nou meiden zoals belooft hier even een verslagje van mijn ochtend voor de (eerste) echo
ik moest komen met een volle blaas, maar vanacht moest ik al plassen, en vanmorgen weer om half 7, gelijk maar een beker water gedronken, voor t geval dat.. maar toen we weg moesten moest ik alweer plassen maar nu zou ik het moeten ophouden voor een mooi plaatje 😊
ik was best zenuwachtig, allerlei gedachten vlogen door m'n hoofd; wat als het niet goed is gegroeid, wat als ze wat ernstigs zien, wat als....eenmaal op de tafel met m'n broek op m'n bovenbenen was het over, ik dacht laat maar zien, die kleine van ons! en ja hoor daar wassie!! 😃
we hebben het hartje zien kloppen, de kleine was ook erg beweeglijk! ongelovelijk, hele kleine ieniemienie handjes en voetjes! hij/zij ligt onderste boven, met het koppie naar beneden wijzend, en links tegen m'n baarmoeder wand. De placenta is nog in aanleg en nog niet te zien , de baby voed zich door het vruchtzakje.
voor het opmeten moest de vk een inwendige echo doen, omdat ze uitwendig niet goed kon meten ivm de ligging van het kindje. dus dat ook eens beleeft :?
daarvan heeft ze kunnen vaststellen dat we 9 weken zijn en 1 dag, ook heeft ze foto's gemaakt, waarvan ik zal proberen hier een op de site te krijgen. hoop dat het duidelijk te zien is!
met mij gaat alles goed! ben nog wel misselijk verdeelt over de dag, maar dat is niet erg. mijn vriend was ook mee, hij vondt het allemaal wel erg bijzonder om zijn kindje werkelijk te zien!
het maakt het allemaal een stuk echter, een raar gevoel, hetzelfde blije, niet te bevatten gevoel als toen we positief testen! 😃
vanavond gaan we naar de ouders om het te vertellen! spannend
jullie ook allemaal succes! ik hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger mogen zijn!!