oh gaat best goed want ik had al tegen hem gezegd dat het niet raak zou zijn! jah ga me op me gezondheid richten en zien wel wanneer het komt:D! We gaan ons dus nu lekker richten op andere dingen.Zo gaan we binnen kort een reis boeken naar Florida voor volgend jaar:D willen daar dan een maand heen.dus genoeg dingen in het vooruit zicht!Ik ga opzoek naar ander werk want heb besloten mede door me vermoeid heid niet in de kinderopvang te blijven.ik wil een flexibeler baan.dus allemaal leuke dingen:D!
Ik duim voor je dat het raak is.
liefs snippie
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Alvast veel plezier met de voorpret voor Florida. Succes met het zoeken van een nieuwe baan. En veel gezondheid toegewenst. Hopelijk tot snel maar weer en met goed nieuws!
Liefs Marieke
draakje27Oud lidBerichten: 924Lid sinds: 1 januari 2005
zag dat je al getest had... helaas negatief, maar goed kan over een aantal dagen altijd nog positief zijn.. dus geef de moed nog niet op!! baal een beetje van dat wachten.... ben iedere keer als ik naar de toilet ga weer bang om die :twisted: :twisted: :twisted: te zien.... maar goed we zien wel hoe het loopt...
wel heel raar zat ik vanmorgen ineens helemaal onder de kleine rode pukkeltjes op me benen en buik... net dat dat wat wil zeggen, maar vond het wel vreemd.
we wachten wel af
liefs
Ik hoop echt dat je zwanger bent. Maar ik denk dat die pukkeltjes daar niets mee te maken hebben. Ik denk eerder dat het met het weer te maken heeft. Is je huid droog? Of is jeuk toch een zwangerschapsverschijnsel waarvan iknog niet gehoord heb? Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor. Volgens mij wordt ik ongesteld. Heb wat krampjes en heb snaaibuien en om het smakkelijk te maken.. ik heb last van winderigheid. Dat heb ik vaak als ik ongesteld moet worden. Maar goed... we wachten het af. Ik moet donderdag of zaterdag ongesteld worden.
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
nou we wachten het wel af.. voel me in ieder geval niet anders dus denk ik ook niet zwanger te zijn.. alleen ik moet nog 4 dagen wachten en die duren zo lang... jullie nog maar 2 dus das al heel snel...hoop het zo voor jullie
liefs
nou ik moet nog ongeveer 4 dagen wachten ook.. maar volgens mij voel ik vandaag al een ongesteldheidskramp.. dus denk dat ze er toch aan komen.. Maar dan weet ik in elk geval mijn cyclus 😉 en dan kan ik nog precieser weten wanneer ik zwanger kan "raken" dus ik haal er iets positiefs uit 😉 Nog even doorzetten draakje! dan weet jij ook meer.. Ik hoop ook voor jou dat het raak is Liefs
die verhardingen in je borsten zijn gewoon het klierweefsel wat op gaat spelen... zou bij een zwangerschap kunnen passen volgens mij... Heb ook wel gevoeligere borsten maar dan met name bij me tepels. ik ga pas op zijn vroegst overmorgen testen... dan zou het een cyclus van 31 dagen zijn... als ik dan zwanger zou zijn moet tie dan denk ik wel positief aangeven.vind het na al die miskraamverhalen wel beetje eng worden....
Ik heb hier ook ovulatietesten liggen, dus als ik ongi word dan we ook testen spreek jullie morgen wel weer!!
hou me wel op de hoogte he 😊
liefs
ja je wordt er wel een beetje angstig van. Ik had het er met mijn vriend over en die werd er ook helemaal naar van. Daarom is het ook beter pas te testen na je nod dag en de eerste maanden zijn ook erug spannend. Daarna ook nog wel, maar de kans is na die maanden veel kleiner.
ik zou bijna angstig worden als ik eenmaal zwanger ben.. Lijkt me zo erg en zo een teleurstelling als je het vruchtje weer verliest.. Maar mede daarom wil ik het de meeste mensen pas verteleln als ik 12 weken zwanger zou zijn.. maar ja.. toch.. het blijft zwaar zeg
hoi meiden... en is het vandaag de dag?? al getest? ik wel en die was helaas negatief... misschien toch te vroeg getest, maar denk het niet ( hoop het wel natuurlijk) ja wie zou je het wel vertellen en wie niet enwanneer... Ik zou het al heel vroeg vertellen.... mede vanwege me werk ( werk met rontgenstralen dus mag je niet overal meer komen) maar ook omdat mocht het dan misgaan er mensen zijn die je kunnen troosten... danhoef je niet eerst te vertellen, ja ik was zwanger maar het is misgegaan n daarom voel ik me zo....
de mensen die het dan weten die wete dan ook gelijk waarom je je zo rot voelt enzo...
hoor wel hoe het met het testen zit.. hoop het zo voor jullie
liefs
jammer dat ie nog negatief is draakje! Nog even geduld hebben dus. Ik heb ook getest, maar die was ook negatief. Als ik een cyclus heb van 26 of 28 dagen. Moet ik dus morgen, overmorgen of zaterdag ongesteld worden. Dan ga ik er van uit dat ik 4 oktober ongesteld werd. Maar ik had 3 oktober ook wat bruin bloedverlies en toen stopte dat weer. Moet ik 3 oktober dan tellen als eerste dag van de cyclus of 4 oktober? Ik denk nog steeds dat er wel een kans is dat ik zwanger ben. Ik geloof dat ik nog niet heel teleurgesteld zou zijn als het nog niet zo was. hoe gaat het met jou finally?
