Bedankt voor je snelle reactie. Toch fijn om hier je dingen te kunnen delen. Het streepje had dezelfde kleur als de controle lijn. Gelijk aanwezig toen de urine begon te lopen zeg maar. Laatste weken was ik het telkens rond 5 a 6 weken. Denk zelf niet dat het intpillen is eigenlijk. Veel 'vage' klachten: steken in mn borsten af en toe, luchtjes van het eten kan ik meestal echt niet uitstaan, rommelende/zere buik, rugpijn, veel pukkeltjes op mn rug anders nooit. Weet niet of ik nu ook maar moet denken een streep is een streep?
Liefs Kaja
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
@kaja die verschijnselen komen helaas ook bij ontpillen voor wil je niet ontmoedigen hoor. mss morgenochtend voor de zekerheid nog een test doen!dan weet je het dnek zeker. anders wordt mss de teleurstelling groot als je er nu al vanuit gata dat je zwanger bent. ik zeg dit voor je eigen beschreming hoor meid.
liefs.
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Ik zou zeggen opnieuw een test doen en anders inderdaad naar de dokter stappen. Je kan wel denken een streep is een streep, maar dan is de teleurstelling zo groot als het niet zo blijkt te zijn.
Zal ook voor je duimen, hou ons op de hoogte!!
liefs Draakje
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
@ snippie... logisch dat je het vertrouwen nu een beetje kwijt bent, verschrikkelijk allemaal om mee te maken... hoop voor je dat dit niet weer gebeurd!!( wat bedoelde je met zit nu in de wacht??)
@ iedereen ... hoe lang hou je echt die buikkrampen dat je denkt dat het een eisprong kan zijn?? dit word nu de derde dag... maar is me eisprong dan al geweest en voel ik daardoor die pijn in me buik, of zit die sprong er nog aan te komen?? hoop het laatste, door een ziek zoontje niet kunnen klussen dus ben bang dat ik nu me kans gemist hebt, maar goed zondag en woensdag wel geklust... en dan vanavond maar weer... hopen dat je juiste dag erbij zit... en dan kan ik wel met een ovulatietest gaan testen, maar daar wilde ik nog even mee wachten
wel vervelend met berekenen... doe het volgens mij ook niet helemaal goed. dus help
eerste dag was 29 september en de cyclus daarvoor was 31 dagen
Nou ik spreek julle nog wel
liefs
Ik hoop dat de ongesteldheid wegblijft snippie. Ga je over 9 dagen testen (volgens je banner kan dat)? of wacht je tot de dag dat je ongesteld moe(s)t worden voorbij gaat? Hoe voel je je vandaag?
@ draakje: Ik heb de afgelopen drie dagen ook krampjes in mijn buik gehad (en ik zit in het midden van de maand). Volgens mij is het sinds vandaag over. Maar ik zou ook wel willen weten of ik de eisprong gehad heb of dat ie nog komt. Ook effe afhankelijk of mijn cyclus nu 26 of 28 dagen is. Maar heb deze week alleen gisteren niet geklust, maar dit vanochtend ingehaald. Dus als ie geweest is, maak ik een goed kans nu zwanger te worden toch?
Marieke
dagelijks klussen schijnt ook niet goed te zijn... omdat dan het zaad nog niet de tijd heeft gehad om van goede kwaliteit te zijn.. er word aangeraden om om de dag of om de twee dagen te klussen... de kans dat dan het zaad het productiefst is is dan groter...
ik geloof dat ik ergens tussen volgende week of over twee weken ongi moet worden ( haha 4 weken of 5 weken)
balen he in de wacht zitten word er niet goed van...
Hoop voor je dat het weg blijft volgende week....
liefs
ik zou zou 25oktober ongi worden dus zondag zou ik 1dag overtijd zijn.maar ik test op zijn vroegs die Dinsdag(dan heeft mijn man een cursus en hoeft hij pas om 8uur uit bed:D)maar wil proberen te wachten tot 1nov!maar word gewoon ongi hoor! gaat opzich goed me heb wel wat steken in me linker borst en me buikje doet raar.maar voor de rest gaat het goed.
en jah je hebt in ieder geval op de goede dagen geklust.nu hopen dat de innesteling goed gaat.
@draakje daar zijn de meningen over verdeeld.somige huisarten zeggen dat je juist veel moet in je ovu week dus een paar dagen er voor en paar dagen er na klussen.en ga zelf maar na er komen milioenen zaadcellen vrij als hij klaar komt dan moet er heus wel een paar over blijven hoor!kwaliteit wordt iets minder goed maar dat wil niet zeggen dat er geen goede zaadcellen zitten.
liefs snippie
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
Poe wat is er weer veel gekletst (niet geklutst ;)) in de tijd dat ik weg was 😛 Nou ben ik bijna niet meer bij 😖 Ik ben wel erg benieuwd hoe het zit met de test van Kaja! Zou wel lullig zijn als het vals alarm is. Dan moeten ze die DA testen maar direct uit de handel halen 😖
Je hebt gelijk draakje, hoe verleidelijk het ook is, elke dag klussen heeft geen zin. Het zaad moet even "opladen" ;).
Ik had gisteren mijn eisprong. Tenminste, ik had weer erge kramp in mijn buik, die ik herken van uit de piltijd, want die heb ik altijd een tijdje voor ik ongesteld wordt. Diot keer was de kramp wel iets erger, want kon moeilijk lopen ervan. Maar goed, wel geklutst ofcourse 😉 (we lopen erg mooi op schema, om de dag klussen, alhoewel ze adviseren om de 2 a 3 dagen 😮 ) Nu wordt ik wakker met een soort spierpijn gevoel in mijn buik. Herkent iemand van jullie deze pijn? En nee heb echt niet zo actief geklutst dat ik er spierpijn van over heb hoor :? :mrgreen: . De buikkramp is over, want dat duurt altijd maar 1 dagje. De eisprong dus.
