ja dan zou ik inderdaad maar wachten tot zondag.
ik hoop zeker dat je vader het nog mee mag maken.
vind het zelf erg jammer dat die van mij het niet kan.
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Butterfly82 schreef:Inderdaad, Mariekepiek, daar ben ik het wel mee eens. Als jij er vrede mee hebt zo, beebiewish, dan is het goed. Maar het maakt echt niet uit of het jouw zus is of die van je man. Zou wat zijn! Dan zou er op elke bruiloft die er is alleen eigen familie zijn en geen schoonfamilie! Wed maar dat als de broer van mijn man zou gaan trouwen ik er ook bij ben hoor!
Mariekepiek schreef:nou, mooi dat ik je op ideeen hebt gebracht lindy. Maar dat is wel een duur cadeau hoor! alleen die spiegel van die spiegelreflexcamera al (bij wijze van spreke 😃 ).
Net de uitslagen van bloedonderzoek gekregen, verhoogde ontstekingswaarde. Als ik nu koorts krijg boven de 38 graden moet ik toch een huisarts bellen. Anders gaat ie er vanuit dat mijn lichaam het zelf goed oppakt. Vandaar ook die verhoging. Voel me beter als van de week maar nog niet helemaal toppie.
denk trouwens nog steeds dat ik ongesteld ga worden hoor. 😢 😢 :cry:
bloem79 schreef:Hey meiden,
Even een berichtje vanuit het warme zuiden! GISTEREN POSITIEF GETEST!!!!! ~
Ben dus zwanger! besef het nog niet helemaal. dacht ongesteld te zijn geworden dinsdag maar dat was maar 1 druppel woensdag ook nog 1 druppel en toen gister ochtend maar een test gedaan die helemaal positief is! (digitale van claer blue)
Gisterenavond een klein beetje bloed gehad maar vandaag weer helemaal niets. denk dus dat dat er gewoon bij hoort!
Het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen!!
Zondag ben ik er weer en meld me dan en lees dan ook al jullie berichten weer! En hoop dus dat er met mij nog meer zijn geweest met positieve testen!!
Meiden tot snel en ik duim voor jullie en ik mag het nu ook doen
VANGEN:*********************************
X Bloem
Mariekepiek schreef:Annemarie1982---1ste kindje----------ronde 10---------NOD +/- 21 juli ?
Marleen301--------1ste kindje----------ronde 6----------NOD ?
Beebie_Wish--------1ste beeb----------ronde 6----------NOD ? (6e ronde met Clomid 100mg)
Butterfly82---------1ste kindje---------ronde 11---------NOD 29 juli
Lola-----------------1ste kindje---------ronde 11----------NOD 1 augustus
Mariekepiek--------1ste kindje---------ronde 10-----------NOD 1 augustus
Lonnekeleoni-------1e kindje---------ronde 13/7 na mk-----NOD 28 augustus
liefje2--------------1ste kindje--------ronde 11-----------NOD tussen 7en 14 augustus
zo ik heb gelijk het lijstje maar ingekort. Moet wel weer bijgewerkt worden.
xx
bloem79 schreef:Hoi Meiden,
Daar ben ik weer, terug van vakantie! Wat hebben we het lekker gehad zeg! 11 dagen geen tv geen internet, 35 graden, prachtig strand en heerlijk gegeten en gedronken! Wouw!
Vanmorgen voor de zekerheid nog maar een test gedaan, omdat het nog niet echt door gedrongen is denk ik , en deze is echt wel super positief. Ik voel alleen bij het opstaan uit bed wat aan mijn borsten, maar verder helemaal niets!
Ik zat vanmorgen mijn verhaaltjes van een maand geleden te lezen, ik wilde hier weg, zag het niet meer zitten, was verdrietig en noem maar op.... En nu nog geen paar weken later ben ik zwanger. Zo snel kan het dus gaan.
Elke keer als er hier iemand zwanger werd had ik voor mijzelf de vraag: heb je iets anders gedaan dan anders??? Ik weet dat het allemaal geluk hebben is maar wij hebben deze maand voor het eerst alle dagen sex gehad in de vruchtbare periode en ik ben de fem natal van davitamon gaan slikken. We hadden een artikel gelezen dat bij elke dag sex de hoeveelheid sperma afneemt, maar de sperma die er dan vrij komt heeft meer beweging in zich, zijn dus sterker zeg maar. Mannetje heeft overigens elke keer gezegd, jij wordt op de vakantie zwanger. Ik was dan ook zwaaar depri toen bleek dat mijn NOD in de vakantie viel en mijn vruchtbare dagen er dus net voor en er weer na.
Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier af en toe nog mee kijk en eens zal reageren?
Hoop gewoon echt dat het bij jullie nu ook snel raak mag zijn! Voor iedereen die op vakantie gaat hoop ik op nog meer vakantie beebs!! Dus terug komen met positieve testen meiden!!!
Dikke knuffel voor jullie!!
Bloem
Annemarie1982 schreef:Annemarie1982---1ste kindje----------ronde 11---------NOD 22 aug.
Marleen301--------1ste kindje----------ronde 6----------NOD ?
Butterfly82---------1ste kindje---------ronde 11---------NOD 29 juli
Lola-----------------1ste kindje---------ronde 11----------NOD 1 augustus
Monalisa-------------1ste kindje---------ronde 9 ---------NOD 19 augustus
liefje2--------------1ste kindje--------ronde 11-----------NOD tussen 7en 14 augustus
BeebieWish----------1ste BEEB--------Ronde 6------------NOD 24 Augustus (jaja op my BIRTHDAYYY )
Lonnekeleoni-------1e kindje---------ronde 13/7 na mk-----NOD 28 augustus
Mariekepiek--------1ste kindje---------ronde 11-----------NOD 31 augustus
Ronde 11 alweer i.p.v. 10...
bloem79 schreef:Hey Meiden,
Vanmorgen verloskundigenpraktijk gebelt en ze zeggen dat het nog steeds 50- 50 % kans heeft dat het goed is. Dit omdat ik maar weinig bloed verlies. Ik moet gewoon afwachten wat mijn lichaam nu doet. Als het bloeden niet verder doorzet moet ik een afspraak maken zodat ze in week 8 kunnen zien of er nog iets zit. Omdat het gevoelige gevoel uit mijn borsten volledig weg is, denk ik dat het gewoon niet goed is. Bloeden zet verder nog niet echt door. We wachten af. Voel me wel vreselijk verdrietig.
Bloem