sporty schreef:Intekenings lijst.
---------------------------------------------
Naam:
Elle
Sam
Myste
Winanda
Joyce
Adriana
Anoniempje
-----------------------------------------------
Hoe is het eigenlijk met onze intekenlijst voor juli? 😊
sporty schreef:Intekenings lijst.
---------------------------------------------
Naam:
Elle
Sam
Myste
Winanda
Joyce
Adriana
Anoniempje
-----------------------------------------------
nancy1984 schreef:http://ncban.9maand.com/79017
ff proberen
nancy1984 schreef:Waarom doet mijn banner het niet?
groetjes
malu schreef:nancy1984 schreef:Waarom doet mijn banner het niet?
groetjes
heb je wel het goede gedeelte gekopieerd??
malu schreef:Moi schreef:Spannend allemaal hoor!!
@malu als jij niet zwanger bent, weet ik het ook niet meer. Ik zal voor je duimen
@Elle veel sterkte en probeer goed uit te rusten
Kus Moi
hoi hoi,
ik weet het ook niet, ben inmiddels redelijk wanhopig en maak mezelf helemaal gek. k*tzooi. was zo van plan om dat niet te doen.
ik heb besloten om toch nog een weekje te wachten voor ik naar de dokter ga. als ik nog niet ongi ben doe ik zaterdag een testje en als die weer negatief is ga ik die maandag meteen naar de dokter.
wat vind jij :?: :?:
liefs malu.
-joyce- schreef:Heb morgen mijn NOD...
Maar ik ga voorlopig nog maar niet testen, denk dat ik het minimaal een week probeer vol te houden!
Sam schreef:He Moi,
Ik verheug me ook nergens meer op. Twee cyclussen geleden had ik er 1 van 54 dagen. Dan ga je toch wel hopen. 2 x een negatieve test. Daarom weet ik op dit mometn niet zo goed wat ik moet voelen. Ben zo bang voor weer een teleurstelling. Daarom schenk ik er weinig aandacht aan. Geloof het allemaal pas als ik een positieve rest in handen heb.
Soms lees ik die verhalen van de medische molen. Dat wil ik dus echt niet. Ben soms echt een doemdenker. Dan denk ik: het zal ons wel niet gegund zijn, wij zullen ook wel zo'n probleempaar zijn.
Maar goed, eerst mijn NOD afwachten en dan zien we wel weer verder. Dan gaan we in ieder geval door naar de volgende romde!
X Sam
-joyce- schreef:Als dit een voorbode is van hoe mijn ongesteldheid gaat worden de komende tijd....
Ik kreeg begin van de avond een raar gevoel in mijn buik.... en binnen een uur... jeetje wat een helse pijnen! Ik heb het gevoel een bezemsteel in mijn achterste te hebben (sorry voor de uitleg) en krampen zo gigantisch! De pijn en de ergste krampen zijn gezakt al voel ik die bezemsteel nog..... kan dus niet eens normaal rechtop zitten!
En geen duivels he!!!! Alleen een beetje glazige afscheiding....
Ow en ik krijg mijn ruimste broek niet meer dicht. :?
Veertje schreef:Hoi Nancy,
Je bent al enige tijd overtijd, en toch wil je nog geen test halen. Maar nu heb je ook geen zekerheid. Voor het zelfde geldt ben je nu wel zwanger, ook al merk je dat niet. Als jij het echt wilt weten zou ik als ik jou was, toch een test halen! Maar je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik zou niet met de onzekerheid kunnen blijven zitten.
Ik ben dan wel pas gestopt met de pil en ik het volgende week woensdag mijn NOD maar ik kan niet wachten tot het zover is, en mijn vriend al helemaal niet. Toen ik nog niet gestopt was, vond ik het allemaal veel te snel gaan, maar nu kan ik niet wachten tot ik mijn NOD heb.
Nou meid sterkte met je beslissing!
Gr, V
marina schreef:Jemig Joyce, je wordt wel op de proef gesteld hoor.... ondanks neg test zou er best een bevruchting geweest kunnen zijn, denk ik. Maar het is natuurlijk ook je eerste ongi na stoppen met de pil ?? toch ?? Heel veel sterkte in elk geval.
Ben erg benieuwd naar je echo Dilek !!
