@ Beebie-wish.....hoop dat er toch nog een wondertje in je buik zit....is jullie zo gegund na zo'n lange tijd van wachten.
Duim voor goed nieuws maandag.
Alvast een dikke knuffel.
boba80Oud lidBerichten: 1.141Lid sinds: 23 maart 2009
Lola miracle schreef:
Hier ook iets raars: ik had vandaag 2x bloedverlies, eerste keer dacht ik dat ik het me inbeeldde, tweede keer was overduidelijk lichtroze! Dus: vroege ongi of innesteling... volgens babybytes zou vandaag de dag van een eventuele innesteling moeten zijn, oh ik hoop het zoo!!
Mariekepiek schreef:heeh beebie wish, een bevruchting!!!!!! weet niet hoe erg het bloedverlies en de buikpijn zijn. Maar wat ongikrampen zijn wel normaal bij een beginnende zwangerschap en door innestelen of een gesprongen adertje kun je ook gaan bloeden. Duim voor je dat het helemaal goed zit met je gevulde ei......Maar ik heb er vertrouwen in!!!!!
knuffeeeeeeeelllllllllllllssssssss
Mariekepiek schreef:kun je wel met die medicijnen beginnen voordat je ongesteld word dan?
Lola miracle schreef:Annemarie1982---1ste kindje----------ronde 10---------NOD +/- 21 juli
Marleen301--------1ste kindje----------ronde 6----------NOD .....?
Beebie_Wish--------1ste beeb----------Ronde 5----------NOD +/- 25 Juli (5e ronde met Clomid 100mg)
Bloem79-----------1ste kindje---------ronde 10----------NOD 28 juli
Butterfly82---------1ste kindje---------ronde 11---------NOD 29 juli
Lola-----------------1ste kindje---------ronde 11----------NOD 1 augustus
Mariekepiek--------1ste kindje---------ronde 10-----------NOD 1 augustus
Lonnekeleoni-------1e kindje---------ronde 12/6 na mk----NOD tussen 31 juli en 2 aug
liefje2--------------1ste kindje--------ronde 11-----------nod +/- 7-14 aug
Lindy schreef:haha lonnekeleonie, ik vind het ook een mooi excuus, maar waarom bij de dokter laten testen en niet 's avonds thuis, volgens mij gebruiken ze daar dezelfde testen... Ik hoop dat die verstandskies nog 9 maanden moet blijven zitten :mrgreen:
Butterfly82 schreef:Inderdaad hier nog geen tekenen van de 😈 te bekennen. Denk inderdaad dat ik mijn ei later heb gehad, dus wil eigenlijk nog een paar dagen afwachten... Misschien zondag testje doen? Als ik dan nog niet ongi ben tenminste...
Het gekke is dat ik echt niets voel eigenlijk. Geen zere borsten, wat ik altijd heb voor ik ongi wordt. Soms al tien dagen vantevoren maar sowieso een paar dagen vantevoren al. Nu helemaal niets! Wel af en toe een beetje ongi-gevoel-buikpijn...
Kan eigenlijk helemaal niet meer wachten, maar doe het toch maar. Anders ben ik vast toch te vroeg ivm mijn ei... Pfffff....