@karin: heel veel sterkte deze tijd, en ik hoop dat ivf wel gaat lukken.
ik duim voor je.
@maris: heb je al getest?
en wat was de uitslag?
groetjes deborah
deborahOud lidBerichten: 388Lid sinds: 1 januari 2005
Maris schreef:Hoi allemaal,
Nou ik heb getest, maar helaas 😞 😢 ..Nu maar op naar de volgende kans dan maar, ook al weet ik niet precies wanneer die nu eigenlijk is..
Groetjes Maris
karin88 schreef:nou mensen ben vanmiddag terug gekomen van het ziekenhuis..
ze hebben me geoppereerd maar niets weggehaald
de cycte's wat er zaten waren allemaal ontstekingen en hebben mijn eierstokken en eileider aangetast, kan op de natuurlijke manier geen kinderen krijgen er is nog een kleine kans met ivf maar dat is afwachten..
verder heb ik enorme pijn en ben ik ontzettend verdrietig ..
Jullie wel van hier uit heel veel succes dat jullie snel een kindje mogen krijgen..
Heel veel liefs Karin
Maris schreef:Hoi allemaal,
Nou ik heb getest, maar helaas 😞 😢 ..Nu maar op naar de volgende kans dan maar, ook al weet ik niet precies wanneer die nu eigenlijk is..
Groetjes Maris
karin88 schreef:ja veel buikpijn onder de navelstreek , soms wat bloedverlies..
ik ga eerst even op krachten komen voor dat ik aan de ivf ga want waarschijnlijk gaan ze over 3/4 weken kijken als de ontstekingen allemaal weg zijn...
Liefs
Elle schreef:Hey dames,
Tja, met die ovu testen is het allemaal wat fout gelopen. Heb geen positieve test gehad, heel wazig allemaal. Maar nu kon ik ook pas rond 1800 testen en was vaak moeilijk urine op te houden. (ze adviseren 1200 testen en urine 4 uur ophouden, weinig drinken) Toen had ik zaterdag een vrijgezellenfeest, dus was ook allemaal lastig. Haha, en nu heb ik gisteren niet getest maar wel buikpijn! Dus verwacht dat ie gisteren geweest is. Toch nog geklust..tja, wat een gedoe. Maar als volgende maand niet zo druk is proberen we het wel weer. (natuurlijk hoop ik volgende maand zwanger te zijn...maarja, geloof het allemaal niet meer zo snel.)Als ie werkt is het natuurlijk erg fijne n handig.
Ontpillen was bij mij na een maand of 2, 3. Maar heb daarvoor 6 maanden doorgeslikt ivm ontsteking baarmoeder, en daarvoor misschien een jaar, plus daarvoor 1 jaar zonder pil.
Denk dat het er ook aan ligt hoelang je de pil hebt gehad en wat voor pil je hebt. Prikpil kan zelfs erg lang duren.
Liefs el