Wel moeilijk al die cijfertjes en dingetjes, hoelang staat ergens voor, etc etc.. :ugeek: wordt er gek van! Maar wel leuk om zo gezamenlijk te puzzelen met elkaar 😉
Liefs!
hey snipp[ie! Ik lees dat ik jou advies nu tegenspreek. :oops: Maar van ons beide klopt er wel iets zie ik 😉 idd kwaliteit word iets minder goed, maar er kan altijd iets tussen zitten. Maar ik denk dat als je normaal niet dagelijks sex hebt, dat het beter is om dat nu niet ook ineens te gaan doen omdat je denkt dat de kans op zwanger worden groter is. Dan komt er alleen maar een bepaalde druk achter zitten en het moet wel leuk blijven ofcourse.. xx
daar heb je gelijk in!maar wij hebben bijna elke dag zin:D!dus er zit bij ons echt geen druk achter:D! wij klussen sowiezo vaak:D!lekker hoor 😉 ! en ze zeggen juis om de dag:D dat ook niet erg is dus finaly maakt niet uit:D!
liefs snippie
dat is zeker waar dat er altijd wel iets goeds tussen zal zitten... denk dat je het gewoon moet doen wanneer het jou goed lijkt toch...
nou heb nu al drie dagen van die vervelende pijn.. dus echt geen idee wanneer dat eitje nou springt.. of misschien toch een innesteling als die cyclus maar 4 weken is nu.... of kan dat niet??
vind het wel grappig dit hele gebeuren, bij mij weet verder niemand dat we bezig zijn, heb geen zin in continu van die confronterende vragen, daarom is dit wel zo prettig... kan ik toch e ei kwijt.
wel vervelend gaan dit weekend weg, dus kan dan niet bij blijven.. maar maandag ben ik weer van de partij 😃
een prettig weekend iedereen en tot maandag!!
Ja, de meningen zijn verdeeld. Maar klinkt heel logisch wat je zegt snippie. Ik vind het alleen maar leuker worden nu we toch bijna dagelijks klussen. Waarom deden we dat hiervoor zo weinig eigenlijk?????!!!!!!! Ik ben nu namelijk veel gevoeliger. Maar goed! Ik weet niet of jullie op die info zitten te wachten. We zullen het wel zien over een paar weekjes. Denk dat ik de 29ste ga testen. Heb de testen van Matcare besteld. Weten jullie of die goed zijn? Wanneer ga jij testen Finally? Ik ben trouwens wel benieuwd naar Kaja!
Die "spierpijn" waar ik het over had, die is wel erg pijnlijk geworden nu. Het is meer spierpijn van binnen, en het is erg pijnlijk. Kan alleen maar krom lopen.. Iemand een idee?? :|
heb je misschien on bewust een verkeerde spier gebruikt? jah hangt ook van de man af hoor.niet elke man is even vruchtbaar het zelfde als de vrouw!
ik teste eerst ook met Matcare geen problemen mee. maar als ik nu ga testen doe ik het met andere testen. omdat de drempel voor mij dna hoger ligt om eerder te testen.want zo makkerlijk koop ik geen testen.(bang bekende tegen te komen)
dankje marieke, ik doe maar met je mee. En testen ga ik maar pas doen als een ongesteldheid uit blijft ofzo haha. Anders wordt ik nog gekker 😉
En snippie, nee want het is geen spierpijn, het zit in mijn buik, maar het is een beetje te vergelijken met spierpijn. Weet niet waar ik het anders mee moet vergelijken 😖
ik kom op andere fora ook wel tegen dat de darmen prikkelbaarder kunnen worden tijdens ovulatie. Dus misschien heb je daar heel veel last van. Heb ook wel een last van darmen dat het niet goed lukt met naar de wc gaan. En dat doet ook echt pijn rechts net naast baarmoeder of onder de ribben. Kan verder ook niet goed iets vinden met google.
gaat wel goed hoor! vanochtend weer geklust en ik kan niet wachten tot het nu weer einde van de maand is. Ik weet niet of mn ovulatie nu geweest is of niet. Heb minder buikpijn dan gisteren en eergisteren. En heb geen last meer van steken in mijn borsten. Had wel heel even een branderig gevoel in mijn tepels maar zal me wel weer van alles verbeelden.
Ik vind dit gedoe met zwanger leuk en verschrikkelijk tegelijk. Ik houd er niet van om geduld te hebben. Als ik iets wil, wil ik het altijd gelijk voor elkaar hebben. Maar zo werkt dat natuurlijk niet he!
xx Marieke
Ja en dan eigenlijk er ook wel heel ontspannen mee om willen gaan terwijl het is waar je zo ongeveer het grootste deel van de dag mee bezig bent. Ik ben nu ook echt weer zo'n dagdromertje.
in die 2 strijd zit ik ook. Het liefst laat ik het zo onopgemerkt mogelijk aan me voorbij gaan, dat ik ineens op een dag dnek, hey ik had volgens mij ongesteld moeten worden rond deze tijd.?? En dan positief testen 😉 maar mede dankzij dit forum ben ik er elke dag mee bezig! en dan lijkt het allemaal errrug langzaam te gaan haha. Maar ik vind het wle leuk om van iedereen op de hoogte te blijven,. en mijn eigen ei kwijt te kunnen .. (wel het onbevruchte eitje natuurlijk :P) dus ik blijf hier voorlopig gewoon zitten hoor. Tenzij het echt me leven gaat beheersen, dan zou ik net als meerdere vrouwen hier, het forum misschien tijdelijk verlate :shock: Maar liever niet! 😊 Wat een gedoe he, baby's 😉 en dan te bedenken dat er zoveel mensen ongewenst zwanger raken 😖 :S 😖
nou ik ehb een vent die em er ook aan herrinderd.maar dit keer is hij niete ens thuis als ik ongi moet worden.dus hij zou het wel vergeten zijn 😊 dan kan ik lekker me ding doen:D!
liefs snippie
Ik heb mijn ticker aangepast naar een cyclus van 26 dagen. dit omdat ik nog maar 1 van de 6 x op de 28 zat. Dus ga er van uit dat de afgelopen keer die 28 een uitzondering was en anders zien we eht de volgende maand wel. Ben trouwens misselijker dan anders en heb een bolle buik hoor. Nog steeds last van oprispingen.
voor degene die nog geen ticker hebben, gaan jullie er ook een maken? dat is handig. kan ik ook zien waar je in de maand bent. Onthouden lukt me niet hoor! dan ga ik iedereen door elkaar halen..
ach ik ga gewoon even uit van een cyclus van 28 dagen 😛 heb ook een ticker gemaakt 😉 Kan em altijd nog veranderen toch haha Maar als je de dag van je eisprong weet dan kun je toch ook je cyclus uitrekenen?? Hoe was dat ookalweer? 14 dagen later wordt je dna ongesteld ofzo?? Ik had namelijk donderdag mijn eisprong.. En de 29e was mijn 1e dag van laatste ongesteldheid dus dan omgerekend zou mijn cyclus 31 dagen gaan hebben? Klopt dit?? kan iemand het volgen? 😉 xx
Ja klopt 14 dagen na eisprong heb, begint je nieuwe cyclus met ongesteld worden behalve als je zwanger bent natuurlijk. Dus dan heb je een langer cylcus en moet je je mooie ticker even aanpassen.
Groetjes Marieke
ik heb em veranderd! wel weinig keuze aan plaatjes.. op tickerfactory.co m heb je veel meer keuze, maar dan staat er niet zo mooi bij wanneer je kan testen geloof ik.. Dus heb em weer via lilypie gemaakt 😊 Alsnog over 11 dagen testen staat er.. en jij?? xxx
Even een dagje niet online en loop gelijk een paar pagina's achter 😃 Gezellige boel hier! Heb vanmorgen een testje gedaan weer DA en die laat....................2 streepjes zien en die 2e is maar een dun lijntje maar toch, staat er nu nog steeds!! Maar durf nu eigenlijk geen andere test te doen, bang om teleurgesteld te worden. Ben gister toch maar even langs de DA gegaan, vragen hoe dat nou kan. Helpdesk en alles gebeld daar, maar ze geven niet echt duidelijkheid hoe dat nu kan. Wel zou het zo kunnen zijn dat ik nog aardig aan de vroege kant ben dus nog maar weinig HCG heb. Genoeg om een lijntje te laten zien, maar te weinig om hem te houden zeg maar :roll: . Wordt daar dus niet echt wijzer van. :roll: Nu dus wel een test in handen met 2 streepjes 😂 Je wilt het heel graag maar is toch ook wel weer eng.
Ik ga ff bij me homemade cake kijken of ie al klaar is.. Tot zo
Liefs Kaja
Kaja gefeliciteerd!! Nu is het toch wel duidelijk voor je? 😉 Ik zou gewoon een afspraak bij de huisarts maken voor extra zekerheid en die verwijst je wel naar een verloskundige of gyn.. Gaaf hoor! Heb je het je vriend al verteld?? Spannend voor je! Liefs!
@kaja! wat goed zeg dat deze een tweede streep geeft!en als hij de zelfde kleur is.maakt volgens mij niet uit hoe dikstreep is streep.denk toch dat je goede hoop mag hebben. maar toch zou ik advieseren binnen kort toch nog een ander merk te proberen.
maar hier al vast een voorzichtige gefeliciteerd!!!!
@snippie dankje wel. Durf het nog niet helemaal 100% te geloven, maar het gaat de goede kant op! Maar een vraagje, waar haal je die mooie onderschriften vandaan en hoe werkt dat?
@finaly87 ja heb het me vriend al wel gezegt maar die is meer van eerst zien dan geloven zeg maar. Komt straks thuis dus ben benieuwd. Denk dat ik idd dinsdag maar even langs de HA ga.
liefs kaja
Ik zou zeggen dat die streep niet voor niets oplicht. Maar als je onzeker bent. Inderdaad maar naar de huisarts gaan. Maar het is natuurlijk ook sowieso altijd even onwerkelijk... het idee dat je zwanger bent..
wat een berichten als je een aantal dagen niet geweest bent....
@ kaja geweldig nieuws!! dat moet toch haast wel zo zijn!! en als je het inderdaad nog niet vertrouwd effe nog een andere test doen of langs de huisarts.
Als ik thuis ben ga ik ook maar zo'n onderschrift aanmaken is wel zo leuk en makkelijk, kan je lekker met elkaar meeleven en onthouden is ook niet mijn grootste kunst!
Ander vraagje... is er op dit forum nergens een chatbox waar je gewoon met elkaar kan chatten... is wel zo veel makkelijker en gezellige vind ik
hoor het wel
veel liefs
Lijkt me leuk als inderdaad ook een onderschrift maakt. Die chatbox hier bestaat volgens mij niet, maar zou wel een heel goed idee zijn. Hoe gaat het met jou? En finaly! Heb je nog zo'n verveldende kramp in je buik. We zijn weer 1 dag dichter in de buurt van testen. Jeeh, wat duurt dat lang nog.
Vanochtend begon mijn vriend over vakanties volgend jaar. Hij vroeg van... Nu we met kinderen bezig zijn he??? Wanneer komt het kindje dan? Ik zeg als we deze maand al zwanger worden juli anders augustus, september enz.... Nou zegt ie dan kunnen we dus waarschijnlijk volgend jaar zomer niet op vakantie. Dan moeten we toch maar in maart gaan skien!!
Om even aan te geven dat ie er toch wel aan toe is. Wat een schatje he?
groetjes Marieke
haha ja heel lief, maar als jij in maart ongeveer 5 maanden zwanger bent ga jij niet skieeen!! 😉 Maar die buikpijn was maar 1 dag.. alleen de dag van de eisprong 😉 Erg spannend dus of ik nu misschien al zwanger ben of niet.. :shock: Maarja.. geen symptomen ofzo (zegt niet veel maar toch) dus gewoon die 10 dagen afwachten he 😉
Maar ga jij na 10 dagen meteen testen of wacht je ook even af of je niet gewoon ongesteld wordt?? Ik denk dat ik mijn ongesteldheid wel even afwacht.. dus denkiets later dan 10 dagen testen, als dat nodig is.. Liefs!!
