welkom nieuwe meiden, klets lekker mee en suc6 😉
ik weet niet meer wie het vroeg maar die ovu en zwangerschapstesten kun je bestellen op
http://www.matcare.nl goedkoop!
heey meisje 19, we hadden je al even gemist meid, leuk dat je er weer bent... 😉
28fdagen cycles wauw, goed man! 😃 nou, ik denk niet dat jij ej zorgfen hoeft te maken dat je geen eisprong hebt, dat is alleen als je korter als 28dagen hetb of langer als ongv 3maand, dus ik dnek dat je goed zit nou hoor, suc6 😉
cheesegirl, ik duim voor je voor woensdag, ik hoop voor je dat het positief nieuws brengt, suc6 woensdag 😉
moon, gefeliciteerd met je 2-jarig huwelijk en veel plezier, gneiet lekker van je weekje weg met z'n 3tjes 😉
floortje, m'n controlearts gaat overleggen met mn fysiotherapeute en kijken wat de beste oplossing is, hij vond ook dat het allemaal veel te snel ging gelukkig 😉
sampie, misschien dat jij mij kan helpen.. ik heb een hond 'bull mastiff gigantisch bakbeest met gigantisch veel kracht, ik hield ém niet met lopen kon er nix mee, heb nu vorige week stroomhalsband geprobeerd en wil hartstikke mooi, hij is omgedraaid als een blad aan een boom. 😊
maar nu zitten we met het volgende probleem, sinds dat we verhuist zijn, is hij niet meer zindelijk, mn vriend is er helemaal beroerd van en wil hem wegdoen, wat erg moeilijk voor mij is... maar kan ik hier nog wat aan doen, straf geven helpt niet, want het beest heeft zoveel kracht dat het hem nix doet :?
heb jij nog tips??
sporty, wat leuk een serviesje en een fotolijstje 😃 , mn zus had toen een serviesje en een boxkleed ze mocht kiezen geloof ik..
hmm, een 2ling zou helemaal leuk voor je zijn natuurlijk 😃 ben benieuwd.. 😉
liefs