Ik vind het wel heftig hoor hoe we allemaal op de proef gesteld worden met geduld en onzekerheid. Het hoort er blijkbaar bij..... Ik moet zeggen dat ik enorm geluk heb gehad door in 1 keer zwanger te raken, nu ruim 7 weken, maar dan houdt de onzekerheid lang niet op. Je durft gewoon nog niet echt heel blij te zijn, en het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Het beste bewijs: ben kotsmisselijk en zo moe als een hond :oops:
Veel liefs en groetjes, M
sporty schreef:Malu, jullie naam staan nu afficeel in ons namen lijsje
hij is goed gekeurt door de keuringsdienst van papa's haha
-joyce- schreef:Dilek ik wil je toch feliciteren met je positieve test!!!!
Ik begrijp dat je voorzichtig bent... ik hoop dat de echo goed nieuws brengt!
Ik heb vanacht niet kunnen slapen van de buikpijn... lag om 7 uur nog wakker.
Het idee bekroop me dat deze pijnen wel erg raar zijn en of ik misschien toch een vruchtje gehad had wat nu werd uit gestoten.
Haha als ik het zo opschrijf weet ik hoe krom het klinkt.
Kijk als het zo is/was dan zou ik er misschien mee naar een dokter moeten.
Dus stoute schoenen aangetrokken test gedaan: negatief.
Geen HCG aanwezig dus het kan ook geen afgestoot vruchtje zijn.
Ik heb nog steeds buikpijn, maar de duiveltjes zijn niet in zicht. Het kan me momenteel niet meer schelen wat het is,
ik wil dat het ophoud, en als de duiveltjes moeten komen... kom alsjeblieft.
Dilek schreef:Op dit moment zit ik in de w8-kamer voor een echo, 2dgn gel positief getest. Ik ga nog niet blij worden en ik ben niet echt zenuwachtig zoals de 1e keer. We gaan gewoon de uitslag afwachten.
Groetjes, Dilek
Hey Joyse,
Kort maar krachtig; ik ben niet zwanger.
-joyce- schreef:Dilek schreef:Op dit moment zit ik in de w8-kamer voor een echo, 2dgn gel positief getest. Ik ga nog niet blij worden en ik ben niet echt zenuwachtig zoals de 1e keer. We gaan gewoon de uitslag afwachten.
Groetjes, Dilek
Hey Joyse,
Sorry meid! Ik begreep uit het eerste berichtje dat je positief getest had!!
Ow sh*t!!! Zat je LETTERLIJK in de wachtkamer voor een echo??
Heb je internet op je gsm ofzo?
Jeetje wat erg voor je!!!!
Krijg je nu hulp met zwanger worden, of moet je het via de natuurlijke weg blijven proberen voorlopig?
-joyce- schreef:Dilek schreef:Op dit moment zit ik in de w8-kamer voor een echo, 2dgn gel positief getest. Ik ga nog niet blij worden en ik ben niet echt zenuwachtig zoals de 1e keer. We gaan gewoon de uitslag afwachten.
Groetjes, Dilek
Hey Joyse,
Sorry meid! Ik begreep uit het eerste berichtje dat je positief getest had!!
Ow sh*t!!! Zat je LETTERLIJK in de wachtkamer voor een echo??
Heb je internet op je gsm ofzo?
Jeetje wat erg voor je!!!!
Krijg je nu hulp met zwanger worden, of moet je het via de natuurlijke weg blijven proberen voorlopig?
-joyce- schreef:Begrijp ik het goed dat je te horen kreeg "dat je er teveel mee bezig was"?
Weet je ik vind dat soort uitspraken heel moeilijk en erg tegenstrijdig....
We moeten vanalles als we zwanger willen worden:
- we moeten gezonder eten
- stopppen met drinken/roken/ eten van bepaalde kaassoorten en vlees en vanalles nog meer
- we moeten temperaturen
- je slijm in de gaten houden
- klussen op de juiste dagen
- evt ovulatietesten doen
- moeten handschoenen aan in de tuin en mogen geen kattenbakken verschonen
- foliumzuur slikken
- en weet ik veel wat ik even vergeten ben op te noemen!
We moeten zoveel... en ondertussen mogen we er niet mee bezig zijn.