Als ik zwanger ben ga ik zeker niet skien. Want ik sta nog maar 2 jaar op de ski's en zo goed kan ik het dus niet dat ik niet ga vallen. Maar we gaan met een hele groep en daar zitten meer mensen bij die niet skien, dus hoef me niet te vervelen. Ik vind het verstandiger om even te wachten tot ik overtijd ben, maar ik denk dat het me niet gaat lukken om dat geduldig af te wachten.
ja moeilijk he , maar tegen teleurstellingen is het toch beter om te wachten :shock: Ik ga het proberen 😉 geen garantie gegarandeerd hoor maar ach jhahha
wat een boel geregel komt toch bij kijken en veel vooruit kijken over het feit dat als je zwanger raakt, wanneer je dan uitgerekent zou zijn, wel of geen vakantie hahaha dat houd het allemaal wel leuk, alleen zo jamer dat die zekerheid van het wel zwanger worden er niet is he...
als het klopt heb ook ik nu een onderschrift, effe snel gedaan, moet nog effies op zoek naar iets anders, maar goed er staat voorlopig iets, en die klopt volgens mij ook nog niet helemaal...
ja hoe gaat het met mij, wel goed denk ik, heb 4 dagen buikpijnen gehad, en van die 4 dagen het op de eerste en vierde dag gedaan... dus hopen dat dat de eisprong was en dat die er tussen zit.. .en dan hopen op een goede innesteling
waneer vind die nou plaats?? iets van 5 dagen na de bevruchtig ofzo??
nou ga effies de boel aan kant maken in huis...
als er iemand zo'n chatbox kan vinden, lijkt me veel leuker... maar dit lukt ook wel aardig 😃
liefs...
heey draakje ik heb gelezen dat het ongeveer 3 dagen duurt voor het goed ingenesteld is. maar ja je kan van een maximum van 5 dagen uit gaan denk ik. Zou wel lang zijn, een eisprong van 4 dagen.. Of heb je dat altijd?? Ik dacht dat een eisprong altijd 1 dag in beslag nam, bij mij iig wel.. Ik heb een mailtje gestuurd over de chat 😉 dus ben benieuwd of ze reageren hihi.. Liefs!
ben nog niet helemaal zeker van me eisprong.. wisselende cyclus dus vandaar... die buikkrampen duurden nu 4 dagen, dus denk dat rond die dagen wel ergens me eisprong heeft plaatsgevonden.. heb geen flauw idee....dus we wachten het maar af toch....
Ik had nu gisteren die buikpijnen waardoor ik kromliep. Wat dat is weet ik dan ook niet finaly. Misschien toch later mijn eisprong gehad. Maar dit heb ik in de andere 4 maanden hiervoor nog niet gehad. Dus gisteren maar weer geklust, maar daar had ik totaal geen moeite mee hoor. Dat we nu vaker klussen, is ook wel weer leuk voor de relatie. 😃 En draakje ik heb dus nu bijna een week last van buikpijn. Ben benieuwd of ik er nog achter komt hoe het komt. Denk niet dat het mijn darmen zijn, want ik heb geen problemen op de WC. Als ik last heb van obstipatie kan ik ook buikpijn hebben, maar dat is toch anders. Wat ook wel raar is, is dat ik van het weekend amper gesnoept heb en vanochtend amper trek had. Is weer goed voor mijn gewicht! 😃
Werkse weer deze week!
hahaha... zeker goed voor je gewicht!! wou dat ik dat had, kunnen wel een paar kilo vanaf!!
wel vervelend die buikpijnen, vooral omdat je niet wat wat ze inhouden!
@ snippie... hoe ist met jou?? hou je het wachten nog wel een beetje vol?? wel spannend toch nog een paar dagen, kan je testen hopelijk dat het een mooi tweede streepje zal worden!
ben vandaag lekker vrij,moet deze week wel drie dagen werken, maar ben beetje grieprig aan het worden dus hoop dat ik me morgen goed genoeg voel om naar me werk te gaan... Zijn eindelijk die vervelende buikpijnen over ga je je weer ellendig voelen van de griep.
wat ik me af vraag... die extra gevoelige zwangerschapstesten... werken die ook echt?? want volgens het zeggen kan je daar al 6 dagen eerder mee testen... ( ben zo ongeduldig) maar voel me niet raar of anders ( afgezien die griep dan) dus zal deze maand wel weer niet zo zijn
veel liefs en werkse voor degene die moeten werken
Wat raar dat sommige van jullie wel 4 dagen buikpijn hebben. Ik heb het altijd maar 1 dag. Misschien dat die 4 dagen pijn iets anders betekenen dan een eisprong.. Of gewoon een hele zware eisprong? (geen idee, vond die van mij al zwaar haha)
Nou dames hoop dat jullie pijn snel weg trekt, want dat is ook geen pretje! Ik moet nog ongeveer 9 dagen wachten voor ik mag/kan testen... vind het ook wel interesant om te weten over die extra gevoelige testen.. maar denk niet dat het veel uitmaakt.. als je nu zwanger bent kan een gewone test dat ook wel 6 dagen eerder uitwijzen, er wordt gewoon aangeraden om dat pas te doen als echt je ongesteldheid weg blijft.. om teleurstellingen te voorkomen..
Liefs
als ik het goed begrepen heb, gaat je lichaam na de innesteling HCG maken zodat je baarmoederslijmvlies niet af gestoten wordt. Die hoeveelheden nemen met de dag toe. Sommige testen kunnen al kleine hoeveelheden meten en anderen meer. Ook is het per vrouw verschillend hoeveel HCG je op een bepaald moment hebt aangemaakt. En omdat er in de eerste dagen na of rond de innesteling nog heel veel mis kan gaan raden ze hier aan later te testen. Als je eenmaal voorbij je NOD datum bent, is de kan dat het vruchtje afgestoten wordt weer wat kleiner als daarvoor. En als je eenmaal voorbij de 3 maanden bent, is er ook weer een grotere kans dat je geen miskraam krijgt. Dus vandaar.
Snippie verbeter me maar als het niet klopt hoor!!!
Ik vraag me ook af wat er met me aan de hand is. Misschien heb ik wel een griepje maar voel me wel heel vreemd. Heb nu ook een rare kriebel in mijn borsten gehad en in mijn buik. Heb het gigantisch warm gehad vandaag. Zat echt te gloeien! Heb ook nog steeds buikpijn, dus dat is nu al een week. Zou echt niet weten of ik mijn eisprong al heb gehad, maar zou zeggen dat het gisteravond was, want toen liep ik krom van de steken. Terwijl de andere buikpijn continue aanwezig is. Heb ook nog last van hoofdpijn en wordt steeds misselijker.
