-joyce- schreef:Ja lekker je gal spuien hoor!
Ja nog 13 dagen... Al heb ik niet veel hoop hoor, zou toch wel te fantastisch zijn , na 1 ronde. Ik ga voor de volgende ronde wel ovulatietesten bestellen. Want zolang ik natuurlijk maar gok op een cyclus van 28 dagen... kan ik er net zo goed heel zwaar naast zitten.
En ja, natuurlijk voel ik vanalles in mijn buik, dus ik denk dat het ontpillen is.
Ondertussen zit ik al vanaf 8 uur vanmorgen te wachten op UPS die een pakket komen ophalen... maar schijnbaar is het onmogelijk om te vertellen welk dagdeel ze komen... 😈
Zeer frustrerend! Maar er zijn ergere dingen!
Hallo Joyce
Ik ben net als jij ook afgelopen mei getrouwd en ben 22 jaar.
en zit nou in de 2e cycles en ben de 2e cycles begonnen met ovulatietesten omdat ik ook uit ging van 28 dagen en het best tegen viel dat ik ongi werdt,
ik wist niet waar ik aan toe was.
de 1e cycles duurde 33dagen en nu ben ik al 44 dagen niet ongi geweest als ik van de ovulatie test uit moet gaan heb ik mijn ei pas op de 34e dag gehad er valt dus geen touw aan vast te knopen heb nou zomaar een maand overgeslagen,
volgens de huisarts is het heel normaal dat je een maand overslaat als je net gestopt bent met de pil.
Ik vind de testen heel fijn als ik van 28 dagen uit was gegaan en dan een paar dagen over tijd zou zijn geweest dan zou ik al op iets hopen wat eigenluk nog helemaal niet had gekund,omdat ik mijn ei waarschijnlijk pas op dag 34 zou hebben gehad,
het geeft mij wat meer rust.
PS Ik heb de testen van Matcare besteld,de gewone strips,maar hopelijk heb je die niet nodig en is het na ronde 1 meteen raak!
Groetjes nancy