er gaat hier in het rond dat je eerste dag van je menstruatie pas de dag is waar je rood bloedverlies hebt... ik ga echter altijd gewoon uit van de eerste dag waar ik bloed heb ( of dit nou bruin of rood is) Ik weet het niet meer... voel me niet echt anders, maar heb wel last van me borsten en opgezette buik ( nooit geen last van) heb ook totaal nog geen gevoel dat de menstruatie eraan komt, maar goed!! ga er maar gewoon vanuit dat het deze ronde weer niet zo is, en dan gaan we het maar met ovutssten proberen. hoop wel dat ik dan vrijdag ongi word anders is me cyclus weer langer geworden....
succes!!
en finaly??? zijn benieuwd
ik heb diezelfde klachten van borsten en opgezette buik. Heb ook lage rugklachten. en ga al 2 avonden vroeg naar bed omdat ik moe ben. Dit heb ik dus nooit eerder gehad. Weet ook niet wat ik ervan moet denken. Heb wel gehoord dat de meeste vrouwen pas een week na nod positief testen en heb ook wel gehoord van iemand die pas met 2 weken positief testen. Ik hoop dat ons geduld niet al te veel op de proef word gesteld voor we meer zekerheid hebben.
Dag Dames! Hier nog geen ongesteldheid te bekennen, dus morgen is de laatste kans 😉 Als ik namelijk een cyclus van 28 dagen zou hebben, had ik maandag ongesteld moeten worden, en als ik uitga van de eisprong die ik denk gevoeld te hebben op de 16e , moet ik morgen ongesteld worden.. Dus ik wacht morgen af.. Heb wel wat krampjes, dus ben bang dat het er wel aan zit te komen 😖 Maar geen opgezette borsten, wat ik normaal wel heb.. mn buik is wel wat opgezet, maar niet anders dan 3 weken terug.. En dat heb ik normaal wel voor een ongesteldheid.. Dus ik heb echt geen flauw idee hoe of wat..
Draakje, wat balen dat je negatief hebt getest.. ga je zaterdag weer testen?? Door al die "vroege"teleurstellingen hier, durf ik het niet eens te wagen om nu al te testen.. :shock:
Marieke, jij test ook zaterdag weer toch??
SPannend meiden! Liefs
nou ik ga net nara de wc en had een heel klein beetje licht roze bloed met afvegen.. dus ga er maar van uit dat mn ongesteldheid is aangebroken.. het zal strax wel erger worden.. Uit protest heb ik er maar meteen een tampon in gedouwd!! 😈 Wel jammer hoor, maar ja, volgende ronde!! 😞
wel balen finnaly... maar goed je hebt nu wel een goede cyclus.... Ik wacht af tot vrijdag en dan ga ik zaterdag wel weer een test doen denk ik als het niet komt... maar ik ga er wel vanuit dat het gaat komen.... anders had die test toch al niet negatief geweest!!
liefs
wat jammer Finally! Op naar de volgende ronde. Je kunt ticker weer op 31 dagen zetten dus. Wel handig dat je nu weet hoe je cyclus is. Ben je erg teleurgesteld?
Bij mij nog geen 😈 . Maar dat verwzcht ik op zijn vroegst morgen pas. Voel het ook nog niet aankomen.
mm beetje teleurgesteld.. tuurlijk hoopte ik het, maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen.. en t komt eigenlijk wel iets beter uit als het 1 maandje later komt vanwege mn diploma.. Als ik nu zwanger was zou ik begin Juli bevallen, en begin julie is mn diploma uitreiking.. dus augustus komt wel beter uit 😉 Ik ben benieuwd hoe lang mn ongesteldheid gaat duren, omdat ik voor de anticonceptie 9 dagen ongesteld was ( toen ik 13 was) hoop dat dat nu niet zo is.. En ik loop wel mooi optijd met alles.. voelde de eisprong, 14 dagen later ongesteld.. erg handig 😊 Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat deze week! xxx
als mijn eisprong ergen in die 4 dagen met buikkrmaen was dan zou dat 15 t/m 18 eisprong en 29okt t/m 1 nov zijn.... al het nou die 1 november zou zijn zou het nog net te vroeg kunnen zijn om te testen hahaha probeer ieder beetje hoop te benutten 😃
ja gewoon even afwachten 😊 maar neem aan als je 4 dagen kramp heb gehad van eisprong.. dat je van dag 1 uit moet gaan.. en dat is dan de 28e.. maar ja, wachten kan geen kwaad.. 😊
jawel.. maar aangezien het nu al de 29ste is... ben bang dat me cyclus een loopje met me aan het nemen is en dat tie deze keer weer langer dan 33 dagen gaat duren. maar goed....
zucht!!! Hoe lang nog voordat ik meer weet! Ik zit nog steeds iedere keer als ik naar de WC ga, gespannen te kijken of ik al ongesteld ben. Maar nee! Gelukkig nog niet! Dus er is nog hoop! Heb mijn banner veranderd! vind deze duidelijker.