HELP!! Het gaat toch wel goed met me he?! Mag hopen dat het zwangerschap is, want anders ben ik ziek. GEK LIJF! Als ik me morgen nog zo voel blijf ik denk thuis.
sjonge, en ook jij mag pas over 9 dagen testen he?? Of heb je stiekem al even een testje er tegen aan gegooid?? 😉 Of kan ej nog steeds de verleiding weerstaan 😛 haha Oke het is idd beter om het niet te doen, maar als je je zo voelt als nu.. is ook vervelend.. Nou sterkte! en hoop dat je je snel beter voelt, tenzij t een zwangerschap is natuurlijk 😉 Liefs
hallo dames:D! mijn eerste werkdag na me vakantie zit er weer op. oh het wachten hou ik keurig vol,omdat ik toch weet dat het niet raak is.(zelfbescherming:D).ben er zelf helemaal in gaan geloven:D!
@marieke na de innesteling vermenigd je HCG met 2 a3 dagen.dus stel dta de test negatief is.dan moet je twee a 3dagen wachten tot dat je weer test.maar dames probeer echt niet voor je NOD te testen.puur om teleurstelling te voorkomen.
hopelijk zijn we allemaal snel zwanger:D!Dames we gaan voor 2streepjes:D
liefs snippie
en is het een beetje meegevallen je eerste werkdag weer?? Was vandaag vrij, maar had morgen moeten werken, blijf alleen thuis want voel me niet in orde... erg verkouden en grieperig....
ga ook zeker proberen om niet te testen voor me nod... als me dit gaat lukken hahaha, ach ja ongeduld wint het toch van het slimme verstand....
ben er ook bijna wel zeker van dat het deze maand weer mis is... heb niet echt op de juiste dagen geklust volgens mij, maar goed we zien het wel...
toch mezelf een beetje hoop inpraten... toen ik zwanger was van me zoontje was ik ook ziek en grieperig voordat ik het wist.... hahaha
oke oke we wachten wel af.... maar wil het wel weten als iedereen getest heeft!!!
veel liefs
Opzich viel die wel mee ,ben nu alleen heel erg moe.ik heb namelijk in mijn vakantie elke middag even geslapen! voor de rest liep ik net krom van de buikpijn!(komt door het werken,had sowiezo al last van herel aventoe steekjes )maar gata nu weer beter! ga zo lekker naar me bedje:D!morgen weer vrij:D!
fijne avond allemaal. liefs snippie
Heb je daar vaker last van snippie? Die buikpijn die ik nu heb, heeft in ieder geval niks meer met een eisprong te maken. Ging gisteren naar de WC en toen werd het een tijd daarna erger met mijn darmen. Misschien vecht ik toch tegen een buikgriep. Hebben veel mensen last van.
Fijne dag voor degene die vrij zijn en werkse voor degene die moeten werken.
ja wat zou het anders geweest kunnen zijn, toch een late reactie op een innesteling misschien 😊
buikgriep heerst inderdaad... weet er alles van en beroerd dat je je dan voelt... maar goed, met een kindje kan je niet ziek zijn he ( balen)... En dacht mooi me mannetje heeft vandaag een vrije dag dus kan ik mooi rustig aan doen... nee word tie ziek en heeft tie heel de nacht op de wc gezeten, dus word je ook niet vrolijk van.
even een beetje socializen.. kan iedereen beetje wat over zichzelf vertellen??wel zo leuk denk ik als we wat van elkaar weten...
ik moet er weer effe vandoor, spreek jullie later op de dag weer
veel liefs
nee hoor is geen late innesteling want ben niet zwanger!zegt mijn gevoel ! jah das waar dan kan je niet ziek zijn. maar ik ben sowiezo niet gauw ziek als ik ziek ben dan kan ik echt niet op me benen staan(maar dan echt niet dus gewoon door je benen zakken en vergaan van de pijn in je benen) .Dus blijf nu gewoon doorlopen hoor.
ik ben 23 en me man is 27 we zijn mei dit jaar getrouwd. hebben bijna 4jaar een relatie en wonen ruim 2,5jaar samen! liefs snippie
hey snippie, omdat je zo zeker van je zaak bent, ga je dan ook niet testen wanneer je mag? 😉 Wel vervelend zeg, zo een last van je darmen. heb je last van verstopping ofzo? Heb 1 keer heeel veel pijn gehad. toen bleek ik een verstopping te hebben :? Ik voel me ook niet echt lekker.. wordt net wakker met zo een brak gevoel. En moet misschien strax naar een thuisbevalling.. :shock: misschien doe ik wel een opvang uit het ziekenhuis, hoor het zo.
mijn info: ik ben 21 jaar, mijn vriend is ook 21 jaar. We kennen elkaar al sinds middelbare school, nu ruim 7 jaar. Sinds 1 jaar en 8 maanden hebben wij een relatie. En sinds 8 maanden wonen wij samen. We wonen in een flat, huur en hebben 1 slaapkamer, maar willen begin volgend jaar gaan kopen. We vinden het geen ramp om eventueel de 1e paar weken/maandjes een baby op de kamer te moeten hebben, maar hopen toch wel ruim voor het 1e jaar in een eengezinswonign te duiken. Ik ben kraamverzorgster en mijn vriend gaat bij de politie.. Ben in opleiding als kraamverzorgende en heb daarvoor bij een kinderdagverblijf gewerkt.. babygroep.. En mijn wens voor een baby is heel groot! Wilde het liefst al vanaf mijn 14e kinderen 😉 maar nu ga ik (wij) er serieus voor. Ben sinds 3 weken ongeveer gestopt met de pil.
even genoeg info! Liefs
heb net het verhaal gelezen op nieuw forum 2 en weet niet goed wat ik moet zegge...echt k*t allemaal zeg...en dat het dan zo lang moet duren voor er iemand daar achter komt. wat had er allemaal wel niet kunnen gebeuren in die tijd als je het eerder had geweten, maar goed dat is achteraf... En dit alles van die arts is wel betrouwbaar?? omdat je al binnenstebuiten bent gekeerd en er toen niets uit kwam?? stel niets in twijfel hoor begrijp me niet verkeerd....
Nu hard aan je eigen lichaam gaan werken, goed aan jezelf denken en even je gedachte en verlangen op een laag vuurtje zetten... is erg moeilijk begrijp ik heel goed, maar zal voor jezelf toch erg belangrijk zijn\!! En inderdaad als het lichaam en je geest er klaar voor zijn zal het denk ik ook allemaal een stuk beter gaan!!
Maar vind het echt verschrikkelijk nieuws..... ( toch blijf ik voor je hopen dat je ongi deze maand uit blijft!!!)
snap ook best dat je even afscheid neemt van het forum, is allemaal dan best wel confronterend.... wel erg jammer vind ik!!
liefs....
