bloem79 schreef:Hey Joyce, ja twijfel is er wel, daarom heb ik nu ook rust in die zin, dat ik weet dat we na volgende week antwoorden en hulp gaan krijgen. Daar ben ik gewoon aan toe. Omdat wij in het eerste jaar zwanger zijn geworden moesten we nog maar "even" doorproberen. Nou we zijn er nu wel klaar mee. Wel realiseer ik me dat het niet zozeer aan mij hoeft te liggen maar het kan ook aan mijn vriend of aan de combi tussen ons beiden liggen.
Vanaf nu leg ik me er even bij neer. MIJN en ONS hele leven kan toch niet constant bestaan uit het alleen maar bezig zijn met kinderen krijgen? pffff er zijn ook nog zoveel gewone leuke dingen.
maar ja ik herken de twijfel. Hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn!!
Bloem
@Bloem, MIJN en ONS hele leven kan toch niet constant bestaan uit het alleen maar bezig zijn met kinderen krijgen?
Het is een wens die jullie allebei zóóó graag zouden willen, dat je er toch ook onbewust dag in dag uit mee bezig bent.
Wij wel, voornamelijk ik :oops:
Voor ons vrouwen ligt het (denk ik ) nog gevoeliger dan bij de mannen deze zijn zoiezo in het alg. wat nuchterder!!
Beter voor hun, ik maak me eigen soms echt hartstikke gek!!
Morgen om 15.15 uur eerste afspraak bij gyn.
Mijn vriend heeft een kleine van 3 jaar, hun hadden 4,5 maand wat en tada ZWANGER ongepland relatie was gelijk over van haar kant, ze was toch zwanger!! Deze vrouwen zij er ook!!
Mijn vriend en ik hebben elk weekend deze kleine, in het begin had ik hier totaal géén moeite mee, maar omdat het bij ons niet wil lukken, heb ik ook geen zin om elke week moedertje te spelen , terwijl het bij mij niet wil lukken!!
Heel egocentrisch , maar kan er echt niks aan doen, gaat vanzelf, het gaat me echt tegen staan!!
Voor me vriend ook niet echt leuk natuurlijk.
Je gaat je eigen toch een beetje afsluiten......pfffffff Das mijn verhaal......Hoe is jouw vriend eronder, Jij ben t dus wel al zwanger geweest, als ik het goed begrijp?