winandaOud lidBerichten: 936Lid sinds: 1 januari 2005
helemaal mee eens elle! zal proberen possitief te zijn! hihikomt helemaal goed met ons
winanda schreef:ben nu ook erg misselijk en weet niet hoe ik moet zitten doordat ik zo misselijk ben en steken heb
sporty schreef:Jeej wat spannend weer...........
Vraagje aan de zwangeren of al een keer bevallende of aan iedereen die het antwoord weet.
gisteren babykamer bestelf hij komt rond 12 nov 2007.....
over het bedje of wel dekentjes.... je mag geen dekbedje dat is onvelig dat weet ik op mijn aan schaf lijsje van de thuis zorg staat 2 dekentjes 3 lakentjes de vrouw van de baybwinkel zei dit dekentje woor het meest gebruikt is een soort 4 seizoenen dekentje een dikkere deel en een dunnere deel. (maar het is geen mooi dekentje zonder opdruk en zo.
dus ik vroeg mag det denketje in een hoes van een dek bed (dat zag ik ook veel in die baby winkel. zei zei ja dat kan geen kwaat..... nu weet ik dat ik gelezen heb dat je ook geen dekentj ein een dek bed hoes mag doen ....hoe denken jullie er over en wat doen jullie?????? of zouden jullie doen?????
ik koop als nog een mooi dekentje er bij want als de babay een oongelukje heeft gehad dan moet ik het toch uit wassen en dan heb ik een verschoningkje nodig..
en dan nog iets welke maat kleding en rompertjes heb je nodig vlak na de bevalling tot ongeveer 2 weken? daar zit ik al lang mee of wat moet ik zeker aanschaffen van baby rompertjes en welke maat kleertjes...... (als er zoveel mensen komen als toen we verhuist zijn en sameme gingen wonen dan komt er niet veel mensen met kadootjes dus daar wil ik niet op wachten)
Syl schreef:hoi sporty,
Ik ga zelf voor gewoon een lakentje met een dekentje. Dat vind ik wel zo veilig. Misschien zou je voor een dekentje kunnen kijken wat je wel leuk vindt? Je hoeft toch niet te nemen wat veel gebruikt wordt door anderen?
Wat betreft je rompertjes, volgens mij staat op mijn lijstje wat ik uit een tijdschrift heb, de kleinste maat. Ik weet even niet welke maat dat is. mt 54 ofzo?
liefs Syl
winanda schreef:ben steeds misselijk en af en toe hoofdpijn en steken in mn buik. en nog niet ongi! ga morgen weer testen maar denk dat ik de uitslag al weet! hihi
sofietje schreef:Wb maten van babykleertjes: ik ga voor de eerste weken uit van 50/56. De maten van babykleertjes zijn afgeleid van het aantal cm dat een baby is, en de meeste baby's zijn als ze geboren worden zo rond de 50 cm.
Winanda, spannend joh... ik zal heeeeeeel hard voor je duimen!!! :wink:
Moi schreef:sofietje schreef:Wb maten van babykleertjes: ik ga voor de eerste weken uit van 50/56. De maten van babykleertjes zijn afgeleid van het aantal cm dat een baby is, en de meeste baby's zijn als ze geboren worden zo rond de 50 cm.
Winanda, spannend joh... ik zal heeeeeeel hard voor je duimen!!! :wink:
Nog 14 weekjes, dat gaat ook al opschiten, leuk hoor!!
winanda schreef:ben nu ook licht gaan bloeden dus maar in de gaten houden of het niet erger word! blijft nu nog licht roze
anoniempje schreef:ga er maar vanuit meid 😞 jammer maar misschien korte bevruchting geweest, je weet het niet, wel balen, maar onze tijd komt wel hoor...
nu even hard, maar misschien een leer voor je, dat je jezelf niet gek moet maken, want het enige wat je elke maand kan doen is afwachten.. en tuurlijk word je wel zenuwachtig, en is het gewoon zenuwslopend, maar je kan pas zeker zijn als je echt een positieve test hebt gehad..
liefs
anoniempje schreef:heey moi
ik ben toen ik gestotp was met de pil, pas na een half jaar ongi geowrden, en daarna had ik 64 dagen cycles, toen 33, 37, 40, dus sinds 3 cyclessen zit ik eigenlijk pas redelijk..
over het algemeen word je ongi 14 dagen na je eisprong, maar er zijn idd heelveel verhalen dat je bv zwanger raakt in een andere periode dan je eisprong normaal, erg raar... maar komt idd wel vaker voor..
maar als je nog niet echt een regelmatige cycles hebt, is het eigenlijk elke x weer een gok, hoelang het duurd.
en misschien kan het ook wel zijn dat jij eerder je eisprng hebt, en dan je lichaam elke x moeite heeft om het los te laten, ik geloof dat ik dit ook wel heb want, krijg eerst ook altijd 1 of 2 dagen oud bloed, dit betekent dat eht al wat langer in je lichaam heeft gezeten..
liefs
Moi schreef:
Ik zat me van de week iets af te vragen, op internet geven ze altijd aan van dan en dan heb je je eispong, maar kan het niet zijn dat je al veeel eerder je eispong hebt, maar dat je dan gewoon zoals bv ik na 34 dagen pas ongesteld wordt..
Omdat ik las eerst ook van Diana, dat zij tijdens haar ongesteldheids week ook een keer zwanger is geworden..
gr Moi