Linda_Oud lidBerichten: 1.313Lid sinds: 10 mei 2007
Anoniempje, ik ben niet degene van de OVU-testen.... we klussen nog altijd op goed geluk. 😉 Nou ja, een regelmatige cyclusl, en regelmatig slijmgebeuren maakt de timimg wat preciezer.
fairy schreef:Hay allemaal ik kom ook bij het forum clubje
binnenkort ook even een bannertje plaatsen dan kunnen mijn vorderingen zien
anoniempje schreef:welkom fairy, en suc6 😉
karin, elke dag klussen is niet altijd aan te raden hoor, want dan word de kwaliteit van je mannetje ook wat minder, om de dag is het beste zeggen ze 😉
mamaleroy, spannend, als je net heb getest, zou ik niet gelijk morgen weer testen, even 3 dagen wachten want als je zwanger bent, word het zwangerschapshormoon hcg om de 3 dagen verdubbeld 😉
spannend meid..... 😉
adriana sorry, ik bedoelde winanda, die namen lijken wel een beetje op elkaar 😉
liefs
winanda schreef:anoniempje schreef:welkom fairy, en suc6 😉
karin, elke dag klussen is niet altijd aan te raden hoor, want dan word de kwaliteit van je mannetje ook wat minder, om de dag is het beste zeggen ze 😉
mamaleroy, spannend, als je net heb getest, zou ik niet gelijk morgen weer testen, even 3 dagen wachten want als je zwanger bent, word het zwangerschapshormoon hcg om de 3 dagen verdubbeld 😉
spannend meid..... 😉
adriana sorry, ik bedoelde winanda, die namen lijken wel een beetje op elkaar 😉
liefs
ik hou jullie op de hoogte en als het raak is ik heb nog 6 testen over dus als je dan belang bij hebt. hadden echt toen het s avonds positief was de volgende ochtend geklust en de avond nadat ik de eisprong had gevoeld. dus zal een grote kans zijn. maar blijf er wel nuchter over anders maak je jezelf hlemaal gek
Elle schreef:Hey katinka en Fairy, welkom!!!
Zeg fairy...waar heb je dat plaatje vandaan.. 😉 Ben nog op zoek naar leuke plaatjes voor op mijn hyves! 😂 regelmatig wat nieuws erop zetten!
Nog steeds niet ongi...grrr. Toch nog even rustig aan tot zaterdag. Volgens gynaecoloog moet ik de dag aanhouden dat het echt doorzette en de duiveltjes begonnen op dinsdag maar kwamen pas goed door op vrijdag. Dus kan alle kanten op. Word er niet goed van. Ben bang dat ik weer een hoop pijn tegemoet ga, ben nu pas 11 dagen pijnvrij.. 😢
geduld he...
liefs el
myste schreef:Hoi Karin,
Ik ben ook iemand van de kaarsjes,de boedha's en veel bijgeloof. En ik heb ook nog eens een indische man,en ze zeggen dat indische mensen erg bijgelovig zijn. Nu heb ik het standpunt ingenomen"baat het niet dan schaadt het zeker niet" Dus je bent niet de enige met die gewoonte hahahaha.
Gr Myrthe
winanda schreef:
heb even een vraag aan de zwangeren onder ons: hadden jullie ook een week na de ovulatie steeds steken in de onderbuik? heb ik ander nooit namelijk..
karin88 schreef:pff k wil richting dag 37 haha
iedereen van jullie kan al bijna testen en wacht ..
en ik ben nog steeds ongie 😞 wordt er niet goed van ..
en volgens mij is het dit keer niet zo snel over ik zit nu volgens mij op dag 4 en bloed nog heftig dus het kan nog wel even duren ik ben gewoon van mij laatste cyclus uit gegaan
okee... ik ga niet elke dag klussen maar om de dag dan hebben de zaadjes meer tijd 😂 om hun werk AF te maken
ik hoop zo dat het deze keer wel raak is echt waar somige van jullie zijn al langer bezig maar ik vind dit al te lang , maar goed dames we hebben het niet voor het zeggen..
gelukkig dat ik geen menstruatie pijn heb of heb gehad want anders voel je je helemaal zo sip ..
