winandaOud lidBerichten: 936Lid sinds: 1 januari 2005
heb te hard geroempen anoniempje steken zijn weer terug en ook af en toe misselijk word er echt gek van.
-joyce- schreef:Ben ik weer... ik heb niet terug gelezen :oops:
Ik neem aan dat er weer zwangeren bij zijn ondertussen.... voor hun gefeliciteerd!
Ik ben ff niet online geweest vanwege onze sites en ons forum.... een groepje lag met de rest overhoop... (jullie willen niet weten hoe vrij mensen zich voelen in een email, ze waren ook onbeschoft naar ons, terwijl we er los van staan) Ik heb mijn vruchtbare periode gemist, omdat ik 's nachts moest waken over de site (om mensen die te ver gingen te blockeren) en mijn man overdag... we hebben beiden een week amper geslapen. NU is het weer rustiger, maar hebben we weer andere verplichtingen (een nieuwsbrief uitgeven, verhuizing van mijn vader, verlenging van het contract van mijn man (of niet) enz).
We lopen even over. Dus heb ervoor gekozen om me niet met babies bezig te houden en heb niet geklust toen het moest....
Dus meiden.... het is niet persoonlijk... het was mij even teveel om het bij te houden hier 😉
Hoi,Hoi,
Wat voor site heb je dan?
gr Moi
Volens de banner hoor ik NU pas vruchtbaar te zijn, maar ik had 5 dagen geleden slijm waar ik draden van kon trekken en een stekende pijn in mijn rechter lies.... dus ik ga uit van een gemiste periode... We hebben 2 dagen erna geklust... dus heb geen hoop 😉
Ondertussen hoop ik nu eindelijk wel te kunnen slapen.. Goede morgen voor de volgende!
winanda schreef:deborah denk idd dat ik morgen weer een eens test ga halen voor vrijdag ochtend. want anders waren de steken altijd snel weg en nu blijven ze en ben steeds misselijk vooral als ik eten ruiken en borsten zijn op zn tijd gevoelig. verlies alleen bloed en weinig stukken. dus wachten het wel af vrijdag. denk dat ie negatief is maar je weet nooit natuurlijk zowiezo niet nu met die kwaaltjes.
karin88 schreef:Hoi Hoi lieve mensen
* Nieuwe mensen Welkom,
* Zwangere Gefelici flapstaart 😉 succes en genieten
* ben een paar dagen op oefening geweest maar sinds gister avond gaat het echt slecht met me, ben vanmiddag weer bij de gyn geweest afspraak met spoed inwendige echo uitwendige echo eendenbek vingers alles is er in geweest :? ik had 4 cycter's maar er is meer gevonden ze weten alleen niet wat het is.. ze zijn nu 5x4 cm groot..
ze kunnen nou alleen niet zeggen wat het andere is 😞 het was vandaag te druk op de o.k dus moet me vrijdag a.s om half 10 melden en dan krijg ik 's middags te horen als ik wordt geholpen, ben best zenuwachtig aan het worden maar het mag nu wel gebeuren van mij want ga me steeds slechter voelen het ergste van alles is dat ik niet meer kan klussen en ga nu me ovu tegemoet maar goed ik hou me er nu ook wat minder mee bezig .. maar goed volgens mij zijn jullie weer op de hoogte en jullie horen weer van me
ben nu weer in de ziektewet dus dat wordt bedrust 😞
Succes allemaal nog en klus ze
Dikke knuf Karin
karin88 schreef:Hoi Hoi lieve mensen
* Nieuwe mensen Welkom,
* Zwangere Gefelici flapstaart 😉 succes en genieten
* ben een paar dagen op oefening geweest maar sinds gister avond gaat het echt slecht met me, ben vanmiddag weer bij de gyn geweest afspraak met spoed inwendige echo uitwendige echo eendenbek vingers alles is er in geweest :? ik had 4 cycter's maar er is meer gevonden ze weten alleen niet wat het is.. ze zijn nu 5x4 cm groot..
ze kunnen nou alleen niet zeggen wat het andere is 😞 het was vandaag te druk op de o.k dus moet me vrijdag a.s om half 10 melden en dan krijg ik 's middags te horen als ik wordt geholpen, ben best zenuwachtig aan het worden maar het mag nu wel gebeuren van mij want ga me steeds slechter voelen het ergste van alles is dat ik niet meer kan klussen en ga nu me ovu tegemoet maar goed ik hou me er nu ook wat minder mee bezig .. maar goed volgens mij zijn jullie weer op de hoogte en jullie horen weer van me
ben nu weer in de ziektewet dus dat wordt bedrust 😞
Succes allemaal nog en klus ze
Dikke knuf Karin
Syl schreef:Een goede vriendin vertelde mij ook dat je pas na je nod last kan krijgen van kwaaltjes, ivm de hormonen.
