sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
hier kunnen jullie verder succes !!!!
beuker83 schreef:@tessa: Balen meid. Dikke knuffel voor jou zeg
Tessa1981 schreef:beuker83 schreef:@tessa: Balen meid. Dikke knuffel voor jou zeg
Thanks meid,maar was er al op voorbereid.. Voelde niks en zo lang ik niet ongi wordt is er nog hoop...
Voor jou ook spannend zeg. Wanneer ga je testen???
Tessa1981 schreef:Okee spannend hoor, ga heel hard duimen dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat 😃
Ik ben ziek thuis gebleven. Kan mn bed weer verschonen..pffff..
vj schreef:Ik ben nu zo bang aan het worden dat het wel eens een jaar kan duren!
Gisteren hoorde ik dat een vriendin zwanger is van de 2e! weer gelijk zwanger!
Helemaal leuk natuurlijk voor hun!!
maarja "ik wil ook" denk je dan...
beuker83 schreef:Nou mijn 😈 waren d'r vanmorgen weer.
Ondanks dat je het weet, is het toch een teleurstelling.
Eva_697 schreef:@ tessa, ik heb het ook wel eens gehad als ik bovenop zat tijdens de seks..dan raak je indd snel de baarmoedermond... (dat was jij toch die het had na de seks )
als het goed is neemt vriendlief vandaag een test mee;) wil overmorgen testen of morgen.. weet het nog niet 😉 haha
@ tessa, ik heb het ook wel eens gehad als ik bovenop zat tijdens de seks..dan raak je indd snel de baarmoedermond... 😉 (dat was jij toch die het had na de seks :oops: )
vj schreef:jynte dat lijkt me ook moeilijk hoor als er 2 collega;s zwanger zijn!`
Wel super leuk dat je nu in een mooie jurk trouwt!!
Wanneer is de grote dag?
Jynthe schreef:vj schreef:jynte dat lijkt me ook moeilijk hoor als er 2 collega;s zwanger zijn!
we zijn allemaal aan t eierzoeken hihi[/color]
L.NDA schreef:Ik ga op van de zenuwen. Ben alleen thuis en kan aan niets anders denken dan die test. Ik voel van alles maar ben als de dood dat mijn lichaam me compleet voor de gek aan het houden is.
jamilah79 schreef:thanks meid, helaas geen echo denk ik, maar alleen hartje horen.Maar is ook fijn!