Sandraa schreef:Hoi Ilogic,
Haha had net een antwoord gegeven op je vorige bericht dat je buikpijn had, dat ik hetzelfde had en toen zwanger was, jij dus ook van harte gefeliciteerd. Ik kom oorspronkelijk ook uit Meppel, grappig.
Ik doe ook gezellig mee. Leuk om ervaringen te delen met meiden in hetzelfde schuitje.
Ik ben inmiddels bijna tien weken zwanger. Volgende week mijn eerste echo. Ben op 1 mei uitgerekend, spannend allemaal.
Hoe voelen jullie je? Ik ben beetje misselijk, maar niet extreem. Alles smaakt me wel anders en ik moet meer in kleine porties eten. `s Ochtends soms een beetje kokhalzen, erg irritant en `s nachts nog steeds wel wat buikpijn, trekkend gevoel.
Verder heb ik het nog aan niemand verteld, behalve partner natuurlijk.
We wachten eerst tot de eerste echo. En jullie?
groetjes Sandra
He sandra! Wat grappig dat je ook uit Meppel komt... ik ben 27 en woon mijn hele leven al in Meppel. Heb niet naar je leeftijd gekeken, misschien staat het er ook niet... Zou toch wel heel grappg zijn als blijkt dat we elkaar ook nog kennen!!!
Ik voel me redelijk, erg moe, zere ogen.... de buikpijn is nog een tijdje gebleven en is nu grootendeels weg. Misselijk niet echt, overgeven heb ik nog niet gedaan, maar mijn maag voelt zich niet 100% zeg maar! En wat ik heel erg vies vind nu is yoghurt ontdekte ik net hahahaah
In mijn omgeving zijn familie en goede vrienden al op de hoogte. Mijn buik groeit hard (we weten niet zeker of ik 5 weken ben, vandaaar maandag al een echo!), en ik kan het niet echt verbergen... bovendien vind ik het veel te moeilijk om mijn mond dicht te houden hahaha!
Fijn dat het, behalve die kleine kwaaltjes, goed gaat met je. Is het jullie eerste kindje? Voor ons wel! Superspannend!!! Komt veel op je af dan... zou het allemaal goedgaan, wat kost het allemaal, kunnen we het financieel doen.... en dat terwijl we weten dat dat echt allemaal wel gaat lukken hahahahah