Ja ze moest op 10 uur!!
Misschien is ze idd wel even de stad in om te eten of even te shoppen!!
Hoop idd ook dat alles ok is!!
kaatje85Oud lidBerichten: 1.583Lid sinds: 1 januari 2005
amanda16 schreef:Hey,
Ik wil hier toch ff op ingaan. Ik weet dat die 2 weken killing zijn. Maar als het kindje goed is is het gegroeid. En kunnen ze het beter zien. Lieverd 2 weken wachten dan toch meteen weghalen wat misschien toch goed had gezetten! Prikken ze nu ook bloed bij je? om te kijken of je hcg waarden stijgt of daald?
Wel heel veel sterkte. En wij duimen en hopen ook voor je
Liefs Amanda
Ilonana schreef:ik bedoel ik wacht ook liever geen 2 weken
antoinet schreef:sanel wat balen dat je ziek bent.
hoort heel veel mensen die de griep hebbne. laat het mijn deur maar voorbij gaan.
beterschap en ziek goed uit!
amanda16 schreef:
Ik wil je een heerlijk weekend wensen en laat je lekker verwennen daar je man. Waar gaan jullie naar toe? Als ik vragen mag
Liefs Amanda
Destiny83 schreef:Nou, normaal zou ik me waarschijnlijk ook niet aan de magische grens van 12 weken hebben gehouden. Maar nu zat er een bruiloft en een honeymoon tussen. Een week na terugkomst hadden we de 12wk-echo en toen hebben we het ook verteld. Het is geen verwijt ofzo hoor dames! En ik kan me nog heel goed het verhaal van Eva herinneren... 😞
Waarom de magische grens bij 12wk ligt? Dan is officieel ongeveer de eerste echo, dan gaat je placenta hormonen aanmaken, de kans op een miskraam wordt steeds kleiner, je baby is dan echt een mini-mensje en het leukste van allemaal: je kunt het hartje horen kloppen!
@ French: fijn weekend!
@ Sanel: Beterschap meid!
kaatje85 schreef:Bij mij ook nog maar 3 weken voor MvM omdat ze maandag voor Kerst de laatste komen halen en daarna niet meer brengen omdat die week erop natuurlijk oud en nieuw is enz!
Ik kan niet wachten tot ik klaar ben!!
Ik weet ook niet of ik het nog een keer zou doen??!!
JIJ/???