@draakje jah deze arts is zeker betrouw baar!Mijn schoonfamilie komt al jaren bij die man en hij hefet het nog nooit fout gehad en hij is gediplomeerd!dus echt wel een goede. de andere artsen hebben niet verder gekeken dan mijn darmen en urine!!!! verder wilde ze nit kijken!ben dus binneste buiten gekeerd doormiddel urine en bloed testen,maar ben dus op verkeerde dingen getest en bekeken.
dank je voor het duimen.MIjn tijd komt ooit nog wel en kom dat zeker dan met jullie delen:D!
liefs snippie
tuurlijk komt je tijd... zeker weten!! en op de hoogte gehouden worden willen we toch echt wel... trok die arts ook niet in twijfel hoor, bedoelde alleen dat het wel raar was dat hijdit allemaal vond en ze in het ziekenhuis enz niks konden vinden... maar dat snap ik nu ook als ze je alleen daarop getest hebben...
wat kunnen artsen het toch vaak fout hebben niet normaal, zo krijg je lekker veel vertrouwen in de medische wereld...
ga zo weer naar me zieke mannetje toe...
liefs
houden jullie de spanning nog vol?? en hoe denken jullie erover?? denk je dat het deze maand raak is of helaas niet.... ik moet nog 2 dagen langer wachten dan jullie voordat ik kan testen... maar lopen wel beetje gelijk, zou toch leuk zijn.... voor snippie is het helemaal spannend, ( al is het dan toch niet raak)....
nou ik kruip me bedje in...
liefs
Ben even wat minder fanatiek, want ik wil er even niet te obsessief mee bezig zijn. Ik heb het niet kunnen laten om gisteren een zwangerschaptest te proberen die natuurlijk negatief was. Logisch natuurlijk. Dus maakt niet uit. Ik hoop dat ik het nog kan rekken tot volgende week. Het beste zou zijn om te testen een week na mijn NOD.
Over mij:
Ik ben 28 jaar en woon iets meer dan 2 jaar samen met mijn partner. We hebben net mijn huis verkocht en zijn nu het huis van vriend aan het verkopen We willen graag een huisje met een tuintje en wat extra kamers voor als er kinderen komen. Ik heb dat instinct om moeder te willen worden al zolang ik me kan herinneren. Alleen ben ik wel een beetje bang dat mijn lichaam de laatste jaren zoveel te verduren heeft gehad dat dat misschien ook niet gelijk lukt. Door allerlei heftige gebeurtenissen waardoor ik post traumatisch stressstoornis en depressies en en emotieeten waar ik mee doorgelopen ben, ging mijn lichaam zo hier aan daar tegen sputteren. Ik werk nu 24 uur per week en loop bij een psychotherapeut en dietist om die laatste restjes op te ruimen. Hoop dat dit nu al een positieve uitwerking heeft.
Maar Snippie: Ik weet niet of je jouw verhaal met dat van mij kunt verlijken en dat is ook niet zo belangrijk, maar ik ben wel erg geschrokken van je verhaal. Ben wel weer met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik nu extra goed voor mezelf moet zorgen. Ik snapte alleen eerst niet hoe een manueel therapeut nu weet dat je hormoonstelsel overhoop ligt, maar goed ik las dus dat hij nog meer specialisaties heeft. Hopelijk kan hij je helpen je snel weer lekker te voelen zodat je niet meer zo moe bent en je relaxt zomaar in een keer zwanger wordt op een moment dat je het niet verwacht. Ik begrijp dat je daarom straks even niet meer zoveel op het forum komt.
Tot later meiden!
XX Marieke
@marieke jah je moet echt goed naar je zelf luisteren! hij zei dat ik echt veelste hard voor me zelf ben en hij zich verbaaste dat ik uberhaubt nog werk!daar schrok ik wel van hoor. die man zag ik toen voor het eerstmhij wist eigenlijk nog niks van mij ,maar omdat hij heel veel kan zien voelen etc zach hij dus meteen dat hoe het me gesteld is.beat wel eng hoor ,maar ik ben heel blij dat ik er heen ben gegaan.
hoe is het nu verder met jouw? jij hebt ook een heftig verhaal hoor meid :shock: ! ik hoop dat je nu wat meer op de rit zit en echt meid jouw tijd komt heel snel:D!
ik duim voor je
liefs snippie
wat een heftige verhalen hier, daar schrik je toch wel even van zal ok mijn verhaal hier neer zetten..
Ben 29 jaar, woonnu 4,5 jaar samen en zijn niet getrouwd... hebben een zoontje van 3,5 jaar rond lopen en zijn pas verhuist naar een grotere woning met tuin... Werk 55 % in het ziekenhuis en voor zo ver ik weet geen moeilijke dingen met mij an de hand. ( nu ik al die verhalen lees vraag ik me af of ik die vermoeiheid en slapeloze nachten die ik al een paar jaar heb niet beter moet laten onderzoeken)
vind het verschrikkelijk voor julie die dingen die julie overkomen... bedoel ken julle niet eens, maar grijpt me toch erg aan!! Hoop dat jullie dan lichamelijk alles snel op een rijtje zullen krijgen... en dat het geestelijk een stuk minder druk en stresserig word...
veel liefs in ieder gevali
hey draakje, ik houd de spanning wel vol, voel eiglijk niet zo heel veel spanning (meer) heb ook het idee dat ik dus neit zwanger ben op dit moment. Heb wel wat klachten dat ik denk van hmmm wie weet.. maar voel me niet anders dan anders genoeg om te denken dat het al raak is. Best wel vreemd, want in de tijd dat ik de pil slikte en hem wel eens vergat was ik meer in spanning dan nu, nu het echt zo ver kan zijn.. :shock: Misschien onbewust al een beetje zelf bescherming..? Ik ging al redelijk naief de pil-loze dagen in met het idee dat het vast zo raak is.. dat komm omdat je zo vaak hoort dat mensen door het vergeten van een pil al zwanger raken, maar lees in dit forum zo veel over vrouwen die veel langer wachten enzo. Wil niet beweren dat door dit forum mijn moed nu al in de schoenen is gezakt hoor (is pas ronde 1!!!) maar je wordt wel even met je neus in de feiten gedrukt, en dat is misschien nog maar goed ook 😉
Als ik die verhalen van bv snippie, en marieke, lees dan mag ik al helemaal niet lopen klagen. Vind het heel naar voor jullie meiden wat jullie al moeten hebben doorstaan. Dan is het ook niet eerlijk als ik hier ga lopen klagen over mijn 1e ronde natuurlijk :|
Maarja, toch blijft het wel spannends.. vooral als ik er bij stil ga staan dat het misschien al zover kan zijn 😊
Veel liefs! en sterkte meiden!
