Hoi meiden, foto's van de wieg staan op de babysite.
(voor geintereseerden) 😉
MoontjeOud lidBerichten: 912Lid sinds: 1 januari 2005
sofietje schreef:Moi schreef:Moontje schreef:Vroege echo's zijn altijd inwendig, anders kunnen ze nog niets zien.Misschien een stomme vraag, maar doet dat zeer? Hoe gaat zo'n inwendige echo?
gr Moi
Zag dat je vraag nog niet beantwoord was 😉 :
Bij een inwendige echo gaan ze met een langwerpig geval je vagina in. Als je gewoon ontspannen bent gaat dit heel makkelijk en voel je er nauwelijks iets van, althans dit was bij mij zo...
Alle nieuwelingen: welkom!
Diana: van harte joh!
Elle schreef:@moi,
inwendige echo's vallen best mee.
Tis net een vibrator. 😂 hahaha
Gelukkig zijn de meeste mensen die dit doen heel lief en voorzichtig en leggen ze alles goed uit. Vaak doen ze er wat glijmiddel op. Je mag ook meekijken op het scherm en ze leggen het je dan uit wat ze zien. Best interessant. Heb me voorgenomen dat er de volgende keer toch echt een baby in moet zitten die naar me zwaait! 😉
@Karin. Heel veel succes bij het ziekenhuis!!!! IK hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel mamma mag worden. Bij twee vriendinnen is het ook gebeurd. En wat denk je zijn nu allebei moeder! (een zelfs met maar 1 eierstok, kon helaas niet anders maar ze heeft nu wel een prachtige dochter.)
Liefs ellen
anja schreef:Heykes meiden 😂
MOI ik duim voor jou dat vandaag je test mag knallen van positivitiet hoor meid 😂 😂 en dat je 😈 vor 9 maanden zullen wegblijven
WINANDA en voor jou ook he meid...
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM................
Vele lieve groetjes en kusje
Syl schreef:ongelofelijk, kom er net achter dat ik al een week over tijd ben.... En ik maar denken dat vandaag mijn nod is...
myste schreef:Hoi Moon,
Prachtig hoor die wieg. Dat is iets om trots op te zijn. En dan komt daar ook nog eens jullie grootste trots in te liggen. Noud at kan niet meer stuk hé.
Super hoor.
Gr Myrthe
katinka1583 schreef:Ja dat kan ik geloven dat het nog zo pril is!
Maar ja het groeit vanzelf weer groter.
Wanneer ga je het aan de opas en omas vertellen?
Of wacht je daar nog mee? 😊
katinka1583 schreef:Hey allemaal,
pff heb de hele dag al buikpijn, volgens mij nog van het ontpillen ofzo. Ik heb echt het gevoel dat ik ongi moet worden, maar het niet wordt.. pff.. maar ik moet nog 1,5 week wachten voordat ik ongi wordt..officieel.
katinka1583 schreef:Hoi, hoi
Dank je wel Deborah voor je antwoord. Ik hoop dat het bij mij niet 10 maanden gaat duren. Maar slikte jij een zware pil of niet? Ik heb die van microgynon.
Ik ben nu 3 weken gestopt met de pil, dus nog niet zo heel lang,v ergeleken met jou.
Maar had je dat zonder dat je ongi moest worden? Ik ben namelijk 2 weken terug ongi geweest.
Maar werd je dan niet ongi in die 10 maanden of scheelde dat per maand?En hoe weet je dat je klaar bent met ontpillen?
Ik hoop dat ik snel zwanger ben, maar als ik lees dat het zo lang duurt..dan moet ik nog even geduld hebben... :?
Syl schreef:Dankjewel allemaal! Ik vind het echt lief dat jullie zo meeleven!
Het is echt zo gek, het idee dat ik zwanger ben. ik ben heel blij, maar tegelijkertijd ook een beetje bang dat ik te vroeg juich, het is nog zo pril...
Moontje schreef:Syl, van harte gefeliciteerd meis!!!
Moi, misschien te vroeg getest? of zijn de 😈 imiddels echt op bezoek?
Katinka, bedankt!
Moi schreef:ben benieuwd of mn banner het nu wel doet, heb al een aantal keer 34 dagen ingevoerd, komt er een cycles uit van 20 dagen pffff
winanda schreef:net getset maar is negatief maar kan ook zijn dat ik te vroeg heb getest. dus zie het morgen wel!
anoniempje schreef:
deborah, ik heb ongv 6jaar microgynon30 geslikt, maar vergat vaak de pil en slikte het weleens door, toen ik gestopt was, werd ik dan ook pas na een half jaar ongi.. mijn lichaam daht toen dat het zwanger was, omdat het de pil niet meer binnen kreeg.
kun je zien dat het bij iedereen weer verschillend is..
maar vind het wel raar dar je na 6 maand van de pil af, daarna in 1x gaat ontpillen, dat gebeurt toch zodra jij de pil neit meer slikt?
katinka1583 schreef:Ja idd,
Ik zei tegen mijn vriend ook al, ik ga niet meer aan de pil als ik zwanger ben geweest.
Want als ik mij de volgende keer ook zo moet voelen, dan kies ik daar niet voor.
Moontje schreef:Ja een wonder is het zeker!!!
Moontje schreef:Ja die echo's zijn heel erg duidelijk, kun je nog veel meer op zien als de gewone echo.
Nee wij gaan dat niet doen en houden het gewoon bij de standaart aangeboden echo, we willen niet weten of we een jongen of een meisje krijgen en zijn bang dat je het daar dan wel op kan zien.
En bovendien vind ik het erg duur, die pretecho's, ik geloof dat Sporty wel voor een pretecho zou gaan.
kijk hier kun je iets van 3d echo zien. http://www.babyfocus.nl/?gclid=CLHR2oyS ... EAodOG7rQg
Heidi schreef:dat is idd gaaf zo'n echo had het nog nooit gezien