Jynthe schreef:Hey Ilogic, wat super zeg dat je een echo hebt gehad en dat t hartje klopt! 😃
De laatste dagen voel ik me een beetje zo zo.......soms zelfs een beetje down....
Ik voel niet zoveel en heb bijna geen kwaaltjes meer.....ik mis die kwaaltjes echt nu hahaha
Ik zit echt te springen om die echo.....de echte bevestiging....tenminste zo voelt dat voor mij 😊
He Jynthe, dat "downe' heb ik het weekend gehad; ik zag het niet meer zitten! Ik voelde niks meer, ik was wel wat grieperig maar voelde me niet zwanger. En mensen om je heen zitten dan: ach joh maak je niet druk.......... Tja!!! Wat heb IK daar nou aan! IK voel me zo, JIJ niet!!! Bekende reactie??
Ik miste de kwaaltjes ook, hoe beroerd ze soms ook zijn...
Maar nadat ik vanmorgen de echo heb gehad, voel ik me beter. Ik was de oppepper even nodig.... Dus ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat jij ook die bevestiging wilt hebben.... zelf heb ik afgelopen vrijdag de zoveelste test gedaan. Voelde me er totaal niet beter door...... dus dat had ook geen zin...
Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt en weer positief kan zijn, want echt; dat is zo veel beter voor je... Maar ik herken je gevoelens en gedachten heel erg, dus als je het gevoel hebt dat "er toch niemand is die je begrijpt" (wat ik had), denk dan maar gewoon aan mij!!!
Ik weet niet exact wanneer je je echo hebt, maar meis; zet hem op he!! Ik weet zeker dat je geduld wordt beloond met de echo en dat het je goed zal doen!!! Geloof in je zwangerschap, al is dat lastig zonder bevestiging! Ik denk aan je. Nou, tot zover mijn peptalk!