De kaarsjes zijn weer aangestoken voor diegene die binnenkort gaan testen..
ja mensen ik ben van de kaarsjes ik denk dat het soms helpt ...
ik heb een stenen donkerbruine schaal met 2 kaarsen en een foto van anne geddes..
en een boedha wat ik elke avond aansteek voor mij en jullie..
Echt heel lief van je
Liefs van mij
myste schreef:Hoi Karin,
Ik ben ook iemand van de kaarsjes,de boedha's en veel bijgeloof. En ik heb ook nog eens een indische man,en ze zeggen dat indische mensen erg bijgelovig zijn. Nu heb ik het standpunt ingenomen"baat het niet dan schaadt het zeker niet" Dus je bent niet de enige met die gewoonte hahahaha.
Gr Myrthe
Adriana schreef:Iedereen mag meekletsen natuurlijk! Het gaat wel lekker snel nu we met zo velen zijn. 😊 Misschien wordt het wel eens tijd voor deel 4. 😊
Hm, over een week NOD. Ik hoop zo.... En natuurlijk voel ik van alles waarvan ik denk, zou het nu ineens raak zijn??? :oops: Vast niet. Reken er niet te veel op, is toch alweer ronde 12. :roll:
karin88 schreef:haha ik niet met reiki wil ik nog wel
ben nu met tarot , en binnenkort krijg ik van mijn ouders officiele pendel
dus .. ja het is heerlijk om zo te ontspannen.
ik leg elke morgen als ik opsta 3 kaarten zo kan ik me een beetje op me dag letten haha
de kaarten liggen onder mijn boedha misschien beetje energie ...
Liefs
karin88 schreef:ja zou het wel willen ja .. lijkt me erg inspirenend..
maar goed moet eerst geld komen voor de curses 😉
doe je het al lang dan ?
liefs
p.s sweet van je vriend ik heb mijn eerste boedha van mijn vriend gekregen .. dat was ook erg lief van hem ....
Adriana schreef:Dank je Moi. 😊 En ik duim voor jou! 😊 Dan moet het nu wel gelukt zijn hè? Met al dat geduim.
Heeft iemand recent nog iets van Dollie vernomen?
sporty schreef:reiki nee ik heb wel dolfijne kaarten en die zeiden dat mijn wens in vervulling zal gaan en ja dat was ook zo.
Ik doe aan accupunctuur en accupressuur, auriculo (ooraccupunctuur), energetisch massage en heel met bijde benen op de groond sportmasage, bindweefsel massage.
Elle schreef:Wel geinig om te lezen.. Hier ook een spiritueel persoontje!
Heb mijn hele huis vol mooie spulletjes, net als jullie. Al heb ik er veel mee meegemaakt en ben wat voorzichtig. (redelijk met de pootjes op de grond)
Ik wil me verder gaan verdiepen in magnetisme en handoplegging. Wat ik wel nogal raar altijd vind en daarom vind ik reiki vaak zo commercieel is dat je er voor moet betalen. Het is iets moois wat we gekregen hebben en wat je moet leren toepassen maar er word teveel geld aan verdiend. Ik zie het vaak uitgebuid worden.
Maar sluit me volledig aan bij jullie...kan iets heel moois zijn.
Slaap lekker.
liefs ellen
kimmie schreef:hoi sam,
ik werd pas misselijk met 6 weken en mijn borsten begonnen te groeien en pijn te doen met 5 weken. ik had dat fladderende gevoel in mijn buik wel al net na mijn eisprong.
ik ga voor je duimen, en voor iedereen.
succes met wachten :roll:
groetjes kimmie