Xoinbe schreef:mama1988 schreef:Je bent nu zwanger of heb je al een kindje?? (sorry was mij niet duidelijk)
Nee, ben nog niet zwanger! En heb ook nog geen kindje 😛 We zijn nu aan het proberen! Dus wel spannend, weet niet hoe mijn lichaam zal reageren!
Tis ook zo dat het ook hun kleinkind is, maar zij zien liever dat we wachten tot de 30 is gepasseerd. Maar zij staan ook heel anders in het leven. Mijn vader heeft op zijn 48e nog een kind gekregen! Dus... Zo kan het natuurlijk ook... 😂 Maar een kindje krijgen is niet iets waar ik zo lang op wil gaan wachten... Ik ben liever jong moeder, dan kunnen we als we oud en versleten zijn wel weer op dure vakanties en luxe dingen doen. Maarja... Meningen verschillen!
XX
Oke wat leuk dat jullie het ook gaan proberen om zwanger te raken, sorry ik dacht dat je al een kindje had.. Mis verstand.
Ik ben ook liever een jonge moeder, na mijn studie kindjes als de kindjes naar school gaan kan ik werken en carrie maken 😉 hhahah nee dat zou het iedeale beeld zijn volgens mij.. Ik heb altijd al een kinderwens gehad vanaf mijn 15 de toen ik bij mijn man terecht kwam. Mijn man wilde ook graag kinderen en toen heeft hij het exspres niet gedaan om mijn omdat ik zo jong was hij zei, wen daar krijgen we spijt van je hebt geen school gedaan niks niet. Nu ben ik hem dankbaar. Ik wist toen niet wat ik nu allemaal weet nu ik 20 ben. Nu ben ik 1 x zwanger geweest en een wonder in mijn buik zien groeien helaas is 't mis gegaan en zo zo welkom!! meer dan welkom.. nu terug naar school en ik wil het allebei maaar je moet kiezen ik koos voor school. MOcht ik (perongeluk) zwanger raken pas ik mijn studie aan hoor. Want het is meer dan welkom.
Ik hoop het echt dat je ouders 'bijdraaien' als jullie vertellen dat je zwanger bent. Ik ben het met je eens dat je jong moeder wilt worden en niet boven de 30( niks mis mee hoor, ik bedoel het niet verkeerd dames die boven de 30 zijn en zwanger zijn) maar je hebt meer kans op andere dingen met je zwangerschap.
Hopen op gauw een positieve test! Laat je het ons weten