leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
monalisa GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!! leuk zeg.... 😃 😂
bloem79 schreef:Mona, ik had het al ergens anders neergezet maar ook van mij:
VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Heel erg gaaf, je geeft hoop!!
Lekker genieten nu en hup hup naar het andere forum, maaar hier wel terug blijven komen he!!!!
Dikkek knuffel voor jou!
PS: had jij nou ale onderzoeken gehad en hadden ze bij jou de eileideres bekeken of ben ik nu in de war?
Wat heb je anders gedaan deze maand? Een pauze ingelast las ik..... maar vertel vertel wat zegt je gevoel over de afgelopen maand??
GENIET
Bloem
Lola miracle schreef:Jessy, ook ik heb in het begin al een lijstje gemaakt, moet zeggen dat het in de maanden wel weggezakt is omdat dagdromen soms meer pijnlijk dan leuk is :? maar blijft leuk om erover na te denken! Kun je het wel eens worden met je vriend? Wij nog niet erg :roll:
Lola miracle schreef:He he dat was een druk weekend! Maar ook lekker want zo gaat de tijd snel en zit ik nog maar 4 dagen voor mijn NOD!! Heb geen klachten meer, alleen nog soms wat buikpijn. Niet meer getempt dus zal morgenochtend eens kijken wat die is.. Heb al wel besloten dat ik morgen vast testen ga bestellen, wil snel weten waar ik aan toe ben!
Annemarie1982 schreef:Bloem. ik heb helaas geen uit knopje voor je.. al had ik het wel.. had je er niets voor hoeven te betalen! 😊 alleen verzendkosten dan.. ha ha.. mijn uitknopje is afleiding en vooral motorrijden.. had gister toch wel weer een dipje dus ben snel de motor opgestapt.. moest nog een nieuwe motorbroek hebben dus die ook maar aangeschaft.. shoppen maakt een mens ook gelukkig.. voor even dan 😊 mijn dip wordt vaak het ergst als ik bijvoorbeeld de hema ofzo binnen loop.. daar heb je bij de ingang al gelijk rekken vol met babykleding.. zooooo mooi en leuk en klein.. *zucht*
Annemarie1982 schreef:jessy, klinkt heel heftig met je relatie joh! gelukkig is het allemaal weer goed gekomen! goed van je dat je de relatie op 1 hebt gezet.. die knop moest ik ook even omzetten.. relatie had even een dipje maar boeide me niet want ik was alleen maar met 1 ding bezig... maar relatie is zooooo belangrijk.. en komt ook weer tengoede aan de kwaliteit van zijn product en dat is weer goed voor een mooie zoon of dochter 😊
Maare.. wat een super mooie motor heb je joh!! echt super gaaf ding!! en je mannetje een harly gekocht! pff. lees wel weer waar de centjes zitten ha ha 😊
ik wilde wel een foto van mijn motor erbij doen.. maar deze krijg ik hier niet in geplakt..helaas..
bloem79 schreef:
Las trouwens ergens anders dat Mona lisa een eerste goede echo heeft gehad! Gelukkig!
Meiden fijne dag verder!
Bloem