@finaly meid voel je absoluut niet schuldig!ik gun het iedereen! ook al ben je in ronde 1 elke ronde is te lang!\ Ik hoop dus dat het voor jouw nu al raak mag zijn!dat bespaard je lange wacht weg 😉 .
liefs snippie
@draakje: Heb je zelf helemaal geen idee waarom je slapeloze nachten hebt? Kan me voorstellen dat je dan vermoeid bent hoor! Sinds wanneer heb je hier last van? Is het misschien sinds de geboorte van je kindje? Dan wordt je natuurlijk 's nachts ook wakker door het huilen, vanwege het voeden?! Ik wil het niet invullen voor je maar voor zover ik iets van je weet nu, kan het best daar aan liggen. Maar dat is aan jou en eventueel een arts om dat te onderzoeken. Ik zou er zeker is serieuzer naar kijken. Door die vermoeidheid kun je ook sneller lichamelijke klachten krijgen en het is niet goed voor je gemoedstoestand. Het is ook niet niks om moeder te zijn (en worden). Je krijgt er dan extra verantwoordelijkheid bij. Dus meid.... maak je geen zorgen! Maar ik zou wel adviseren om te kijken waar dit vandaan komt.
@ finally: lieve meid.. je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Ik hoop voor jou dat je niet lang om een zwangerschap hoeft te wachten. Dat hoop ik voor iedereen trouwens! Net wat snippie zegt... iedere dag / maand dat je moet wachten duurt een eeuwigheid. Of je nu in ronde 1 of 100 zit.
Dingen die ik heb meegemaakt zijn bijvoorbeeld dat mijn vader in 2000 overleden is en dat ik me daarna wees gevoeld heb, want mijn moeder zei dat het voor haar het ergste is (nou dat kun je niet vergelijken met elkaar), maar voelde me wel eenzaam. Was net een paar dagen 20 toen mijn vader overleed. Heb nog samengewoond met iemand die regelmatig te veel dronk, mij continue aan je vernederen was en af en toe veel te aggressief was.Dit heeft gelukkig niet lang geduurd, want dat pikte ik niet. Ik merk alleen wel dat ik af en toe daardoor wel nog onzekerder bent dan normaal is voor mij. Als ik bijvoorbeeld ruzie heb, bier ruik of mijn bovenbuurman zijn vriendin in elkaar slaat, kan ik daar nog best een beetje van in paniek raken. Na het overlijden van mijn vader ben ik hulp gaan zoeken bij mijn huisarts omdat ik naar een psycholoog wilde. Hij stuurde mij niet door, want een dorpsarts doet gesprekken ook vaak zelf, maar dit was zo'n foute man dat ik in huisartsen geen vertrouwen heb. Ik heb van hem ook het idee dat hij mij een slechte naam bezorgd heeft en mijn huisartsen nu alles op het psychische gooien bij mij. Hij heeft ook echt reden om bang te zijn voor mij als ik een klacht over hem in zou dienen. Ik maak me alleen nu wel zorgen over mijn gezondheid en voel mij niet serieus genomen. Maandag ga ik naar mijn huidige arts toe. Heb om dubbel consult gevraagd. Lijkt me verstandig dat ik hier met hem over praat. Mijn vader is trouwens overleden aan een hersenbloeding door hoge bloeddruk, mijn moeder heeft ook een veel te hoge bloeddruk. Ik heb ook al een tijd een hoge bloeddruk gehad, maar mijn huisarts neemt dit niet serieus en snapt niet dat ik me daar zorgen over maak. Heb ook o.a. nierbekkenontsteking gehad, galstenen gehad, veel blaasontsteking, slaapapnoe (zonder snurken) en ben nu veel te zwaar. Al die dingen kwamen doordat mijn weerstand verminderd was en voel me nog steeds niet gezond. Maar!! Het gaat nu de goede kant op. Heb geen hoge bloeddruk meer! Ben heel erg vrolijk!Ik weet zeker dat ik ooit moeder word. Maar ik hou er wel rekening mee dat dit misschien langer kan duren. Dat is ook stuk zelfbescherming hoor! Ondertussen ga ik verder met mijn voedingsgewoonten veranderen en kijken of ik af kan vallen. Zal me vast nog wel fitter gaan voelen dan ik nu doe!
Zo! dat heb ik even van me afgetypt! HAHA! Lang verhaal he?!
Maar meiden. Ik leef met jullie allemaal mee! Hoop echt dat iedereen snel zwanger word. En snippie ik hoop dat jij ook snel weer beter bent. Want ik vond het inderdaad al wel vreemd dat ik zo vaak lees dat je een slaapje gaat doen. Misschien helpt het voor jou ook om te gaan sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut om conditie op te bouwen. En wees lief voor jezelf snippie!
Tot later! Kus marieke
Bedankt snippie en marieke voor jullie lieve woorden.. 😊 Ik zal me (ietsje) minder schuldig gaan voelen dan 😉 Maar ik denk zoiezo dat het nog niet echt raak is hoor.. en als het de tijd is voor mij en mn vriend om ouders te worden dan komt het vanzelf.. Zit wel al helemaal te bedenken hoe ik het iedereen ga vertellen enzo.. is moeilijk hoor, geduld hebben.. maar daar weten jullie alles van he.. Ik hoop dat jullie beide gauw helemaal opgeknapt zijn en ook gauw ouders mogen worden 😊 Vrouwen zoals jullie die het zo graag willen en er zo veel voor over hebben, die gun ik het het meest! Niet eerlijk dat juist jullie dan moeten wachten.. Liefs!
