finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
hey momo, ik geloof (lees=weet zeker) 7 weken, maar de gyn deed een beetje vaag, hij wilt 2 februari nog maals kijken.. nahja prima! kan ik weer even spieken hahha
Cari schreef:welkom Yola, fijn dat alles voorspoedig gaat!
Super Momo...hoop dat je nu ook echt kunt gaan genieten. Wij hebben 9 febr de nekplooimeting, duurt een eeuwigheid dat wachten, gelukkig is er deze week al bloed geprikt, dus zouden we ook meteen een uitslag kunnen krijgen (denk ik).
@ Finaly...prachtig hé die hartslag...t mooiste geluid dat er is op dat moment! Geeft je ook n beetje rust en bevestiging...t is écht zo!
Wel kijk ik nu alweer enorm uit naar de volgende echo, ik blijf verlangen naar die bevestiging van een echo om te zien of alles nog goed is, dat zal wel minder zijn als ik het kindje voel bewegen.
We zijn het nu langzaam aan het vertellen in onze directe omgeving, super leuk om die reacties en felicitaties te krijgen...de eerste kaartjes staan te pronken op de kast!
Toch merk ik dat er nog wat reserve zit bij me...toch nog een beetje afwachtend voor die nekplooimeting en de 12 weken grens...misschien blijft dat kleine beetje bezorgdheid altijd wel, maar hoop straks echt vollop te genieten van een zorgeloze zwangerschap!
finaly87 schreef:ik laat overal mn echo zien 😉 doordat de gyn er van overtuigd is dat het ukkie net 5 weken is, en ik geloof dat ik 7 weken zwanger ben.. er was een hartje duidelijk te zien.. wat vinden jullie??
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QT68DXG4-D.jpg
alle meningen zijn welkom 😉 Liefs
popje 2 in de maak schreef:Hallo dames! Ben ook alweer even niet geweest. Behoorlijk last van griep. Tik steeds de 39 graden aan en dat lijkt me niet echt goed voor de zwangerschap. Voel me behoorlijk beroerd met keelpijn, hoofdpijn en de normale zwangerschapskwaaltjes die niet even weggaan nu ik ziek ben. Heb morgen mijn intake bij de verloskundige, met echo en ik vraag me af of ik uberhaupt wel mag komen met griep... Lijkt me niet echt praktisch, maar wil zo graag weten of alles goed gaat met het kindje! Ga weer teruglezen als ik me weer iets beter voel.
popje 2 in de maak schreef:De echo was GOED!! Pfff, toch een opluchting hoor! Helemaal op schema, 9 weken en het hartje klopte.
Ben zelf nog lekker kwakkelig en krijg niets binnen dus ben erg flauw. Volgende week maar weer werken hoor!
sofietje schreef:Dag mede-mama's in de maak,
Ik heb een vraagje... Ik ben 26 juli uitgerekend en heb geprobeerd hier op het forum een juli-topic van de grond te krijgen, maar dat wil niet zo lukken. Aangezien ik het wel leuk zou vinden lekker met anderen over mijn zwangerschap te kletsen vraag ik jullie of ik hier mee mag kletsen. Ik ga er trouwens toch vanuit dat ik een augustus-mama ga worden, zoonlief was nl. ook 10 dagen te laat 😉
Groetjes!