Polle,
Bedankt voor je lieve berichtje. En we hopen allemaal dat je snel weer zwanger bent.
Liefs Amanda
amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
ikkezelf schreef:antoinet: heel veel suc6 meis wat rot voor je op zon manier!!
steeds dokter in dokter uit!
ik hoop voor jou dat ze nu iets vinden en dat het deze keer wel helpt want zo is het ook niet leuk lijkt mij!
je kan er zo ook niet echt van genieten he
suc6 ermee en laat wat horen!
liefs ikkezelf
Saar80 schreef:Ik kan het hier amper bijhouden.....werken jullie wel dames??? Of heeft iedereen behalve ik 😞 de kans om de hele dag te forummen....? Ik werk 40 uur dus kan pas savonds lezen en reageren...denk dat ik even wat minder ga proberen het bij te houden want het lukt me gewoon qua tijd en energie niet....Ik ga meer op de hyves lezen en bijhouden das wat makkelijker en probeer zo nu en dan eens te lezen en te reageren.....
Ook een beetje om de reden die Jenta al aangaf. Natuurlijk hoort het erbij dat mensen miskramen krijgen hoe hard het ook is, het is wel de natuur. Maar ik merk ook dat het me heel erg super onzeker maakt en ik me echt blijf afvragen of bij mij alles wel goed is...wil niet gaan doemdenken dus daarom een beetje meer afstand van het forum!
Vanmorgen beetje misselijk....wat gegeten en rustig aangedaan, gelukkig trok het na een uurtje weg....
jep schreef:@Sanel: ik wil op zich ook wel bij de hyves, maar ben de link even kwijt...
Kan je die nog een keer geven?
Jep
finaly87 schreef:hyves??? of is die alleen voor de al zwangere onder ons??
antoinet schreef:ik ben wel op de hyves bezig. heb er vandaag nog wat opgeshreven!
finaly87 schreef:haha maakt niet uit.. hoop dat ik me snel toe kan voegen ;)
finaly87 schreef:nee als ik aankomende maand zwanger zou worden, zou ik in juli/augustus uitgerekend zijn.. Maar toch bedankt! 😉 Is er geen zwanger worden hyves dan? gewoon algemeen zoals het forum. maar dan een hyves..
finaly87 schreef:nee ik ben waarschijnlijk vandaag ongesteld geworden.. heb wat donker bruin/zwart "bloed" verloren,, dus zal vast niet zwanger zijn,, :| :(