hoi, nee vandaag zou ik weer f gaan tempen om te kijken wat mijn temp doet maar heb een hart hoofd ik had 36.1 en dat is normaal in de aanloop van me ongi..... dus ik dnek dat ik zaterdag maar niet ge testen tenzei mijn temp morgen hoger is.....
oja heb vandaag toch iets raars. je ken dat wel zo'n zenuw trilling onder je oog. dat heb ik nu al van af een uur of 10 achter mijn (rechts) ribben gek en raar doet geen zeer amar wel vervelend..
dankje wel meiden dat jullie zo met me mee duimen 😉 tis ook heerlijk zo'n forum he beetje ouwehoeren met elkaar over onze wens en koetjes en kalfjes (die kalfjes zijn ook baby's he)
moon wat heb ik je gemist zeg met dat werken van je...... knuf.....
doe de toppers de groete van me... misschien komt evers ook wel (van 538) daar is mijn mannetje helemaal fan van (hij is ook dj in zijn vrije tijd)
oja over mannetje gesproken kwam gisteren thuis van de sportschool en hij zij jaja onze kleine is nu 12 cm.... hij had op
http://www.vaderschap.org gekeken maar alleen verkeerd gelezen als we een kleintje in me buik hebben zitten hij hij/zij 12mm haha