stiertje85 schreef:hey meiden!
ik zit hier niet zo heel vaak meer, maar dit vind ik zooo grappig, dat moet ik even melden:
ik heb namelijk 17 mei de 20weken echo haha hoe toevallig!!
zie dat er wat nieuwe meiden bij gekomen zijn! leuk zeg!!
nina hoeist met jou meid?
hou je t allemaal nog wat vol?
heb je al 20weken echo gehad? (of heb je die ook de 17e?)
hier gaat alles super! kan gelukkig alles nog, moet alleen een stapje minder hard..
kindjes groeien goed, en tsja wat moet ik verder nog vertellen?
k heb de kinderkamer al, en vorige week hebben we een kinderwagen gekocht!
een firtwheels.
Nou ik ga het hier weer even in de gaten houden, want ik mis van alles zie ik wel..
liefs!
Hi Stiertje!
Kan geen toeval meer zijn dat we (bijna) allemaal een echo hebben op de 17e 😃
Hier gaat het goed, heb de 20 weken echo gehad en alles was goed! Blijft wel spannend als ze zo in detail alles gaan onderzoeken. Echt ongelofelijk wat ze allemaal kunnen zien :shock:
De 17e mag ik voor een gewon controle. Denk dat ze gaan kijken naar de groei en ik krijg een prik voor ijzerwaarde. Ik krijg ook de resultaten terug van een bloedtest die ik vorige week heb laten doen. Ik kreeg een lichte griep/zware verkoudheid en gekke uitslag op mijn buik en zij. De arts zei dat het waarschijnlijk niets ernstigs is, mogelijk gordelroos. Ik ben zelf op internet gaan zoeken en alles past er wel bij. Het is een opleving van de waterpokken (komt meestal bij ouderen voor) maar gelukkig niet schadelijk voor de kindjes. Het breidt zich ook niet verder uit dus hoop dat het snel weg is. Verder is de griep/verkoudheid bijna over dus dat is ook wel fijn.
Wij hebben wel al een waslijst met spullen die we graag willen (ledikantjes, wagen, commode) maar nog niets in huis. Er moet nog flink wat verbouwd worden boven dus hoop dat de vergunning snel binnen is zodat we eindelijk kunnen beginnen. Wordt een beetje moe van het wachten! 😉
Liefs,
Nina