Beebie_WishOud lidBerichten: 3.054Lid sinds: 12 november 2008
En @mariekepiek, word spannend met afwachten voor jou. Zal voor je duimen 😉
Mariekepiek schreef:even overleggen met de gyn. volgens mij kan het als er resten achterblijven. Maar weet het fijne er niet van.
Vanochtend trouwens 2 testjes gedaan van babyboomshop. en er stond op beide echt een hhhhhheeeeeeeeeeeeeeel lichte roze streep. Maar goed! weet niet hoe betrouwbaar die testen zijn.. Hopelijk word ie donkerder deze week. Ik kon het niet laten. Stomme muts als ik ben. Ben aan het afkicken van die dingen. Beste methode is zwanger worden denk ik.
Mariekepiek schreef:goed nieuws leonec!Straks krijg je nog een tweeling! zou zo leuk zijn.
wacht nog wel met digi test hoor
Beebie_Wish schreef:Dames hier even een update van mij 😉
Ik ben tot heden nog steeds niet ongii geworden. En begin eigenlijk ook wat minder te voelen vrij weinig klachtjes nu zeg maar, behalve s´morgens dan voel ik veel gerommel in mijn buik en her en der krampjes. En boer meer als normaal :oops: . En m´n valse lucht wil ook niet zo goed uit mijn achterwerk komen :oops: .
Dit is eigenlijk voor mij de 1e keer met gebruik van Clomid dat ik overtijd ben. Maar nu misschien even een domme vraag?!? Als je een goede eisprong hebt gehad dan moet je toch ook gewoon normaal ongii worden?!? Tot nu toe heb ik cyclussen gehad waarbij ik na al 3 erg nette eisprongen ongii werd. Alleen nu niet.
Vraag me af kan dit met Clomid?!?
kleinepukkie schreef:Oh Marieke wat super spannend. Ik hoop het zo voor je... ik denk aan je.. (aan jullie allemaal natuurlijk)
Alleen.... dat donker worden van het streepje.... is niet heel betrouwbaar he.
staat volgens mij ook in de bijsluiter dat het resultaat na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar is. wil absoluut je pret niet drukken hoor... don't get me wrong.
Des al niet te min zag ik op je eerste foto een heel licht streepje en hoop ik zo verschrikkelijk hard voor je dat je morgen een giga positieve test in je handen hebt!!!!!!!
Hier is alles goed.... te goed denk ik wel eens. buiten dat ik wat sneller moe ben en dat mijn kleding al niet meer past voel ik me prima. Van misselijheid of spugen heb ik totaal geen last gehad. We zijn de "magische" 12 weken grens over en dat voelt toch wel heel erg goed.
maandag mogen we (EINDELIJK!!!) voor de eerste echo en daar kijk ik best wel naar uit.
Wil gewoon ook van de VK even horen dat alles goed zit en dan kan ik echt gaan genieten denk ik... want dat is af en toe nog best moeilijk.
meiden ********************* grijp ze!!
Monalisa schreef:hoop idd nu dat ik ook eindelijk volg!!!!!!!!!!!!!!!!
heb je veel geklust van de maand of niet?
Monalisa schreef:doe een test zou ik zeggen
bloem79 schreef:Marleen301---------1ste kindje----------ronde 6-------------NOD ?
Monalisa------------1ste kindje----------ronde 9 -------------NOD 19 augustus
Annemarie1982-----1ste kindje----------ronde 11------------NOD 22 aug.
BeebieWish---------1ste BEEB----------ronde 6--------------NOD 24 Augustus (birthday)
Lola------------------1ste kindje---------ronde 12-------------NOD 31 augustus
Butterfly82----------1ste kindje----------ronde 12-------------NOD 2 september
liefje2---------------1ste kindje----------ronde 11------------NOD tussen ? en ? september
Bloem79-------------1ste kindje---------ronde 10/1 na mk----NOD rond 24-09 ofzo...??
Leonec---------------1 ste kindje -------eerste ronde met clomid--Nod 9-9-09
Heb mij er ook even bijgezet hopelijk een geluksdatum 09-09-09
Mariekepiek schreef:WHAAAAAAAAAAAH! GEFELICITEERD!!!!
Ik heb ze ook van babyboomshop. Zolang je ze gewoon uitgevoerd zoals in de gebruiksaanwijzing staat zijn ze wel betrouwbaar. Ze meten ook pas een concentratie vanaf 25 millimol of zo. Dus heel gevoelig zijn ze niet. Dus als jij nu een knalstreep hebt. Moet de clear blue digi het ook doen.
leuk zeg.....nog iemand die lang bezig is geweest. 3 in 1 maand. Beloofd veel goeds vor alle dames hier.
Mariekepiek schreef:Nee maar dat maakt niet uit. Streep is streep! maar doe ook nog een clear blue. Heb je in ieder geval ook van dat bekende merk bevestiging.
KV test doet het ook goed.
Kun je er een foto van maken, want ben wel nieuwsgierig.
Had je mijn foto's al bekeken?
Beebie_Wish schreef:Ik hoop het boba....Ik kan het nog allemaal niet geloven en twijfel dus heel erg en ben dus bang dat als ik morgenochtend die clear blue test ga doen met ochtend urine dat ie ´´niet zwanger´´ gaat zeggen 😞 . Ik weet niet waarom ik het denk misschien wel de hormonen en dat ik het allemaal nog niet helemaal geloof dat ik welliswaar echt zwanger ben :oops:
Beebie_Wish schreef:Ik hoop het boba....Ik kan het nog allemaal niet geloven en twijfel dus heel erg en ben dus bang dat als ik morgenochtend die clear blue test ga doen met ochtend urine dat ie ´´niet zwanger´´ gaat zeggen 😞 . Ik weet niet waarom ik het denk misschien wel de hormonen en dat ik het allemaal nog niet helemaal geloof dat ik welliswaar echt zwanger ben :oops:
lonnekeleoni schreef:Haha Mariek, jij bent echt onverbeterlijk he......hij is inderdaad duidelijker hoor, ga nu maar geloven dat je zwanger bent!
Vandaag is geloof ik jouw NOD toch? Of was dit gisteren al?
Groetjes Leoni
Mariekepiek schreef:is nog lang wachten tot je NOD leonec. Kan het ook van de clomid zijn die witvloed? hoop het niet natuurlijk