amanda16Oud lidBerichten: 2.652Lid sinds: 19 januari 2008
ja dom he hahahaha
antoinet schreef:sanel heb jij het blad zwanger besteld ergens?
ik heb hier alles afgezocht en kon hem eerst nergens vinden. maar vorige week toch gevonden. had ook al gekeken of ik hem niet ergens kon bestellen maar kon ik niet vinden.
amanda komt inderdaad misschien wel daardoor. ben echt super blij met onze kamer!!
het is hier slecht weer. niets aan.
zo maar even op zolder kijken of ik mijn puzzels ergens kan vinden. lekker puzzelen
antoinet schreef:hema heeft ook erg leuke spullen, en ook goede spullen en nog leuk betaalbaar ook vind ik.
moet mijn vriendje zaterdagochtend geloof ik maar even lief aankijken.
zijn dag is zaterdag toch al weg. heeft 's middags om 13.00 de crematie van zijn collega.
antoinet schreef:amanda heb je een pb terug gestuurd
amanda16 schreef:ja is ons geheimpje hahahaha
ja na het eten pas hoor
amanda16 schreef:hihihihihihi
antoinet schreef:sanel het is dat je zo ver woont anders was ik je even komen troosten 😃
haha
amanda16 schreef:ja jij zit op zn 3 kwartier van mij af
amanda16 schreef:@ Antoinet,
Ja alleen als hij iets wil kijken en ik wat anders dan ga ik meestal naar boven. Maar dit komt bijna nooit voor. En ja wij zitten vaker achter de lappie= (laptop).
@Sanel ja die van jullie is bijna af hahaha wanneer ging je weer voor kamertjes enzo kijken?
amanda16 schreef:ja dat bedoel ik eigelijk want het ledikantje heb je al
Manlief heeft nog maar 1 muur gedaan hahaha maar we hebben tijd zat en dit weekend zal er ook niks van komen. zondag feessie bij ons thuis hahahaha
finaly87 schreef:ja klopt, ben kraamverzorgende.. gelukkig dat niet iedereen het zo irritant vind, anders zou je strax geen zorg voor jou en je baby hebben 😉
Het is ook wel lastig hoor, maar zou op rooster kunnen werken, toevallig doe ik dat niet, En het is meestal maar 1 dag dat je op wacht zit, gewoon en kwestie van thuis wachten tot je gebeld wordt. Is gewoon werken, hoort er bij..
Zoals vandaag.. alleen het is vandaag rustig schijnbaar, geen willige baby die er vandaag uit wilt,
Ik zit pas in m'n 2e ronde.. en idd lekker genieten van je zwangerschap! Lijkt me heerlijk! Was maar een grapje over het bevallen 😉 Wees blij dat ie nog ff duurt, die 9 maandne heb je wel nodig om je fysiek en mentaal voor te bereiden ;)
amanda16 schreef:Hmmmm feestje???? Ik sta bekend als partycrasher!!!! hahahhahahahhahahahahahha
amanda16 schreef:weet ik schat hahahhaha
Ach ja komt goed he (met de kamertjes)
antoinet schreef:inderdaad nog tijd zat.
ik nog iets langer dan jullie.
morgen ben ik 12 weken zwanger,weer minder kans op een miskraam
amanda16 schreef:ja ik denk dat Tinkerbell erg bezig is met van alles en nog wat het zijn er immers 2 he. Ja je weet het nooit he en sommige die blijven hier maar kletsen hahaha.
Ik heb genoeg inwendige gehad hahahah stelt niks voor.