Behalve dat dat oneerlijk is.... als we er niet mee bezig mogen zijn, waarom slaan onze hormonen dan op hol? Waarom gaat ons lijf raar doen? Het is toch niet meer dan logisch dat we er mee bezig zijn??? Het begint al op het moment dat je wakker word... je moet eerst tempen voordat je opstaat! Als je wil testen.... moet je je met je duffe kop beseffen dat dit bij voorkeur met ochtendurine moet gebeuren... zo kan ik wel doorgaan.
Ons lijf en ons gevoel zorgt er ook nog voor dat we dat van nature uit wel doen!
Als je er te weinig bezig mee bent stuurt de huisarts je naar huis.... ga eerst maar al die methodes proberen! Jaja om vervolgens te horen te krijgen dat je er teveel mee bezig bent. Sorry dat ik zo opstandig ben, zullen de hormonen misschien wel zijn...
Maar ik word niet goed van dat advies!
anoniempje schreef:thanx joyce en heidi, heb idd wel een leuke dag gehad, zaterdag weer feestje, ik houd het altijd in 2x 😉
ik heb weer zo'n vethaar, heb het een poosje niet gehad, nadat ik vorige x ongi werd, en nu zit het er weer aan te komen en heb weer zo snel vet haar..misschien dat het te maken heeft met eisprong??
en dan die puistjes, krijg echt een vette huid... :?
ik hoop dat mn cycles korter is als vorige x, nouja, maar ff 2weekjes afwachten...
liefs
-joyce- schreef:Begrijp ik het goed dat je te horen kreeg "dat je er teveel mee bezig was"?
Weet je ik vind dat soort uitspraken heel moeilijk en erg tegenstrijdig....@
Beste Joyse, ik heb geen adv gehad,alleen terugverwezen naar ha. Voor de rest zag alles er mooi uit.
Ik geloof dat je mijn eerdere schrijven niet heb gelezen. Ga dan naar mijn topic onzeker bij zwangerschapstesten.
De hcg in urine rommelde bij mij, de ene x heel licht de andere x helemaal niets en dat gaf mij stresgevoel. Zk zal blij worden als ik ongi word :!:
Elle schreef:
Hier is alles goed. Ben vanmiddag bij een hele lieve gynaecoloog in opleiding geweest. was echt een schatje. Een echo gehad en het zag er keurig uit, nu was er ook echt een streep te zien dus dat betekent dat mijn baarmoeder mooi leeg is. 😃 Ze had een heel mooi advies en dat was gewoon zwanger worden..tja, als het dan ook nog zo gemakkelijk is. Maar ik ben zeker gerust gesteld en voel me weer wat beter. Heb nu medicatie voor de pijnen. Dit was toch omdat het lichaam van streek is. (is zwanger geweest dus dan wil het dingen vasthouden)
Elle schreef:Joyce,
Heb je wel medicatie die je mag slikken als je zwanger mocht zijn? ha deed al moeilijk over pijnstillers...
malu schreef:sporty schreef:Malu, jullie naam staan nu afficeel in ons namen lijsje
hij is goed gekeurt door de keuringsdienst van papa's haha
ik voel me wel een beetje vereerd hoor. hahaha 😂
liefs malu.
Sam schreef:Nou, mijn hoop is vandaag de grond weer ingeboord! Ben ongi geworden. Maar er is ook 1 goed dingetje: mijn cyclus is weer normaal, nu 27 dagen, hiervoor ook 27 dagen, daarvoor een uitschieter naar 54 dagen en daarvoor 26 dagen (een paar keer achter elkaar).
Maar goed weer een ronde voorbij, op naar een nieuwe ronde!! (klinkt wel erg positief, maar ik ben niet echt blij). Dit is eigenlijk ook de eerste keer dat ik heb moeten huilen toen ik merkte dat de :twisted: :twisted: waren gearriveerd. Ik had echt het gevoel dat het raak was. waarom lukt het niet gewoon??
X Sam
-joyce- schreef:Anoniempje nog even over die puistjes, ik weet niet of je een foundation, poeder of iets gebruikt maar die zou ik ook laten staan, daarmee verstop je je porieen en kweek je meer puistjes. Kijk ook even naar je dag/nachtcreme die heb je namelijk ook speciaal voor de vette huid. En in de zon gaan zitten of onder de zonnebank drogen je puistjes ook uit.
Marcha ja spannend, zodra ik iets weet laat ik het meteen horen!
Ga ik jullie de hele dag lastigvallen met mijn gestuiter! :lol: