Julia1983 schreef:@ Ilogic: Heeeey die Ilogic!!! Wat kut joh! Ik heb zelf ook erg veel last van clusterhoofdpijn en zat ook aan de medicatie. Ook mee gestopt inmiddels en heb ook heel erg last van hoofdpijn alleen niet zo erg dat ik niet meer kan functioneren..Gelukkig! Maar weet hoe het is! Rustig aan meis, niks aan te doen! Hou ons op de hoogte!
Hier ook alles goed verder, wel last van hoofdpijn dus,en zere borsten hihi...!! Kan niet wachten op de echo en dat duurt nog 3 weken!!!! Weet dat ik niet mag zeuren, maar ik rookte altijd behoorlijk en drink vaak een biertje of een wijnntje, en ik moet zeggen...ik mis het zooooooo!!!! herkent iemand dit... 😢 In plaats daarvan prop ik mezelf gewoon lekker vol met wortels en gezonde troep...jeee... :? :x
Liefs
Heee hallo!!!!! Kaatje, julia en iedereen die een reactie deed op mijn berichtje; dank! Leuk om te lezen dat ik gemist werd hahah
He julia: "wat fijn" dat je weet waar ik het over heb! Inmiddels heb ik de periode van hoofdpijn (de welbekende cluster) weer overleefd en: I'M BACK!
Ik heb dat ook hoor meis, met roken. Alcohol dronk ik eigenlijk nooit of in elk geval sporadisch. Het vreemde is dat ik nu ineens zin heb in bier hahahahaha, maar ik kan me inhouden.
Mijn sigaretjes mis ik enorm. Af en toe schooi ik een heis van mijn vriend, en dan is het ook weer klaar.... maar het blijft erg moeilijk. Ik wou dat ik het "ik heb zin aan een sigaretje"-zinnetje uit mijn hoofd kon bannen!
Kaatje/julia; ik heb de ha gevraagd; het enige wat mag is paracetamol, daar moet ik het mee redden. En anders overgeven aan de hoofdpijn en gaan liggen.... errug handig, NOT (heb ook mijn werk en een huis...)
Nou, ik vergeet vast een reactie te geven op iets of iemand; forgive me; teruglezen van 14 weken is onmogelijk op dit forum hahahaahahah