huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
oh, en doe Mickey de groeten! hahaha
Inge1971 schreef:Pffff......ik kan weer voelen dat mijn ei er aankomt. (klinkt een beetje alsof ik een kip ben)
quote]
Whahaha, die vond ik grappig 😃
@Linda: balen dat ie (nog) negatief is. Hopelijk blijven de 😈 weg en heb je over een paar dagen wél een positieve test in handen!
@Tessa: dacht dat innesteling zo ongeveer tussen 4 en 10 dagen na je ei was, dus t kan wel!
Hier is volgens mij de ongi doorgezet. Jammer maar helaas. Had me er al bij neergelegd dat t zou komen dus is niet zo erg. Misschien is 8 voor ons een beter geluksgetal dan 7
Groetjes,
mdtje
finaly87 schreef:weet iemand hier nog in welk topic k t over de gekleurde m&m's met tekst had?? ik kon toen alleen de site met dollar prijzen vinden en zou t laten weten als ik de nederlandse had gevonden, en die heb ik nu..
ik vroeg toen naar ideen over laten weten aan ouders dat t een jongen/meisje is..??
of weet iemand hier hoe ik mijn eigen berichten terug kan vinden (die ik getypt heb zeg maar, kan t bij mn profiel niet vinden)
liefs
huisvrouw42 schreef:@Linda, duim voor je!
Ik ben net bij de gyn geweest. heb vorige week een miskraam opgewekt na missed abortion en moest vandaag terug voor controle en er zit nog iets. Volgende week weer terug om te kijken of het dan weg is en anders weer pillen of wachten op de ongi en kijken of het daarbij mee komt. Maar ze zeiden dus dat ik tot alles eruit is nog niet zwanger "mag" worden. (beter van niet) Maar wil er zo graag gewoon weer voor gaan.. nu moet ik nog een paar weken wachten.. Maar goed, we wachten maar weer af.
dan de maand erna maar weer flink klussen;) verder nog mensen die bijna mogen testen??
ennuh, over dat verleiden? Is bij die van mij niet nodig hoor! Als hij weet dat hij weer "mag" is hij niet te houden, het liefst wil hij elke dag, dus dat het nu maar om de dag kan vindt hij al jammer.. maar alles voor een beeb zeggen we maar.. hahaha
Groetjes
susieq12 schreef:linda moet je al plassen?????
jynthe, ja raar gevoel he, vind ik wel knap van ons lichaam dat we dat zo goed voelen! is je behang inmiddels al een beetje van de muur af??
Huisvrouw jee wat een gedoe, ik kan me heel goed voorstellen dat je graag verder wil, en nu mag dat nog niet 😞 dikke knuf voor jou!
innesteling kan volgens mij wel hoor na 5 dagen....
prinsesje schreef:Balen Balou dat je zo lang moet wachten. Ik vind het altijd erg vervelend dat ze niet eens een tijdindicatie aan kunnen geven, dan kan je soms wel de hele dag zitten wachten terwijl ze dan pas aan het einde van de middag komen.
Ik ben nu een beetje aan het googlen over het wegblijven van de menstruatie na het stoppen van de pil maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van zeg. Ik snap echt niet wat er aan de hand is 😞 Echt alle vrouwen binnen de familie zijn super vruchtbaar en dan heb ik dit weer. Ik hoorde vandaag ook dat mijn zusje weer in verwachting is vanhaar 2e kindje, klinkt misschien stom maar dan ben ik best jaloers op haar.
mdtje schreef:SNIPPIE!!! Helemaal geweldig! Ben zo blij voor je! Pfff, wat een opluchting! Super, meid!
@marieke, tessa en balou: wat spannend alweer bij jullie al die goeie tekens!
Gisteravond is mijn ongi doorgezet. Ik blijf nog een paar dagen op t forum totdat Linda meer weet en dan neem ik weer even een cyclus wat afstand. Er zijn meer dingen in het leven dan zwanger willen worden en ik krijg een beetje het idee dat het mijn leven nu beheerst. Daarom ga ik zoveel mogelijk er niet aan PROBEREN 😉 te denken.
groetjes,
mdtje
L.NDA schreef:[
L.NDA schreef:mdtje schreef:
Gisteravond is mijn ongi doorgezet. Ik blijf nog een paar dagen op t forum totdat Linda meer weet en dan neem ik weer even een cyclus wat afstand. Er zijn meer dingen in het leven dan zwanger willen worden en ik krijg een beetje het idee dat het mijn leven nu beheerst. Daarom ga ik zoveel mogelijk er niet aan PROBEREN 😉 te denken.
groetjes,
mdtje
Wat lief!