Ik zal jullie niet langer in spanning laten ... het is er één!
Vanmiddag hebben we weer een echo gehad om te kijken of het er nu één is of toch stiekum twee. En nu was het wel heel duidelijk te zien. Het is er ééntje.
En we konden het hartje ook al zien kloppen! De echoscopiste zei nog dat ze de vorige keer echt twijfelde of het er geen twee waren maar nu was heel duidelijk te zien dat er echt maar één kleine op komst is.
En dat is ook wel zo rustig. Een tweeling is natuurlijk heel leuk, maar ik zou niet weten hoe we in het kleine slaapkamertje twee ledikantjes kwijt zouden moeten staan.
Met één kleine kan het hier in het appartement nog wel, maar met twee zou het wel heel erg passen en meten worden.
De donkere vlek op deze foto is de vruchtzak en het rondje erin is het kindje.
Het witte vlekje in het rondje is het hartje en dat zag je op de echo een beetje knipperen (de hartslag).
Het kindje zit ook op de goede plek in de baarmoeder (bovenin) volgens de echoscopiste, dus alles ziet er heel goed uit.
Over twee weken mogen we weer terugkomen om te meten hoe ver de zwangerschap nu is.
Het lijkt erop dat ik net iets minder ver ben dan de 7 weken die we hadden uitgerekend.
Op
http://baby.slagers.org hebben nu ook een nieuwe poll geopend.
Wordt het een jongetje of een meisje … wie zal het zeggen??