Weiffie, ik hoop van harte dat het vals alarm was... :? Ik duim voor je hoor!
Het was hier even een zwaar Hemelvaartsweekend. Eerst mijn schoonmoeder op bezoek, dat viel nog wel. Daarna het verdere weekend bij mijn ouders gezeten. Dat trok weer even een wissel op de emoties. Er zijn wat dingen aan de hand in ons "gezin" (ook al zijn we inmiddels allemaal dik volwassen, ik weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken), vandaar. Nu vraag ik me uberhaupt af hoe ik ooit zelfs zou gaan vertellen van een zwangerschap. 😞 Nou ja, als het zover is, dan zien we dat wel weer.
Komende zaterdag is het weer, hoe noemen jullie dat hier, nod? Dus wie weet kan ik op tweede pinksterdag een test doen. 😉 Hoewel ik me dan vast een beetje achteraf schuldig ga voelen, want ik zit nu in Toulouse (ben op reis voor m'n werk) aan een glas wijn met nog een tweede in het flesje. En die kan ik morgen echt niet mee nemen het vliegtuig in... 😃
Pfwt, spreek me niet van leeftijd. Ben dit jaar 34 geworden en hoop ook mede daarom dat het nu snel raak zal zijn. Ook al zegt leeftijd niet helemaal alles... Myrte, het komt vast allemaal goed!
Positief denken, toch? 😉
Nog 1 nachtje in een vreemd bed, dan kan ik weer met mijn mannetje in ons eigen bed slapen. Dat is wel weer prettig.
Zonnige groet vanuit hier.