander weer wat positiever.
lijkt me helemaal fantastisch om met elkaar te kletsen in een zwanger zijn forum. Het leuke is juist dat we niet allemaal gelijk lopen dan.
Ik raak helemaal gehecht aan iedereen hier!!!!
boba80 schreef:
Ik ook, merk dat ik me hier nog meer thuis voel dan bij het uiterekend in maart forum.
Daarom blijf ik ook gewoon lekker meekletsen hier.
Butterfly82 schreef:Heej meiden, ben er ook nog steeds! Moest weer even wat bijlezen, maar dat heb je ervan als je niet meer elke dag twee keer het forum bekijkt! 😉 Ik heb nog steeds geen tweede donkere streepje gehad op de ovutest... begin er nu toch wel echt aan te twijfelen wat dat betekent. Hebn nog een testje, zometeen misschien toch nog maar eentje doen dan. En dan voor de zekerheid misschien vanavond toch nog maar een keertje klussen? Gisteren niet gedaan, dus misschien toch wel verstandig... Pfff. Toch niet zo gemakkelijk he meiden, dat zwanger worden! :?
boba80 schreef:Mariekepiek schreef:beetje raar eigenlijk wel dat ik 3 soorten gebruikt hebt deze maand, maar dat komt doordat ik door voorgaande maanden ben gaan twijfelen aan persona. Dat streepjes turen, werd ik ook gek van...vandaar de CB erbij gehaald. Hoewel je als je eenmaal weet hoe die streepjes eruit zien, dat ook prima werkt. Nou ben er eigenlijk klaar mee met dat ge-ovutest.....wil nou zwanger worden...........Ga vandaag en morgen in ieder geval mijn kerel vermoeien 😃 :oops: :mrgreen:
veel plezier met klussen....ik moet zeggen dat ik na m'n eisprong niet meer geklust hebt...durf nu eigenlijk ook niet meer zo goed :oops: :oops:
Lola miracle schreef:He Leonec,
wat een verhaal zeg.. 2 miskramen, kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit! Het lijkt me ook erg frustrerend als je lichaam niet goed functioneert. Hoewel ik moet zeggen 11 maanden proberen zonder enig resultaat is ook ronduit frustrerend. Fijn dat je nu bij die kliniek bent, ben je daar uit jezelf heen gegaan of heb je een doorverwijzing gekregen van de huisarts? En is een fertiliteitskliniek beter of anders dan een gynaecoloog? En clomid helpt toch je ongi weer op gang brengen, of doet het verder nog iets? Aangezien we bijna op een jaar zitten ben ik me al een beetje aan het verdiepen in verdere stappen.. :oops:
Hoop voor je dat de test toch een klein wonder word en positief is.
Leuk als je hier mee kletst!
Annemarie1982 schreef:Hoi Meiden,
Beebie-wish: klinkt goed die jeuk aan je tepels!!!! nog 3 dagen en dan kun je testen.. kan je erop wachten? of ga je het eerder proberen 😊 ik duim echt voor je! we zijn al zooo lang bezig en het mag nu wel eens gebeuren! ik kan morgen testen maar ik heb geen verschijnselen! helaas.. maarja hoeft niet zo te zijn.. pfff.
Liefs Annemarie
snippie schreef:leonce toen ik een verwijzing kreeg kon ik 2weken later terecht.dus hangt er dnek ik heel erg vanaf.
liefs
Mariekepiek schreef:oke! nou wij zitten in apeldoorn. weet niet waar de fertiliteitskliniek zit waar wij evt. naar doorverwezen worden tegen die tijd maar vast niet bij jou in de buurt.
liefje2 schreef:annemarie wat balen zeg...maar ja idd als er geen reden is dan moet eerst het jaar om zijn.....
Ik weet het allemaal nog niet denk dat het echt pas december word voordat ik ga.....we hebben zoveel andere dingen aan ons hoofd dat allemaal maar eerst. Wie weet hoeft het niet zover te komen.....
denk idd dat het uitmaakt waar je woont met de wachtlijsten...ik heb geen idee hoe lang het hier duurt nog niet mee bezig....we wachten gewoon af.....
liefs