Janneke schreef:Hallo allemaal!
Bedankt voor de felicitaties!!! Voelde me toch best jarig gisteren door alle belletjes, bezoekjes, smsjes, kaartjes!!
Gisteren weer hele dag aangehouden met het roodbruine bloedverlies en ook echt wel menstruatie klachten zola krampjes, last van onderrug en pijn in liezen..verloskunidge maar weer eens gebeld en die zegt dat ze denkt dat dit komt doordat er weer adertjes is gesprongen en nu al het oud bloed van de vroige echte rode bloeding naar buiten komt en aangezien je baarmoeder daar niet zo blij mee is gaat ie protesteren en wil het schoonmaken en dat zou dan de menstruatie klachten kunnen geven. Nu nog steeds die klachten, bloedverlies vanochtend nog niet..
Dinsdag heb ik termijnecho, dan 11 weken en 5 dagen, vandaag 11 weken en 1 dag dus als het dinsdag god is (echt spannend) dan gaan we echt wel effe klien feestje vieren en kan ik eindelijkl gaan genieten, dat is afgelopen 3 maanden niet bepaald gelukt!
Hoe is het allemaal met jullie> ben er 1 dagje niet op geweest en is alweer hoop geschreven, leuk!!
Huisvrouw hoe is het met je??
Janneke, ik heb steeds zitten wachten op jouw berichtje. Gelukkig heb je wel een leuke verjaardag kunnen hebben. Ik zal voor je duimen dinsdag!
En voor jullie ook hoor Cari en Huisvrouw.. laten jullie weten hoe het is geweest?
Ik heb het al op mijn werk verteld (vandaag ben 11 wkn) maar ik moet zo vaak naar het ziekenhuis en ook op de dagen dat ik moet werken dat ik het zat was om smoesjes te verzinnen! Heb net andere functie per 1 jan dus wel lullig! Reageerden gelukkig goed.
gr momo