hey meiden,
sorry lola, ik zou je nog een paar tips toesturen 😊
Nou eigenlijk ben ik nu heel erg druk met werk en het opzetten van een eigen bedrijfje. dus daar gaat nu wel veel van mijn energie in zitten.
Daarbij komt kijken dat ik al mijn zinnen heb gezet op onze vakantie nu.. hopelijk het laatste dingentje samen...en omdat ik vind dat ik die vakantie verdient heb na al dat gedoe en wachten en hopen.. nu even tijd voor mezelf... MAAR... deze vakantie (rondtrekken America 3 weken) kunnen we alleen doen als ik niet hoogzwanger ben.. dus als ik voor april/mei zwanger raak kan de vakantie niet doorgaan, want dan zou ik in september in america langer dan 6 maand zijn.. dat is niet te doen... dus eigenlijk "wil" ik niet voor die tijd zwanger zijn.. ik heb vanaf 2008 tot 2010 gekozen om alles aan de kant te zetten voor een kind... dit heeft mezelf zo op de 2e plaatst gezet.. dus nu is het even mijn beurt.. ik verdien die vakantie, en het enige wat ik daar voor hoef te doen is in de maanden maart/april niet zwangerworden..
Deze keuze geeft mij veel rust...
MAAR begrijp met niet verkeerd.. ik ben niet aan de pil o.i.d., als het deze maanden wel gebeurd dan ben ik super super super blij... America blijft wel liggen... dus ik heb eigenlijk vrede gekregen met de 2 opties die er zijn en de rust dan we na de vakantie gaan beginnen met mmm....
Hierbij komt ook dat ik er voor gekozen heb een klein bedrijfje op te starten.. ik ben vertegenwoordiger van een cosmetica en pafrum bedrijf en ga hiervoor als zzp-er verder om hopelijk los van mijn werkgever hier meer verder te gaan.
voor mensen die het willen weten 😊 zie
http://www.exclusiveparfums.nl is mijn bv-tje in oprichting.. heb er echt zin in en is perfect te combineren met kinderen! ha ha.
Dit zijn natuurlijk wel dingen die jij misschien niet hebt en hierdoor heb je misschien niet het vermogen om het los te laten.. maar misschien is het handig voor jezelf te zeggen dat je ermee stopt en wacht tot september, dan de mmm in... natruulijk niet met de pil ofzo beginnen, je lichaam is er net aan gewend... maar gewoon andere dingen verzinnen.. zijn er dingen die je graag znou zou willen doen? studie/cursus/ enz enz.. daar volledig op rochten en dan zie je in september wel weer.. is heeeeeeeeeeeel moeilijk, maar dan ben je wel eerlijk tegen jezelf en zul je het op ten duur makkelijker mee hebben.
Je wilt nu graag een baby, en dat is het enige waar je aan kunt denken.. maar er zijn vast meer dingen die je zou willen en die eigenlijk niet echt ,kunnen met kind.. ga die eerst doen!!
ik hoop dat je hier een beetje wat aan hebt.. sorry voor het lange verhaal....
We willen allemaal super graag een kleintje.... maar het nekt ons echt door er zoveel mee bezig te zijn.. en dat kan ook niet anders!! maar probeer ook echt aan jezelf te denken...
Liefs Anne