Achteraf gezien is het bij mij ook zo gegaan. De dag dat ik mijn menstruatie zou moeten krijgen had ik vage klachten, dacht toen wel dat dat vreemd was omdat ik meende dat ik de week erna pas mijn menstruatie zou krijgen. een week later kwam ik erachter dat ik al een week overtijd was.
Eerdere maanden meende ik rond mijn menstruatie ook vanalles te voelen wat ik normaal niet voelde. Denk inderdaad dat dat toch de spanning is en je wil het zo graag dat je dan misschien toch iets gaat voelen wat er niet is omdat je meer op je lichaam gaat letten.
Liefs Syl
winanda schreef:gebeld met ziekenhuis en kan nu volgende week donderdag voor echo. gelukkig!
winanda schreef:laat het morgenochtend weten wat de uitlsag van de test is moi. ga vanavond proberen om vroeg o bed te gaan want moet eerst nog auto naar de garage brengen en naar mn schoonouders toe. heb net 1.5 uur geslapen toen ik uit mn werk kwam was echt op en kon al amper meer autorijden.
lief dat je zo mee leeft moi geeft me wel weer moed!
karin88 schreef:*Winanda heel veel succes morgen vroeg met testen..
ik hoop voor je op een postieve uitslag
*Moi ik denk dat je voor dat bultje beter even na de ha kan gaan gewoon ter controle..
kan die zo even voelen 8) ..Succes ermee
Liefs van mij de zenuwachtigste persoon haha
winanda schreef:myste vanochtend nog kramp en voel me nu al weer beter! ze zijn er echt met vlagen.
en sporty buikje begint al aardig te komen mooi hoor.
Maris schreef:Hallo allemaal,
Ik wou even zeggen, dat ik blij ben, dat deze site bestaat. Ik wist natuurlijk wel, dat ik niet de enige ben, die elke maand in de zenuwen zit, maar via deze weg, kunnen we elkaar vertellen, wat we denken, voelen enz enz.
Me vriend en ik zijn nu vanaf febr bezig. Ik weet dat me lichaam moet "afkicke" van de pil, om het zo maar te zeggen.Alleen om elke keer weer die teleurstelling mee te maken, vind ik toch wel heel moeilijk, ook al zijn we nog maar net bezig.
Nu ben ik dan 2 weken en 6 dagen overtijd. Ik durf niet te testen.. 😞 , omdat het al vaker niet raak was.
Nou ik hoop van jullie allemaal snel goed nieuws te horen en anders als het helaas nog niet zover is, dat we gewoon onze harten kunnen luchten bij elkaar.
Groetjes Maris..
Maris schreef:Yep, mijn ongesteldheid, loopt al vanaf febr, heel gewoon, normaal verder. Had ik ook niet echt verwacht. Aangezien mensen (haha..me mams 😉 vertelde, dat de kans was, dat het natuurlijk heel wisselend kon zijn enz enz.
Maar omdat dit de eerste keer voor mij gaat worden, weet ik het allemaal nog niet helemaal hoor. :oops: ..Ben me er wel allemaal in het verdiepen. Daarvoor ben ik blij, dat ik hier ook dingetjes kan lezen enzo.
Vanmiddag ga ik toch naar de stad, misschien koop ik dan wel een test. Of ik ga testen is een 2e maar ik laat het wel weten natuurlijk.. 😊
Greetz..
Syl schreef:nou maris, ik had al lang getest als ik jou was 😉
waarom durf je niet?
Kun je het niet gewoon beter maar weten dan al die tijd in de zenuwen zitten?
Veel succes en ik ben heel benieuwd!
Liefs Syl
sporty schreef:misschien te hard geklust en en adertje gesprongen niks aan de hand dus