@marieke ik heb conditie genoeg hoor:D!heb 12jaar op hockey gezeten en we speelde 3 bijna 2de klasse en ik zwem iedere week,ik fiets elke dag naar me werk.aan me conditie ligt het niet.het komt dus door mijn ijzer tekort en dat mijn nieren niet goed werken.
liefs
Ik voel me nu wel een beetje lullig dat ik in een keer weer zoveel over mezelf heb verteld. Eerder dit jaar heb ik trouwens gezegd dat 2008 mijn jaar is. Dat ik alle ellende achter mij laat en dat het nu mijn tijd word om te genieten. Dat het geluk nu wel aan mijn kant is. Ik ga dat gevoel vasthouden. Ik denk ook wel dat de dingen die ik meegemaakt heb mij helpen om een goede moeder te zijn. We worden hier allemaal goede mamma's. Ben benieuwd. Hoe voelen jullie je?
@marieke meid je moet je echt niet lullig voelen! ik heb last van lichte misselijkheid en steekjes! maar we wachten af. volgens me ei moest ik vandaag ongi worden,maar ach straks heb ik hem niet goed gevoeld(maar ben er eigenlijk 95%zeker van dat het toen me ei was!)ik wacht morgen af en als de ongi weg blijft ga ik zondag testen!
ik ben dit jaar getrouwd en roep ook al heel lang 2008 is ons jaar:D!
liefs snippie
Spannend hoor! Ik ga voor je duimen! En als je toch zwanger bent, zal ik ook duimen voor je gezondheid en die van je baby. En als het nu niet is dan komt het zeker nog wel voor jouw! Want je verdient een ge 2008 en anders in ieder geval 2009.
xx Marieke
ten eerste.. lulig voelen omdat je je verhaal kwijt bent.. zal je denk ik wel beetje opluchten om het van je af te schrijven, dus daar hoef je je helemaal niet lullig om te voelen.zijn niet de minste dingen die je het meegemaakt!!allemaal erg verschrikkelijk En die slapeloze nachten.. geen idee waar die vandaan komen... heb er al aantal jaren last van ook al voor de geboorte van me zoontje.. ben gewoon slechte slaper( slechte inslaper, doorslaper en uitslaper) maar dat gaat me nu af en toe beetje opbreken.En het word nu weer kouder en killr, dus heb ik altijd wat meer last van beetje winterdepressie ( winter begint bij altijd al heel vroeg hahaha)
@ snippie... toch wel heel spannend.. hoop zo voor je dat eht uit blijft!!duim echt voor je....
verder hoe voel ik.... heb geen idee, ben net weer een beetje aan het opknappen van de griep... verder nog niet echt rare dingen... wel veel afscheiding, beetje wit slijmerig ( sorry) waar ik anders nooit last van heb... denk niet dat het hem wordt deze ronde.. maar goed dan gaan we met goede moed weer verder.
ik ga nu me bedje maar is opzoeken...
weltrusten iedereen en tot snel
liefs
ohh men zegt dat als je temp gedaald is je ONGI er aan komt! maar ik wacht gewoon af! hier namelijk nog steeds rustig helemaal niks van ongi te bekenen.
ow wat spannend zeg snippie.. Dat zou geweldig zijn als het toch zo is.. je had al niet verwacht dat je ongesteldheid weg zou blijven tog.. of heb je daar vaker last van?? Ik snap dat je geen valse hoop wilt maar ja, laat de test het maar vertellen morgen toch?? Hoelang heb je nu NOD dagen?? En hoe is het bij jou Marieke?? Jij mag net als ik ook over 5 dagen testen he?? Ben benieuwd 😉 Liefs
Als ik uit ga van me ei dan ben ik vandaag 1 dag overtijd! en als ik gewoon uitga van de 28 dan ben ik morgen overtijd!maarjah ik ga er gewoon vanuit dat hij straks over morgen ochtend al voor dat ik ga testen zich meld!heb zo'n appart weig gevoel in me onderbuik.alsof ik al ongi ben maar er is werkelijk nog helemaal niks te zien!
Met mij gaat het weer goed! Gisteren was ik ziekjes, moe, duizelig, verhoging. Heb flink wat geslapen. Wat zegt verhoging dan? Maar dat ongesteld-gevoel kun je toch ook hebben als je zwanger bent snippie. Nou doe maar voorzichtig. Ik hoop dat je niet teleurgesteld wordt.
Hoe gaat het met jouw finally en draakje?
een hele erge teleurstelling wordt het niet.want ik verwacht het!zit nu alleen te wachten tot hij komt!dat gevoel is namelijk erg vervelend!maak hij komt dnek zo opgang me buik rommeld nu heel erg dus hij is zich ana het klaar stomen voor een vloed golf 😉 liefs snippie
met mij gaat het wel redelijk.. af en toe met vlagen beetje misselijk, en heb veel slijm, wat ik normaal nooit echt heb. grieperige is weer beetje weggetrokken gelukkig maar, alleen met me energie is het ver te zoeken. en vanmorgen veel last van me rug.... en dat is meestal wanneer ik ongesteld ben, dus misschien heb ik nu wel weer een cyclus van 28 dagen en word ik vandaag of morgen ongi.... dus we wachten het wel af...
echt wel spannend snippie... maar wel vervelend dat je dat rotgevoel blijft houden.... toch morgen testen??
we horen het wel, zal echt heel erg voor je duimen... zou zo mooi zijn als je het eigenijk helemaal niet verwacht
liefs
net naar de wc geweest helaas het heeft niet mogen zijn! ze zijn net gekomen :twisted: !! had helder rood bij het afvegen,nu wachten tot dat het door zet. mijn gevoel zei het al! ik kom straks nog wel even terug om te kijken.
liefs
wat verschrikkelijk... je zei het al wel, maar toch... dus dit betekent dan ook dat we afscheid van e moeten gaan nemen ?? he bah... wat kan de wereld soms toch oneerlijk zijn....
lieve snippie... mocht ik niks meer van je horen.. ik wens je al het best toe en hoop voor je dat je lichaam snel weer op orde is... Ik weet zeker dat ook jij eens van een mooi wonder mag genieten!! laat ons wle af en toe wat weten!!
het beste in iedergeval voor je en veel goeds gewenst!!
heel veel liefs en een dikke knuffel
draakje
Ja je gevoel zei het al wel, maar ja... je zit er dan wel op te wachten als je een dag overtijd bent. Ga je je nu richten op je gezondheid? tot je denkt dat je weer meer kans maakt op een zwangerschap? Hoe gaat het met je mannetje nu?