MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
ach we zien het wel.....
Mariekepiek schreef:heeh boba!! Nog steeds zo beroerd?\
Leonec wat leuk dat jij ook gaat trouwen. Hebben jullie al een datum geprikt?
Maar trouwen =gaat wel een keer gebeuren. Maar wanneer????? Wij willen eigenlijk ook geen groot feest. Trouwen op vakantie (maar wat doe je dan met ouders, broers, zussen enzo?) of alleen besloten met familie erbij en een etentje ofzo.
Monalisa schreef:das wel leuk he., weer beginnen met werken na je vakantie en ze komen met 2 dagen 30 graden. fantastisch
bloem79 schreef:Nou Leonec, ik hoop het voor je hoor! Hoop op een goed groot ei voor je!
haha je laat het ons wel even weten he!!
Groetjes Bloem
Mariekepiek schreef:dat doen ze zodra je in de mmm komt en is onderdeel van alle onderzoeken. Ze doen dit onderzoek niet standaard. Ene ziekenhuis gelooft er wel in en de ander niet qua informatie die ze eruit kunnen halen. Ze halen iets weg uit de baarmoedermond en leggen dat onder de microscoop.
P.s. voor de andere dames. Als ik het verkeerd zeg, moeten jullie het zeggen.
lonnekeleoni schreef:Oh ik heb de hele dag moeten wachten om jullie dit te vertellen (kon niet inloggen op mijn werk) en toen ik thuis kwam deed internet het uiteraard weer niet....
Maar goed het kan nu wel, morgen is mijn NOD en vanmorgen dacht ik laat ik maar eens een testje doen en hij was echt VET positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben echt helemaal gelukkig, maar ik vind het ook nog wel een beetje raar en onwennig en ik ben wel een beetje bang, maar er is geen twijfel over mogelijk, ik ben gewoon hartstikke zwanger!!!!!
Ik hoop dat jullie me snel gezelschap komen houden in het mei 2010 forum, want ik ben daar nu nog helemaal alleen.....
Liefs Leoni
Beebie_Wish schreef:Waar heb je heel de dag zoal last van gehad of afgelopen dagen?? Misschien stel je mij ff gerust 😉lonnekeleoni schreef:Oh ik heb de hele dag moeten wachten om jullie dit te vertellen (kon niet inloggen op mijn werk) en toen ik thuis kwam deed internet het uiteraard weer niet....
Maar goed het kan nu wel, morgen is mijn NOD en vanmorgen dacht ik laat ik maar eens een testje doen en hij was echt VET positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben echt helemaal gelukkig, maar ik vind het ook nog wel een beetje raar en onwennig en ik ben wel een beetje bang, maar er is geen twijfel over mogelijk, ik ben gewoon hartstikke zwanger!!!!!
Ik hoop dat jullie me snel gezelschap komen houden in het mei 2010 forum, want ik ben daar nu nog helemaal alleen.....
Liefs Leoni
lonnekeleoni schreef:Mijn NOD is pas morgen (dus ik wist het niet doordat ik niet ongi was geworden), maar we gaan vanavond met alle dames uit de buurt naar een openluchtbios en ik zat te twijfelen om een wijntje mee te nemen of frisdrank, dus voor de zekerheid vanmorgen een test gedaan...
Eigenlijk heb ik niet echt ergens last van, eindelijk een keer niet alle vage kwaaltjes als alle andere maanden, alleen ongikrampen, dus ik was er al vanuit gegaan dat ik morgen ongi zou worden.
Ben vanmorgen ook weggelopen van de test, normaal houd ik deze wel 5 minuten in mijn hand (onder de lamp) om te kijken of er toch niet toevallig een heel dun streepje stond, nu liep ik 2 minuten later weer naar de badkamer en daar stond ineens een hele dikke streep....